Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joyce Van der Tol ( + 18 ) [UPDATE]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Joyce Van der Tol ( + 18 ) [UPDATE]

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
    Natuurlijk moet je met een ouwe boma geen playboy foto willen maken he !
    LOL.. waarom niet? Vind mijn opa best leuk hoor De nieuwe PlaybOma is uit hehehe.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
      Beetje wel ja ...

Ik ben bezig met een project waarbij ik geen perfecte mooie modellen wil gebruiken.
      Voor mijn project gebruik ik mensen zoals ze op straat lopen.
      In hun vuile werkkledij, met hun dagelijks kapsel, met hun pet, met hun rimpels ...
      Modellen die eigenlijk geen modellen zijn. In wat ik mijn modellen noem, zitten zelfs mensen met één been ( Al, voor wie de foto's gezien heeft ).

En toch krijg ik veel reactie van mensen " woow, prachtige foto ".

Dus is het wel degelijk de fotograaf die de foto maakt.
      Natuurlijk moet je met een ouwe boma geen playboy foto willen maken he !
      Jou project vind ik schiterent en lijkt mij leuk om dat te doen.....
      Maar inderdaad het is de kunst van de fotograaf om de foto's zo mooi mogelijk te maken dat is waar...

Maar ik vind als de model niet echt meewerkt of overkomt van ...nou het moet maar eigelijk heb ik geen zin, dan kan je de foto's shopen met wat je wilt maar lijkt mij dat het niets word...........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tjaka Bekijk bericht
        Maar ik vind als de model niet echt meewerkt of overkomt van ...nou het moet maar eigelijk heb ik geen zin, dan kan je de foto's shopen met wat je wilt maar lijkt mij dat het niets word...........
        Zou het zo kunnen zijn dat er ook amateurs hier zijn die het gewoon leuk vinden om foto's te maken en heel blij zijn met wat zij als team op de plaat krijgen? Of moet alles meteen ZO fantastisch mooi zijn dat het meteen gepubliceerd kan worden in een glossy magazine?

Sowieso het op de man of vrouw spelen, als het gaat om uiterlijke 'minpunten', vind ik vreselijk laag bij de grond. Maar sommige mensen schijnen dat niet af te kunnen leren.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Uiterlijke minpunten? Dat noem ik pas een belediging van het model Die eerste, tweede en vierde foto niet bekeken zeker?

Bij de derde foto ZIT het haar in de weg en ZORGT de schaduw voor een bolle-kaak-effect. En dat KAN beter, ik ben er zelfs zeker van dat - als de fotograaf dit op de set gemerkt zou hebben - hij het weggewerkt zou hebben met een andere belichting of een iets andere positie van het haar.

Comment

Beste E-Design, ik denk dat jij Joyce heel netsjes hebt neergezet. Ze is een opvallend model, met haar eigen stijl van make up maar desalniettemin een uiterst aantrekkelijk object.
            Natuurlijk wil iedereen zo'n schoonheid op zijn eigen wijze in beeld gebracht zien en vandaar ook het vele commentaar.
            Maar iedereen vindt dat je het goed gedaan hebt en daarmee kan je tevreden zijn ofschoon het natuurlijk nog altijde beter kan.
            De eerste shoot met een model is nooit de beste. Dus ga voor een tweede.

m.vr.gr.
            Brien
            Een foto is slechts een deel van een seconde

Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
              Uiterlijke minpunten? Dat noem ik pas een belediging van het model Die eerste, tweede en vierde foto niet bekeken zeker?

Bij de derde foto ZIT het haar in de weg en ZORGT de schaduw voor een bolle-kaak-effect. En dat KAN beter, ik ben er zelfs zeker van dat - als de fotograaf dit op de set gemerkt zou hebben - hij het weggewerkt zou hebben met een andere belichting of een iets andere positie van het haar.
              Als je nu eerst eens goed leest wat er staat, alvorens je 'charmes' in de strijd te gooien, had je kunnen zien dat minpunten tussen quotes staat. Maar je intelligentie zal wel net zo laag zijn als diplomatie, dus ga ik hier niet verder op in.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

om het dan toch maar weer over de foto's te hebben:

mooie foto's van een mooi model
                Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
                wishlist 430 EX

Comment

Allez, ambiance in de keet! Zoals reeds eerder gezegd, foto 1 vind ik top, foto 2 vind ik top, foto 3 had je beter niet gepost.
                  "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                  Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                  Uit: Apocrief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Als je nu eerst eens goed leest wat er staat, alvorens je 'charmes' in de strijd te gooien, had je kunnen zien dat minpunten tussen quotes staat. Maar je intelligentie zal wel net zo laag zijn als diplomatie, dus ga ik hier niet verder op in.

Waarom zou hij geen charmes in de strijd mogen gooien...
                    Als hij er geen minpunten aan ziet....

Comment

@Tjaka: ik zal je vertellen wat hij kan dat ik niet kan: foto's perfect belichten met opstelling van het nodige materiaal (weet ik veel: softboxen en van die dingen): en waarom: ik heb dat materiaal ten eerste niet, en ten tweede weet ik dus ook niet hoe het te gebruiken
                      Nikon

Comment

Ik vind zowel het model als de foto's heel mooi!

Het enige wat me opvalt bij het model is dat de wimpertjes een iets teveel mascara op hebben en daardoor heel zwaar overkomen tegenover het zachte gezichtje van het model. (vandaar waarschijnlijk de reactie op de wimpers)

Ik zou zeggen, vraag eens aan het modelleke om de wimpertjes iets lichter te bewerken met mascara én ook belangrijk, een bruine mascara voor een blond type is de beste keuze en zal veel natuurlijker overkomen. Zwart is sowieso té hard voor dit meisje.
                        Groetjes, Beauke
                        Mijn foto's

Comment

voor mij is de 2de de beste....
                          heb discussie gevolgd en tot de conclusie gekomen dat de beste manier om geen opmerkingen te krijgen, laat staan slechte kritiek, is geen fotos posten......

Comment

De foto's zijn technisch in orde (zoals steeds). Mooie uitlichting en goede compositie van het model. Scherp waar het moet zijn en doordacht.
                            Voor mij is de 2de foto echt knap werk. De andere twee mogen er zeker ook zijn. Ik kijk alvast uit naar een volgende reeks.

off topic:
                            Hoe het model er uit ziet is eigenlijk niet belangrijk. Want niet iedereen valt op blond (of donker), teveel mascara (of te weinig), kaaklijn zus (of zo), ......
                            Het model is zo als ze is. Binnenkort mogen we enkel modellen trekken die 100% aanvaard worden als zijnde perfect in de ogen van een gemeenschap.
                            Dat levert genoeg discussies op vrees ik.
                            Of je nu deze dame mooi of minder mooi vindt is eigenlijk niet ter dicussie.
                            Anders gaan we 90% van de bevolking moeten afschieten als zijnde niet perfect. Ik vind dat iedereen waard is om te fotograferen en het is aan de fotograaf om het model zo op beeld te zetten dat zeker het model & fotograaf tevreden is.
                            [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tjaka Bekijk bericht
                              Of je kan het niet hebben dat deze menneer een goed model heeft gefotografeerd .......is niet erg hoor hij vergeeft het je wel
                              Gaat daar niet over, het is gewoon mijn smaak niet, kan dat niet?? Heb zelf al mooiere modellen gehad én ook veel minder goede foto's dan deze. Kan alleen jaloers zijn op een foto , niet op een model, hoor En ja, dat hij het me vergeeft, maar ik denk dat hij zich met zo'n onnozele dingen niet bezighoudt, ik alleszins niet. Ik gaf gewoon mijn mening over de foto, das al.

Comment

1 en 2 vind ik mooi, 3 kan me niet bekoren.
                                Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Working...
                                X