Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wallfahrt moet dan toch de laatste maand erg achteruit gegaan zijn ???
Ik passeer daar regelmatig, zal binnekort eens gaan kijken.
Ben er vorig WE nog eens geweest.
Meubels zijn verplaatst, de keuken en de kamer ernaast liggen totaal overhoop.
Alle kasten en schuiven zijn overhoopgehaald.
Het Mariabeeld in de kapel is verdwenen.
Men heeft daar aardig huis gehouden de laatste maanden.
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Ik heb altijd gedacht en begrepen dat je niks mocht verplaatsen laat staan meenemen mensen hebben nergens respect meer voor.
Vriendelijke groet, jessey
Ik zal nog meer zeggen : al het "gerichte" verplaatswerk komt enkel en alleen door urbexers.
En dan maar memmen over "leave nothing but...."
Ik denk dat iemand als Jos Gruythuysen me hierin wel zal bijtreden, het in scène zetten grenst soms aan het debiele. Het ergert me in ieder geval grenzeloos want "uit scène zetten" is weer in scène zetten.
Het verplaatsen van spullen is al jaren een "trend" bij explorers. Nooit heb ik begrepen waarom ze dat doen, en ik zal het ook nooit gaan begrijpen.
Een locatie fotografeer je zoals het is. Staat het je niet aan, ga dan ergens anders naartoe...
Ligt er wat in de weg? Daar hebben we Photoshop voor...
Sommige urbexers zeggen iets van vandalen, wel, sommigen zijn zelf de grootste vandalen!
Villa Wahlfahrt is tot in het belachelijke in scène gezet, het was een enorme teleurstelling voor mij. Bestek op een stoel op de bovenverdieping gelegd, een doodskrans op het bed,... Lachwekkend gewoon....
Dedjudedju, net terug van de lost Boeing en de sleutel past niet. Blijkbaar heeft iemand het in de gaten gehad want nu hangt er een slot waarvan de beugel gelast is.
Binnen geraken ? Vergeet het maar.
Dedjudedju, net terug van de lost Boeing en de sleutel past niet. Blijkbaar heeft iemand het in de gaten gehad want nu hangt er een slot waarvan de beugel gelast is.
Misschien heeft een of andere urbexer het slot vervangen.
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Ja hé, jammer. Maar ik geef me nog niet gewonnen.
Sommige hangsloten zijn héél eenvoudig te openen, jammer dat ik niet naar het merk heb gekeken.
Maar je staat zo open en bloot bovenaan die trap en er was iemand bezig met hout te zagen. Ik heb wel gevraagd als ik het terrein op mocht.
Wie wenst mag mij steeds contacteren voor het uitwisselen van ervaringen, laatste tijd met onze groep vrienden regelmatig pech gehad door, niet meer toegankelijke sites, afgebroken sites, of soms zelfs gewoon niet vinden
Om zo een situaties in de toekomst te vermijden zou ik graag via deze weg een oplossing vinden en ook jullie helpen om nog meer van het urbexen op een correcte manier te genieten.
Op onderstaande link kan je een overzicht vinden (google maps) van alle urbex locaties die ik tot nu toe zelf heb gevonden.
Comment