Re: Joyce Van der Tol ( + 18 )
E-Design: Je moet goed leren lezen wat er precies staat: ik heb niet gezegd dat foto 1 overbewerkt is, ik heb zelf gezegd dat hij het waarschijnlijk niet is! Ik heb gezegd dat de foto zo 'lijkt', wat je zelf blijkbaar ook ervaart (zie je eigen commentaar: (inderdaad waar dat haar make-up op haar wimpers nogal vreemd lijkt eerste momenten). Huid van plastiek? Valt wel mee, maar ik vind vooral die wimpers storend... die zijn voor mij wel van plastiek
Blijkbaar ben je idd zeer gestoord door de commentaren, valt alleen al op doordat je het grappend bedoelend lijntje over 'je beste model' al letterlijk opneemt... Ik heb trouwens nooit gezegd dat dit geen tof persoon is
En als je dan nog eens opmerkingen geeft van: het model heeft de link gekregen, en 'zal heel blij zijn met jullie commentaren', tja, dan streef jij blijkbaar enkel naar een forum waar je je ego wat kan aanscherpen door enkel positieve commentaren te krijgen
Blijkbaar heb je hier sterk nood aan, want als je terug goed leest wat ik geschreven heb, heb ik gezegd dat foto2 zeker een hele mooie is... uiteraard behoud ik dit, en mijn vorige standpunten..... wat je ermee doet is jouw keuze... ik ga niet zomaar zeggen dat al je foto's mooi zijn als ik dit niet vind, maar als er mooie tussenzitten naar mijn smaak krijg je het ook te horen. Fair is fair denk ik dan
[/QUOTE]
[QUOTE]@Olliebollie: Foto 1 is niet overbewerkt ( vraag me zelfs af hoe je daarbij komt, of lijkt haar huid ook van plastiek ? ) is inderdaad waar dat haar make-up op haar wimpers nogal vreemd lijkt eerste momenten
en nee.... ze is eigenlijk al mijn beste model geworden toen ze bij mij thuis aankwam, door haar vriendelijkheid en haar spontaniteit.
E-Design: Je moet goed leren lezen wat er precies staat: ik heb niet gezegd dat foto 1 overbewerkt is, ik heb zelf gezegd dat hij het waarschijnlijk niet is! Ik heb gezegd dat de foto zo 'lijkt', wat je zelf blijkbaar ook ervaart (zie je eigen commentaar: (inderdaad waar dat haar make-up op haar wimpers nogal vreemd lijkt eerste momenten). Huid van plastiek? Valt wel mee, maar ik vind vooral die wimpers storend... die zijn voor mij wel van plastiek

[QUOTE]@Olliebollie: Foto 1 is niet overbewerkt ( vraag me zelfs af hoe je daarbij komt, of lijkt haar huid ook van plastiek ? ) is inderdaad waar dat haar make-up op haar wimpers nogal vreemd lijkt eerste momenten
en nee.... ze is eigenlijk al mijn beste model geworden toen ze bij mij thuis aankwam, door haar vriendelijkheid en haar spontaniteit.
Comment