Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    Maar die locatie is niet verlaten want die wordt gebruikt door de groendienst, tot zover verlaten en verloederd....

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Oorspronkelijk geplaatst door whoopy Bekijk bericht
      En vandaag de atoomschuilkelder in hartje Gent. Maar die locatie is gewoon makkelijk te vinden
      Oorspronkelijk geplaatst door Trinitity Bekijk bericht
      Nog het adres ontbreekt gewoon... nog een locatie dat je mag schrappen door over'toerisme'!
      Oorspronkelijk geplaatst door whoopy Bekijk bericht
      Maar die locatie is niet verlaten want die wordt gebruikt door de groendienst, tot zover verlaten en verloederd....
      ALLE locaties zijn makkelijk te vinden. Je mag bij het zoeken alleen niet de naam gebruiken die een urbexer er aan gaf .
      Als je de 'urbexnaam' gebruikt om te zoeken kom je op urbex sites en daar vindt je geen locatie of toch meestal niet.
      Zoek met je eigen woorden en je vindt gegarandeerd binnen de minuut elke locatie.

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Iemand ruilen? Ik heb:


        Angus Dei
        Doel
        Spookhotel
        Noisy
        Horror Labs
        Chateau Hogemeyer
        Brouwerij E
        Oud Belastingkantoor N
        Kasteel R
        Montzen Gare
        Sanatorium du Basil
        Hasard Cheratte
        Chateau Rouge/Bambi/ Les Chambres
        Fort Chartreuse
        Ulg / Val Benoit
        OF1
        Villa 1
        Villa 2
        Villa 3
        La Foret / La Police
        Du Parc
        Villa Das/Manoir de Chapelle/W
        HH2
        Im centrale
        Beelitz
        Spreepark
        Das Eierhause
        Teufelsberg
        H15
        Santpoort

        Graag PM
        Last edited by Ava; 18 augustus 2014, 12:46.

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Oorspronkelijk geplaatst door Ava Bekijk bericht
          Iemand ruilen? Ik heb:


          Angus Dei
          Doel
          Spookhotel
          Noisy
          Horror Labs
          Chateau Hogemeyer
          Brouwerij E
          Oud Belastingkantoor N
          Kasteel R
          Montzen Gare
          Sanatorium du Basil
          Hasard Cheratte
          Chateau Rouge/Bambi/ Les Chambres
          Fort Chartreuse
          Ulg / Val Benoit
          OF1
          Villa 1
          Villa 2
          Villa 3
          La Foret / La Police
          Du Parc
          Villa Das/Manoir de Chapelle/W
          HH2
          Im centrale
          Beelitz
          Spreepark
          Das Eierhause
          Teufelsberg
          H15
          Santpoort

          Graag PM
          Die jij hebt heft iedere urbexer in zijn bezit ,ik als niet urbexer weet deze locatie,s zelfs

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Ik weet niet dat dit tot het topic hoort, maar afgelopen maand op vakantie geweest in Sardinie en er is daar een volledig verlaten dorp (Gairo Vecchio). Eind jaren 50 is dit dorp verlaten omwille van aardverschuivingen en het is volledig vrij te bezoeken (en dus te fotograferen)

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
              Die jij hebt heft iedere urbexer in zijn bezit ,ik als niet urbexer weet deze locatie,s zelfs
              Ik heb al diverse PM berichten van urbexers die willen ruilen. Dus misschien kan je beter niet reageren ipv negatief reageren

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Vond het ook nogal een idiote en hoogdraverige reactie indeed, maar in het urbex-wereldje lijkt dat niet meteen ongewoon...

                IZ.
                For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Wat is er hoogdravend aan de vraag: ''Iemand ruilen? Ik heb...'' ???

                  Ik vind jou reactie eerder hoogdravend. Zoals ik al zei, zeg dan beter niets.

                  Ik ben gewoon een beginnende enthousiaste urbexer, het is dan een beetje jammer dat er iemand komt met zo'n vervelende opmerking. Je reactie zegt meer over jezelf, dan over mij (En ik weet zeker dan er minstens 5 locaties op staan, die jij niet kent, dus dat zal wel meevallen allemaal )
                  Last edited by Ava; 20 augustus 2014, 15:41.

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ava Bekijk bericht
                    Wat is er hoogdravend aan de vraag: ''Iemand ruilen? Ik heb...'' ???

                    Ik vind jou reactie eerder hoogdravend. Zoals ik al zei, zeg dan beter niets.

                    Ik ben gewoon een beginnende enthousiaste urbexer, het is dan een beetje jammer dat er iemand komt met zo'n vervelende opmerking. Je reactie zegt meer over jezelf, dan over mij (En ik weet zeker dan er minstens 5 locaties op staan, die jij niet kent, dus dat zal wel meevallen allemaal )
                    Oeps, je hebt een vervelend foutje gemaakt denk ik.
                    Zou IHM niet eerde gealludeerd hebben op de reactie van stefan.d ipv van op jouw vraag.... bij mij komt het alleszins zo over.

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Oeps, je hebt een vervelend foutje gemaakt denk ik.
                      Zou IHM niet eerde gealludeerd hebben op de reactie van stefan.d ipv van op jouw vraag.... bij mij komt het alleszins zo over.


                      Eerst lezen, dan toeteren, Ava!

                      Iz.
                      For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                      Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht


                        Eerst lezen, dan toeteren, Ava!

                        Iz.
                        Daar heeft ava geen tijd voor is druk bezig oude verdwenen locatie,s te zoeken
                        En eerst lezen je moet natuurlijk wel de letterjes kunen onderscheiden .
                        En beste Ava negatief zijn hoort bij urbex anders hoefde dat paranoide gedrag niet over bv een locatie in anderlecht die ook in je lijstje staat.
                        Als jij altijd zo aggresief bent zal je echt vrienden maken die jouw meer gaan vertellen over locatie;s

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ava Bekijk bericht
                          Ik heb al diverse PM berichten van urbexers die willen ruilen. Dus misschien kan je beter niet reageren ipv negatief reageren
                          Kunnen die dan niet met google werken ;vind je iedere locatie op hoor gps cordinaten inclusief

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            LOL!
                            Sorry, maar de "urbexers" die de locaties op die lijst willen ruilen, dat zijn geen urbexers. Dat zijn luieriken. Die locaties zijn op 1-2-3 gevonden.

                            Ok, 4 ken ik er niet: OF1, Villa 1, 2 en 3. Dat kan natuurlijk vanalles zijn. Waarschijnlijk ken ik ze dus wel, maar jij weet waarschijnlijk de naam niet.

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                              Kunnen die dan niet met google werken ;vind je iedere locatie op hoor gps cordinaten inclusief
                              Mijn camera heeft geen GPS functie noch wi-fi. Dan gaat dat niet op toch?

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                En wauw, je vraagt iets ontopic. En alle alfamannetjes staan gelijk op hun achterpootjes Hihihi

                                Comment

                                Working...
                                X