Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    Chateau Moulbaix is volgens mij la foret/la police als je de foto's van het kasteel ziet. om op het terrein te komen is na horen zeggen niet heel erg moeilijk maar binnen komen is bijna niet te doen ook omdat er wel is bewaking rond loopt. ik zelf moet er ook nog een keertje gaan kijken maar blijf wel op me hoede ! :P

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Foret staan ondertussen betonblokken voor de mogelijke ingangen. Zou tijdje terug een diefstal gebeurd zijn zoals ik het hoor daarom de blokken...
      http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        Oorspronkelijk geplaatst door memphisbelle Bekijk bericht
        Moulbaix... dat is toch la foret/la police?
        Wees maar heel zeker, ik ken er die de urbex hebben vaarwel gezegd na de nodige uren bij La Police.

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          Oorspronkelijk geplaatst door insider46 Bekijk bericht
          Foret staan ondertussen betonblokken voor de mogelijke ingangen. Zou tijdje terug een diefstal gebeurd zijn zoals ik het hoor daarom de blokken...
          daar is al meer dan eens diefstal gebeurd hoor.

          zonde van de betonblokken, is een prachtig kasteel, zowel binnen als buiten.

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
            daar is al meer dan eens diefstal gebeurd hoor.

            zonde van de betonblokken, is een prachtig kasteel, zowel binnen als buiten.

            Deze hier heeft zijn kans gemist
            Don Diego De La Mancha daarentegen.....

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              ben er een jaar of 3-4 geleden na een 2de poging binnen geraakt, nog voor het zo'n overrompeling van, betalende, bezoekers werd en voor er vanalles verdwenen was.

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Daarom ook geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om daar heen te gaan... genoeg andere locaties, waar je zo binnen kunt zonder "veel" te vrezen. Een "money-shot" is mij niet bepaald een strafblad waard.

                en tja... onze Don Diego... die zal misschien wel eens een put of een rotte vloer tegenkomen


                Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                Wees maar heel zeker, ik ken er die de urbex hebben vaarwel gezegd na de nodige uren bij La Police.

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Het chopin ding, is ontoegankelijk.
                  Dan naar villa hector getrokken, dat is afgebroken blijkbaar?
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Het chopin ding, is ontoegankelijk.
                    Dan naar villa hector getrokken, dat is afgebroken blijkbaar?
                    Inderdaad, ze maken het ons tegenwoordig niet gemakkelijk

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Met z'n allen naar daar? KLIK
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        hector ligt al een tijdje plat

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                          Met z'n allen naar daar? KLIK
                          Ik loop in ieder geval niet warm. Ik was een jaar of zo geleden op een tentoonstelling van Thierry Buyse betreft Tchernobyl, hij is er twee keer geweest. Ze schuiven alle verantwoordelijkheid van zich af, wees maar gerust. En eerlijk gezegd : de locaties die ik er van zag waren nu ook niet ZO geweldig speciaal te noemen.
                          Ik heb in de eerste Lic een tijd moeten doorbrengen in het INW (instituut voor nucleaire wetenschap in Gent), blij dat ik er weg was. Niet mijn ding.

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            Nja indd dat wel, maar iemand die een afspraak had gemaakt kwam er toe en de opzichter zei dat het niet voor vandaag zou zijn omdat er zwaar is ingebroken geweest en de politie net had gebeld voor de nodige vaststellingen. Tis indd wel een leuke geweest voor rond te lopen.
                            Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                            daar is al meer dan eens diefstal gebeurd hoor.

                            zonde van de betonblokken, is een prachtig kasteel, zowel binnen als buiten.
                            http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              unieke beelden in chernobyl? Lijkt me moeilijk aangezien je heel beperkt wordt in de plaatsen die je MAG betreden.
                              Het lijkt me uberhaupt al niet interessant om in groepjes van een 10tal mensen te gaan fotograferen...

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                Oorspronkelijk geplaatst door callemie Bekijk bericht
                                hector ligt al een tijdje plat
                                Maximaal 8 maanden ?
                                Want dan ben ik er gepasseerd met de motor, maar de kans niet gehad om binnen te gaan.
                                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                                Comment

                                Working...
                                X