Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Urbex Locaties

heeft er hier iemand ervaringen met underground exploren????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door latithia Bekijk bericht
      heeft er hier iemand ervaringen met underground exploren????
      hmmm, leg uit
      Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
      www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
        hmmm, leg uit
        is toch duidelijk? rioolen, tombes, catacomben, etc...

Comment

Weet iemand de locatie van Chapelle de la meuse. Ik heb redelijk wat ruillocs... Pm me!
          Last edited by Flymuri; 3 augustus 2014, 19:24.

Comment

Ik ben geen urbexer, verre van, maar ook twee mooie, in Frankrijk, en helemaal niet zo ver over de grens.
            Bij het tweede wordt het gras kort gehouden wellicht om de indruk te wekken dat het bewoond is .

Maar wellicht zijn het reeds gekende in urbex middens.

Comment

ja tunnels enzo ben van plan om een bezoek te brengen aan een metro die onder een ander metro station ligt dus daarmee dat ik het vroeg...by the way iemand any updates van tapioca farm???
              Last edited by latithia; 5 augustus 2014, 17:27.

Comment

Tapioca Farm ligt er nog steeds keurig bij, behalve dan het feit dat het meubilair pootjes heeft en om de week eens van kamer wisselt.

Djivan: knappe plaatjes. Vooral het eerste gebouw is intrigerend, vraag me af hoe het er aan de andere kant en vanbinnen uitziet. Iemand die deze locatie kent en naar meer foto's zou kunnen linken?
                www.500px.com/sennevdb________________________________________________

Comment

Iemnad die Salle de la Guerre en Mission to Mars I heeft en wilt wisselen? PM me, ik heb heel wat locs om te ruilen

Comment

Kunnen mss een bus inzetten en met z'n allen nu naar ginder gaan of een sd van maken
                    Life through a lens..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                      Kunnen mss een bus inzetten en met z'n allen nu naar ginder gaan of een sd van maken
                      Het is niet in onze voortuin, maar met vier in een wagen, kostendelend en je hebt een mooie goedkope daguitstap .

Comment

Ik weet dat locaties ruilen of weggeven een van de grootste dingen is waar een ware urbexer zich nog wel eens voor bedenkt.. Maar ik ben dringend op zoek naar de locatie van twee prachtige explorings.
                        Namelijk :
                        Sanatorium du Basil
                        Villa Walfahrt

Graag ontving ik een pb als iemand de locatie of coordinaten in zijn/haar bezit heeft.
                        Op mijn Fb pagina zijn locaties te bekijken die ik eventueel zou kunnen 'ruilen'
                        La Principessa Decadimento, Gangelt. 132 vind-ik-leuks. Urban exploring with a female touch Gear: Nikon D7100 18-105mm f/3.5 Sony A390 18-55mm f/3.5 55-200mm f/4.5

Alvast dank!

Comment

Ik wil niet denigrerend of uit de hoogte overkomen, maar ik quote even je Facebookpagina:

"Gotta act like Sherlock Holmes all the time "

100% waarheid. Bovenstaande locaties zijn met een beetje Sherlock Holmes-Google skills op nog geen 5 minuten te vinden, en via Google maps kan je perfect controleren of je juist zit of niet. Zoeken naar locaties en ze zelf vinden is 50% van de Urbex-fun, dus waarom niet nog wat meer googlen.
                          Overigens een aantal mooie foto's van knappe locaties op je Facebook-pagina & blog, keep it up.

Comment

Omdat ik je kan verzekeren dat er na verloop van tijd niets meer overblijft van een locatie eens de coordinaten publiekelijk te zien zijn op het internet. Als je helpt, stuur het dan alsjeblief ten minste via PB... Er staan een heleboel dingen op locaties als Villa Walfahrt die door de verkeerde persoon als "waardevol" aanschouwd worden en voor je het weet is heel de plaats leeggeroofd.

Comment

Moderator Note: Voor het behoud van locaties gelieve coördinaten via PM door te geven, niet openbaar op het forum (iedereen leest mee via Google)
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik denk dat bij wallfahrt al niets meer weg te halen valt
                                Life through a lens..

Comment

Working...
                                X