Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik ben geen urbexer, verre van, maar ook twee mooie, in Frankrijk, en helemaal niet zo ver over de grens.
Bij het tweede wordt het gras kort gehouden wellicht om de indruk te wekken dat het bewoond is .
Maar wellicht zijn het reeds gekende in urbex middens.
ja tunnels enzo ben van plan om een bezoek te brengen aan een metro die onder een ander metro station ligt dus daarmee dat ik het vroeg...by the way iemand any updates van tapioca farm???
Tapioca Farm ligt er nog steeds keurig bij, behalve dan het feit dat het meubilair pootjes heeft en om de week eens van kamer wisselt.
Djivan: knappe plaatjes. Vooral het eerste gebouw is intrigerend, vraag me af hoe het er aan de andere kant en vanbinnen uitziet. Iemand die deze locatie kent en naar meer foto's zou kunnen linken?
Ik weet dat locaties ruilen of weggeven een van de grootste dingen is waar een ware urbexer zich nog wel eens voor bedenkt.. Maar ik ben dringend op zoek naar de locatie van twee prachtige explorings.
Namelijk :
Sanatorium du Basil
Villa Walfahrt
Graag ontving ik een pb als iemand de locatie of coordinaten in zijn/haar bezit heeft.
Op mijn Fb pagina zijn locaties te bekijken die ik eventueel zou kunnen 'ruilen'
Ik wil niet denigrerend of uit de hoogte overkomen, maar ik quote even je Facebookpagina:
"Gotta act like Sherlock Holmes all the time "
100% waarheid. Bovenstaande locaties zijn met een beetje Sherlock Holmes-Google skills op nog geen 5 minuten te vinden, en via Google maps kan je perfect controleren of je juist zit of niet. Zoeken naar locaties en ze zelf vinden is 50% van de Urbex-fun, dus waarom niet nog wat meer googlen.
Overigens een aantal mooie foto's van knappe locaties op je Facebook-pagina & blog, keep it up.
Omdat ik je kan verzekeren dat er na verloop van tijd niets meer overblijft van een locatie eens de coordinaten publiekelijk te zien zijn op het internet. Als je helpt, stuur het dan alsjeblief ten minste via PB... Er staan een heleboel dingen op locaties als Villa Walfahrt die door de verkeerde persoon als "waardevol" aanschouwd worden en voor je het weet is heel de plaats leeggeroofd.
Comment