Vind de eerste foto het mooist net dat verborgen !
ben niet preuts of zo maar 2 en 3 doen me dan niks.
Nou niks is het ook niet , maar doen me minder !!!
Zoals alle post's van E-design zijn deze technisch ook weer DIK in orde
Dan ga ik maar wat verder kijken. 1 en 2 kunnen me dan het meest bekoren omdat ze iets meer inhoud hebben. Bij 3 heb ik het wat moeilijker, het model wordt op kruishoogte gebracht, IMO sugestief, maar kijkt dan recht in de lens... Hier heb ik zoiets van ; technisch ok, maar doel gemist....
Vind het, naar mijn bescheiden mening, allemaal een beetje vlakjes en vrij geposeerd, mijn ding niet qua fotografie, maar... ieder zijn ding natuurlijk Technisch zeker in orde!
enig puntje wat me mischien niet 100% aanspreek is de blik van de jonge in de 2de foto, het meisje kijkt recht in de lens, en de jonge net iets onder de lens
Bij de 1ste foto vind ik het niet storen.
nuja, just my 2 cents
Jammer is alleen dat je vaak ziet dat het vrouwelijke model een totaal andere huid (kleur) heeft dan het mannelijke model. Dat valt in no3 het minst op.
Los daarvan zie je in 3 plaajtes een andere kleur temperatuur, maar dat kan ook aan mij liggen. Schiet je wel eens een grijskaart mee? Of had ik dat al eens gevraagd
Verder zou de belichting wat spannender kunnen zijn in dit soort opnamen, met wat meer schaduw bijvoorbeeld. Het is nu redelijk 'lief' belicht.
Comment