Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joyce Van der Tol ( + 18 ) [UPDATE]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Joyce Van der Tol ( + 18 )

E-Design: Je moet goed leren lezen wat er precies staat: ik heb niet gezegd dat foto 1 overbewerkt is, ik heb zelf gezegd dat hij het waarschijnlijk niet is! Ik heb gezegd dat de foto zo 'lijkt', wat je zelf blijkbaar ook ervaart (zie je eigen commentaar: (inderdaad waar dat haar make-up op haar wimpers nogal vreemd lijkt eerste momenten). Huid van plastiek? Valt wel mee, maar ik vind vooral die wimpers storend... die zijn voor mij wel van plastiek Blijkbaar ben je idd zeer gestoord door de commentaren, valt alleen al op doordat je het grappend bedoelend lijntje over 'je beste model' al letterlijk opneemt... Ik heb trouwens nooit gezegd dat dit geen tof persoon is En als je dan nog eens opmerkingen geeft van: het model heeft de link gekregen, en 'zal heel blij zijn met jullie commentaren', tja, dan streef jij blijkbaar enkel naar een forum waar je je ego wat kan aanscherpen door enkel positieve commentaren te krijgen Blijkbaar heb je hier sterk nood aan, want als je terug goed leest wat ik geschreven heb, heb ik gezegd dat foto2 zeker een hele mooie is... uiteraard behoud ik dit, en mijn vorige standpunten..... wat je ermee doet is jouw keuze... ik ga niet zomaar zeggen dat al je foto's mooi zijn als ik dit niet vind, maar als er mooie tussenzitten naar mijn smaak krijg je het ook te horen. Fair is fair denk ik dan [/QUOTE]
    [QUOTE]@Olliebollie: Foto 1 is niet overbewerkt ( vraag me zelfs af hoe je daarbij komt, of lijkt haar huid ook van plastiek ? ) is inderdaad waar dat haar make-up op haar wimpers nogal vreemd lijkt eerste momenten
    en nee.... ze is eigenlijk al mijn beste model geworden toen ze bij mij thuis aankwam, door haar vriendelijkheid en haar spontaniteit.
    Nikon

Comment

Re: Joyce Van der Tol ( + 18 ) [UPDATE]

Hallo Gino

In haar totaliteit heeft dit meisje alvast een prachtige uitstraling
      prachtig lichaam en ook een mooie blik in haar ogen.
      Als make-up artiest ga ik nooit oordelen over de look van een model
      (al is ze prachtig zenne).

Maar over jouw werk, gewoon dit,
      weer kijk ik vol bewondering naar je werk toe,
      over hoe je er steeds in lukt, om de mensen op een zo natuurlijke getrouwe, wijze in beeld te brengen,
      in tegenstelling met een aantal ander fotografen, of afgepoeierde TV modellen,
      waar ieder detail verdwijnt onder het poeder, en de dames vervolgens geen eigen identiteit meer bezitten.
      Heb ik bij je werk steeds het gevoel, dat je de modellen real live presenteert
      dat ze hier echt voor me staan en das toch het bijzonderste aan je foto’s
      al dan niet of ze nu make-up dragen.

Dus Gino – TOP , maar ja ken je dan ook al jaren en weet hoe gedreven je bent in dat gene wat je doet , GOE bezig en see you ….

by the way, je mag haar mijn coördinaten doorgeven als mijn kunstvorm haar bevalt haha lol.

Greetings : Frans – Bodyartist :-)

Comment

Eigenlijk gewoon geen mooi model, geen greintje uitstraling, en dan hapert er wat in de fotografie. Hou zelf niet van P-babes of dergelijke, geef mij maar naturel, vrouwen met karakter en dat vind ik hier niet, het spijt me.

Comment

Zo nou even dit,
          Even een reactie uit een hollandse hoek..
          Ik spreek dit uit men hart, ik vind dit echt een adembenemende fotoserie wat deze meneer gemaakt heeft, of jullie zijn zojaloers als de pest of hadden deze schoonheid zelf willen fotograferen..

Kaaklijn goed of niet ze kijkt heerlijk in de camera van : Ik ben hellemaal voor jou zo mooi als dat ze kijkt.......

De belichting is goed vind ik , en de kwaliteit ook ....
          Dus niet zo mopperen allemaal , gewoon goed kijken ........

Dus zeg het maar

Comment

Had ik geweten dat ik door m'n antwoord hier een bom zou laten ontploffen dan had ik hem nooit geplaatst. man,man,man....
            Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Vanaf je hier commentaar geeft dat niet in de lijn van de menigte ligt, word je afgeschoten... Een eigen mening wordt gewoon niet meer geapprecieerd, maar de grond ingeboord... en dat heeft niets met jaloezie te maken, want ik weet heel goed dat ik niet kan wat Edesign wel kan...
              Nikon

Comment

Als je niet tegen kritiek kan, post dan niet op een forum

Technisch mooie foto's.
                Model is niet mijn smaak. Sorry.
                PS. Ik wou dat ik het kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eentonig Bekijk bericht

Technisch mooie foto's.
                  kritiek kan altijd vrienden , maar aan jullie post te zien heb ik zoiets van ja ieder zen mening, en iedereen doet zen best en deze meneer heeft echt een parel van foto's neergezet...
                  En dat doen jullie toch ook of niet?

En deze model keek echt van .........Y LOVE YOU!!!!!!!
                  Of niet heren

En niet ierdereen is perfect dat is zekers , en deze dame ben ik in holland eens gaan google ............ zonder dat deze fotograaf de plaatjes heeft bewerkt is ze nog wonderschoon...........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Olliebollie Bekijk bericht
                    Vanaf je hier commentaar geeft dat niet in de lijn van de menigte ligt, word je afgeschoten... Een eigen mening wordt gewoon niet meer geapprecieerd, maar de grond ingeboord... en dat heeft niets met jaloezie te maken, want ik weet heel goed dat ik niet kan wat Edesign wel kan...

Vertel wat kan hij wat u niet kan daar ben ik wel eens benieuwd naar!!
                    En ik u de grond in boren nee ik zou het niet durven ....

Comment

Wat betreft die bolle kaak: amaai, amaai, dat die opmerking zo'n reactie opwekt bij de fotograaf! Die illusie van een bolle kaak/abces IS er gewoon, en dat het niet aan het meisje of aan haar jukbeenderen ligt wordt bewezen door de vierde foto. Gewoon klein foutje van de gids, om zo te zeggen, beetje in de weg zittend haar. Maar niks om je zo enorm over op te winden. Leer leven met de (terechte) kritiek, en trek je op aan de dingen die wél goed zijn aan je foto's ! Of had je gehoopt dat iedereen alleen positieve commentaar zou leveren wanneer het model er leuk uitziet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eentonig Bekijk bericht

Technisch mooie foto's.
                        Niet tegen kritiek kunnen !!!!!
                        Wat bedoel je met "niet tegen kritiek kunnen" ???
                        is " Model trekt op niks, model lijkt op een hamster, bolle kaken, geen uitstraling, ... " dat kritiek ??? Is dat kritiek ??? laat me niet lachen he !!

Je kan duidelijk maken aan de fotograaf dat het model door die of die belichting er een beetje ongelukkig uit ziet, maar zeg er dan bij hoe je die foto dan kan verbeteren.
                        Dat is kritiek hebben !!!
                        Leg uit aan de fotograaf waar hij de mist in ging. Zeg hem hoe jij het gedaan zou hebben. Leg hem uit hoe hij het in het vervolg moet doen, waar hij op moet letten enz... Daar dient een forum voor !!!!
                        Daar zal de fotograaf iets van opsteken !!!
                        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Een fotograaf kan zen best doen dat is waar , maar het gaat ook om de model.Als de model nik's is dan kan de fotograaf doen met wat ie wil maar de resultaat is dan bagger lijkt mij........en ieder fotograaf werkt op zijn manier en bewerkt de foto's op zijn manier ............

Of heb ik het verkeerd....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht
                            Eigenlijk gewoon geen mooi model, geen greintje uitstraling, en dan hapert er wat in de fotografie. Hou zelf niet van P-babes of dergelijke, geef mij maar naturel, vrouwen met karakter en dat vind ik hier niet, het spijt me.
                            Hier se !!
                            Nog zo'n opmerking
                            Heb je er al één sec bij stilgestaan welke gevoelens deze opmerkingen teweeg brengt bij het model die deze toch wel onozele reacties leest ???
                            Denk het niet.

Wat is uw bedoeling van deze post ? Dat vraag ik mij nu eens af zie !!!
                            Wat is de poster van dit topic hier nu mee ???
                            Wat kan hij hier nu uit leren ??? Dat Bart Boodts niet graag P-babes ziet ??? laat mij niet lachen he !!!

Of is het enkel de bedoeling om de poster van deze foto's op stang te jagen met uw onzinige opmerkingen.

Dat jij niet graag zulke foto's ziet ok !! Maar waarom moet je dan komen zeggen dat iemand niet mooi is ?
                            Wat doet dat er toe ??? Kijk naar de foto !!!
                            Leg uit aan de fotograaf hoe hij die persoon wel goed kan fotograferen.
                            Zeg hem hoe hij het wel moet doen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht

Of je kan het niet hebben dat deze menneer een goed model heeft gefotografeerd .......is niet erg hoor hij vergeeft het je wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tjaka Bekijk bericht
                                Een fotograaf kan zen best doen dat is waar , maar het gaat ook om de model.Als de model nik's is dan kan de fotograaf doen met wat ie wil maar de resultaat is dan bagger lijkt mij........en ieder fotograaf werkt op zijn manier en bewerkt de foto's op zijn manier ............

Of heb ik het verkeerd....
                                Beetje wel ja ...

Ik ben bezig met een project waarbij ik geen perfecte mooie modellen wil gebruiken.
                                Voor mijn project gebruik ik mensen zoals ze op straat lopen.
                                In hun vuile werkkledij, met hun dagelijks kapsel, met hun pet, met hun rimpels ...
                                Modellen die eigenlijk geen modellen zijn. In wat ik mijn modellen noem, zitten zelfs mensen met één been ( Al, voor wie de foto's gezien heeft ).

En toch krijg ik veel reactie van mensen " woow, prachtige foto ".

Dus is het wel degelijk de fotograaf die de foto maakt.
                                Natuurlijk moet je met een ouwe boma geen playboy foto willen maken he !

Comment

Working...
                                X