Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joyce Van der Tol ( + 18 ) [UPDATE]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Joyce Van der Tol ( + 18 )

Nummer 1 vind ik prachtig: heel mooie compo waarbij de boezem mooi in beeld gebracht wordt, mooi hoofd, mooie uitstraling.
    Nummer 2 vind ik goed, knap gevonden op die witte ondergrond.
    Nummer 3 vind ik de minste ( ), net omwille van die kaak, zoals Godi, al opmerkte. De belichting is hier niet optimaal. Het meisje heeft talent voor dit soort zaken, zo veel is duidelijk
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

Comment

Bij nummer 1 ga ik voor de ogen. Bij nummer 2 voor de billen. Bij nummer 3 voor de borsten.
      En daarmee ben ik rond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
        Bij nummer 1 ga ik voor de ogen. Bij nummer 2 voor de billen. Bij nummer 3 voor de borsten.
        En daarmee ben ik rond.
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."

Comment

Ik heb respect voor de technische vaardigheid waarmee deze foto's gemaakt zijn .... verder spreekt dit me niet aan.
          "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
            ...maar aangezien ik blijkbaar de enige ben die er zo over denkt zou het ook een optische illusie kunnen zijn.
            Je bent heus de enige niet.

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
              Je bent heus de enige niet.

seppuku.
              nee inderdaad ! Dat was ook mijn gedacht, dat er iets niet klopte met die kaken...? Blijkbaar zit de rest hier toch hoofdzakelijk naar iets anders te kijken
              Pentax K-5 - Pentax-DA WR 1:3.5-5.6 SMC - Pentax F 1:1.4 50mm - Pentax-FA 80-320mm 1:4.5-5.6 SMC - Pentax-M 1:1.4 50mm - Tamron 18-250mm 1:3.5-6.5 - Metz 58 af-1

Comment

I rest my case...
                Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Eerst heb ik me redelijk geamuseerd met de opmerkingen die ik hier las, maar nu begint het stilaan op mijn zenuwen te werken zulle

Is inderdaad zo dat Joyce een meer opvallende kaaklijn heeft - vind dit zelfs een enorm pluspunt aan haar ( zie bijgevoegde foto ), maar heeft onze Joyce De Troch ook geen te opvallende jukbeenderen ? Daarbij, jullie konden dit ook heel duidelijk zien op foto 2

Ik heb aan Joyce Van der Tol de link doorgegeven van dit forum, amaai zeg zal die blij zijn ( of blij geweest zijn ) als ze jullie reacties gelezen heeft.
                  is het niet zo dat dit een foto-beoordeel forum is en geen miss-beoordeling of modellen-beoordeling ??? Of geld dit enkel als Djamila dit hier verkondigd ( vraag me trouwens af waar die nu zit met haar commentaar, maar ja... )

@Olliebollie: Foto 1 is niet overbewerkt ( vraag me zelfs af hoe je daarbij komt, of lijkt haar huid ook van plastiek ? ) is inderdaad waar dat haar make-up op haar wimpers nogal vreemd lijkt eerste momenten
                  en nee.... ze is eigenlijk al mijn beste model geworden toen ze bij mij thuis aankwam, door haar vriendelijkheid en haar spontaniteit.

@Iedereen, bedankt voor de commentaar en @elke commentaar over Optische illusie....tja
                  Last edited by E-DesignStudio; 5 december 2006, 18:49.
                  Groeten, Gino
                  http://www.e-designstudio.be

Comment

Re: Joyce Van der Tol ( + 18 ) [UPDATE]

Wat had je eigenlijk verwacht? We zijn toch een volwassen publiek !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio Bekijk bericht
                      Eerst heb ik me redelijk geamuseerd met de opmerkingen die ik hier las, maar nu begint het stilaan op mijn zenuwen te werken zulle

Ik heb aan Joyce Van der Tol de link doorgegeven van dit forum, amaai zeg zal die blij zijn ( of blij geweest zijn ) als ze jullie reacties gelezen heeft.

oei, dat heb je toch echt niet gedaan zeker?? En ... zal ze boos zijn denk je?
                      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

@elke commentaar over Optische illusie....tja
                        Als je denkt dat mijn commentaar bedoeld was om je in de gordijnen te jagen dan heb je het mis. Mijn opmerking over de foto is gegrond, ipv van in de verdediging te gaan zou je beter de raad ter harte nemen zodat je volgende keer nog mooiere foto's kan maken.
                        Of vind je zelf niet dat de derde foto raar overkomt?
                        Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                          Of vind je zelf niet dat de derde foto raar overkomt?
                          Nope, nie echt. Moest ik vinden dat die foto raar overkomt, ik zou hem al niet gepost hebben.
                          Is nu wel waar dat er op die 3e foto enkel gewerkt is met 1 grote soft-box, maar zou echt niet weten wat er mis aan is.

Daarbij, met:
                          @elke commentaar over Optische illusie....tja
                          Bedoel ik dat het dus geen illusie is, maar wel degelijk realiteit.
                          Last edited by E-DesignStudio; 5 december 2006, 19:57.
                          Groeten, Gino
                          http://www.e-designstudio.be

Comment

tja,

VT 4 gehalte hé
                            Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

Comment

Persoonlijk staar ik me niet blind op die kaak en vind ik vooral nr 2 heel mooi gedaan.

Heel mooie foto's en heel mooi model.
                              Zij gulle blind of zo ?

Comment

deze mag weg
                                Last edited by Olliebollie; 6 december 2006, 08:52.
                                Nikon

Comment

Working...
                                X