Zaterdag maakte ik een reportage van een kerstconcert gebracht door het Brugs Vocaal Ensemble. Net zoals dit gezelschap er in slaagde om net niet de (wat afgezaagde) traditionele kerstliederen te brengen heb ik geprobeerd om de zangers op een minder traditionele manier in beeld te brengen. Dat had het ensemble me ook gevraagd.
De foto's zijn gemaakt in een slecht verlichte kerk ( wel 8 keiharde witte theaterlichten
) met enkel mijn SB800 en een portie creativiteit als hulpmiddelen. Ik moest ook fotograferen zonder de muzikale beleving van de honderden aanwezigen te storen.
Is het wat geworden? Kunnen dit soort foto's nog tussen de schitterend uitgelichte studiofoto's in deze rubriek?
1. Solist Thomas Lucas Vanlede nam de baspartij voor zijn rekening en deed dit met brio

De lichte bewegingsonscherpte in deze foto vind ik persoonlijk niet storend. Wat denken jullie?
De foto's zijn gemaakt in een slecht verlichte kerk ( wel 8 keiharde witte theaterlichten

Is het wat geworden? Kunnen dit soort foto's nog tussen de schitterend uitgelichte studiofoto's in deze rubriek?
1. Solist Thomas Lucas Vanlede nam de baspartij voor zijn rekening en deed dit met brio

De lichte bewegingsonscherpte in deze foto vind ik persoonlijk niet storend. Wat denken jullie?

Comment