Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    sauna jee is er nog , pepito is redelijk getrasht ,villa janssens word openbaar verkocht deze maand maar is buiten de inkom toch niets meer

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Ik ben gisteren (3 november) nog naar Sauna J. gegaan, alles staat er nog.

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Enkele jaren terug ben ik begonnen met fotografie en heb mij toen ook lid gemaakt van dit forum.
        Door tijdsgebrek is mijn fototoestel het afgelopen jaar bijna niet uit de kast geweest.
        Onlangs ben ik terug begonnen en de urbex spreekt mij echt wel aan.
        Ik begrijp goed genoeg waarom locaties niet zomaar weggeven worden, het is gewoon spijtig om op een locatie te komen en dan te zien dat alles is afgebroken.
        Maar wat wel handig zou zijn is een up to date lijst van wat nog bestaat, toegankelijk is en de toestand.
        Op verschillende sites zie je urbexlocaties die ze dan vorig jaar of nog langer terug hebben bezocht, de vraag is dan altijd of dit er nog is en of het nog de moeite is.
        De tijd die je er in steekt om een locatie te zoeken, er naar toe te rijden om dan te zien dat de locatie er niet meer is, of volledig getrashed is of totaal ontoegankelijk door timmerpanelen. Dit is toch de mindere kant aan urbex.
        Dus daarom mijn vraag, is het mogelijk een up to date lijst te krijgen?
        Ik vraag hier niet naar locaties, dit mogen de officiele urbexbenamingen zijn.

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Hoi,

          Iemand in bezit van de locatie Chateau Sangliers? Ik heb genoeg om te ruilen!

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Hallo, ik ben ook op zoek naar een locatie in Brabant. Liefst een fabriek ofzo. Ik heb niets om te ruilen. Kan er iemand mij helpen?
            Bedankt!

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              Verwittiging, wat betreft maison dr Pepito, er werden alarmsystemen geïnstalleerd en er zal bij betrapping zeer repressief opgetreden worden, inbrekers, dieven en voyeurs mogen hopen en zullen smeken dat de politie vlug ter plaatse mag zijn.
              Get a life would be fotografen.

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Oorspronkelijk geplaatst door lami Bekijk bericht
                Verwittiging, wat betreft maison dr Pepito, er werden alarmsystemen geïnstalleerd en er zal bij betrapping zeer repressief opgetreden worden, inbrekers, dieven en voyeurs mogen hopen en zullen smeken dat de politie vlug ter plaatse mag zijn.
                Get a life would be fotografen.
                Een zoveelste urbex cowboy verhaal :-)
                http://www.facebook.com/DJ.urbex

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Bowling Mill houden ze in het oog vanaf de woning er achter, ze sturen U al weg als ze U maar op de parking zien.
                  Villa Onder Ons, klein groepje van plaatselijke veegt daar de straat een beetje en vliegt brutaal uit als je nog maar intentie vertoond om domein te betreden. En ze komen U achterna om U en uw wagen te fotograferen en bellen dit meteen door.
                  Villa Wallfahrt, buurvrouw is niet langer opgezet met de bezoekers.
                  Wie dit nog wil doen, let op.

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    Hey mensen,
                    Ik heb een nieuwe locatie in de omgeving van Maaseik, ik zelf ben een meid van 26 en durf er niet alleen naar binnen, het ligt aan de grote weg en je moet aan de voorkant door het raam klimmen waarbij ook nog eens de rolluik redelijk laag hangt. Het huis is al jaren onbewoond.. Iemand interesse om eens mee te gaan? Verkennen moet alleen in het donker, ik zou t met schemering/daglicht niet proberen want kans op politie is enorm groot!!

                    Stuur me een privé bericht. Alleen serieuze reacties!!

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Oorspronkelijk geplaatst door scaniadriver_john Bekijk bericht
                      Een zoveelste urbex cowboy verhaal :-)
                      Probeer maar eens, ik bepaal toch nog wel zelf wie ik toelaat op mijn eigendom.

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        Oorspronkelijk geplaatst door lami Bekijk bericht
                        Probeer maar eens, ik bepaal toch nog wel zelf wie ik toelaat op mijn eigendom.
                        enigste dat je kan doen is politie bellen , val je een urbexer aan zal je aan het langste eind trekken .al genoeg eigenaars veroordeeld omdat ze een ongewapende inbreker aanvielen

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door denvp Bekijk bericht
                          enigste dat je kan doen is politie bellen , val je een urbexer aan zal je aan het langste eind trekken .al genoeg eigenaars veroordeeld omdat ze een ongewapende inbreker aanvielen
                          Hmmm denk toch dat dit wel eens anders kan uitdraaien vooral als het donker zeg maar nacht is?
                          Als eigenaar die zich bedreigt voelt is wettige zelfverdediging een groot voordeel.
                          Pak de urbexer heeft een pillicht vast eigenaar ziet dit aan als een wapen zal het toch wel heel voordelig voor de eigenaar kunnen zijn.
                          De zever van urbexers het raam stond open dus is het geen inbraak hpud ook totaal geen steek lees de wetgeving er op na en dan zie je duidelijk dat dit onder inbraak valt.
                          Ik heb ook alle begrip voor lami je hebt niets verloren op een ander zijn eigendom zowel buiten en zeker binnen niet, als ik lami was zou ik proberen iemand te betrappen pv laten opmaken en hem zoveel mogelijk vernielingen op zijn nek draaien.

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            huisvredebreuk≠inbraak... als de deur open is, of een raam staat open, geen sprake van inbraak.

                            En lami: dat pepito jouw eigendom zou zijn stel ik me grote vragen bij, maar als het effectief zo is, ik zou me maar kalm houden. De meeste urbexers zijn niet alleen en een in het nauw gedreven mens zou ik toch niet te lijf gaan wanneer je alleen bent je zou nog eens bedrogen kunnen uitkomen.
                            Dan iets volledig anders mocht het effectief jouw eigendom zijn: geld teveel om leegstandsbelastingen te betalen? Er zijn genoeg mensen zonder dak boven hun hoofd om een woning te laten verkrotten...

                            moraalridder van mijn voeten...

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                              huisvredebreuk≠inbraak... als de deur open is, of een raam staat open, geen sprake van inbraak.

                              En lami: dat pepito jouw eigendom zou zijn stel ik me grote vragen bij, maar als het effectief zo is, ik zou me maar kalm houden. De meeste urbexers zijn niet alleen en een in het nauw gedreven mens zou ik toch niet te lijf gaan wanneer je alleen bent je zou nog eens bedrogen kunnen uitkomen.
                              Dan iets volledig anders mocht het effectief jouw eigendom zijn: geld teveel om leegstandsbelastingen te betalen? Er zijn genoeg mensen zonder dak boven hun hoofd om een woning te laten verkrotten...

                              moraalridder van mijn voeten...
                              Ik ben er deze namiddag nog geweest.
                              Lami en Stefan.d kletsen gewoon uit hun nek. Lami zou beter, in zijn geval van eigenaar, zijn deur toe maken en Stefan.d kent geen wetsletter zo groot als een kerk. Een wetsgeleerde schreift bedrijgdt niet met een kanjer van een DT-faut. Je valt door de mandt jongetje.
                              Zeer juist verwoord Ruben : moraalridders van mijn voeten. Anencephaal pré-puberaal haantjesgedrag.

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                                huisvredebreuk≠inbraak... als de deur open is, of een raam staat open, geen sprake van inbraak.

                                En lami: dat pepito jouw eigendom zou zijn stel ik me grote vragen bij, maar als het effectief zo is, ik zou me maar kalm houden. De meeste urbexers zijn niet alleen en een in het nauw gedreven mens zou ik toch niet te lijf gaan wanneer je alleen bent je zou nog eens bedrogen kunnen uitkomen.
                                Dan iets volledig anders mocht het effectief jouw eigendom zijn: geld teveel om leegstandsbelastingen te betalen? Er zijn genoeg mensen zonder dak boven hun hoofd om een woning te laten verkrotten...

                                moraalridder van mijn voeten...
                                hahaha

                                Comment

                                Working...
                                X