Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cash Back

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon Cash Back

Mocht je alsnog de cash back mislopen hebben, kan je ze hier kopen voor de prijs bij ons met cash back:

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
      Contact opgenomen met Art en Craft omdat de prijzen nog meer zijn gestegen, kamera epress staat 70 euro goedkoper, dus dacht niet geschoten is zeker mis. Krijg ik van A&C te horen dat Camera Express illegale Poolse import verkoopt en niet door Canon erkend is en je dus geen cashback krijgt bij aankoop van hun en Foka is dan volgens hun maar weer één jaar garantie tegenover 2 in België (garante is toch europees?!!!!) en dus is hun prijs correct met 2149 bij foka en KE tegenover 2219 bij A&C. Iemand die wijsheid kan brengen?
      Alleen maar dat Poolse import niet illegaal is en slechts 1 jaar garantie geven op nieuw materiaal wel. Allebei het gevolg van EU-regels.
      Last edited by Bees; 30 juli 2012, 15:29.

"Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Mocht je alsnog de cash back mislopen hebben, kan je ze hier kopen voor de prijs bij ons met cash back:

mir
        En nu het toch over illegaal gaat, is dit een bekende site?
        Er ontbreekt fysieke contactinfo en BTW-nr. Twee inbreuken op handelaarswetgeving. M.a.w een zeer verdachte site.

"Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bees Bekijk bericht
          Alleen maar dat Poolse import niet illegaal is en slechts 1 jaar garantie geven op nieuw materiaal wel. Allebei het gevolg van EU-regels.
          Normaal moet dat ook 2 jaar zijn is een EU wetgeving.
          Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Contact opgenomen met Art en Craft omdat de prijzen nog meer zijn gestegen, kamera epress staat 70 euro goedkoper, dus dacht niet geschoten is zeker mis. Krijg ik van A&C te horen dat Camera Express illegale Poolse import verkoopt en niet door Canon erkend is en je dus geen cashback krijgt bij aankoop van hun en Foka is dan volgens hun maar weer één jaar garantie tegenover 2 in België (garante is toch europees?!!!!) en dus is hun prijs correct met 2149 bij foka en KE tegenover 2219 bij A&C. Iemand die wijsheid kan brengen? Ik wil deze op de valreep nog binnehalen maar helaas die prijzen Ik wil geen dief van eigen euro's zijn!
            Mijns inziens is dat verhaal dat A&C over Kamera Express ophangt grote flauwe kul. Schijnen ze overigens al wel langer te roepen, idem over bijv. Fotokonijnenberg e.d. Heb in het verleden wel meer van dit soort onzin gelezen op dit forum overigens. Zo las ik ook ooit dat Konijn geen officiële Nikon dealer meer zou zijn ivm teveel parallelle import enzo. Wel ga maar eens dealers zoeken op Nikon.nl en zie maar eens wie er "pro dealer" is in Den Ham. Allemaal onzin dus

Kamera Express niet door Canon erkend? Check dit maar eens (klikken op "verkooppunten EOS" en dan 4e rij, tweede van links ) En ook de garantie is prima geregeld bij KE.

Persoonlijk koop ik liever bij een gerenommeerde Nederlandse/ Belgische (internet)winkel (wat A&C hier ook over beweert ) dan bij een internetwinkel die opereert vanuit Honkong...
            www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bees Bekijk bericht
              En nu het toch over illegaal gaat, is dit een bekende site?
              Er ontbreekt fysieke contactinfo en BTW-nr. Twee inbreuken op handelaarswetgeving. M.a.w een zeer verdachte site.
              Ik heb er toch al met grote tevredenheid een lens gekocht.

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                Persoonlijk koop ik liever bij een gerenommeerde Nederlandse/ Belgische (internet)winkel (wat A&C hier ook over beweert ) dan bij een internetwinkel die opereert vanuit Honkong...
                Geef ik je wel gelijk in. Maar er zijn grenzen, als het prijsverschil te groot is geeft dit toch de doorslag om bij hen te kopen.

mir

Comment

Bedankt voor de reacties en het vertrouwen aan te scherpen! De lens is gekocht

Welke barcode is het dat je moet uitsturen? Het is die brief "overzicht eos cashback actie" + copy factuur + streepjescode maar er staan er meerdere op die doos ... Zodat ik de boel kan insturen Ik zie wel dat het een antwoordnummer is dus aangetekend schrijven zal niet mogelijk zijn, op goed geluk en vertrouwen dus met duidelijk tegenadres
                  Webstek in opbouw

Comment

Hey Sonja

Proficiat met je aankoop
                    En zaterdag meebrengen hoor

Comment

Bedankt voor de reacties en het vertrouwen aan te scherpen! De lens is gekocht

Welke barcode is het dat je moet uitsturen? Het is die brief "overzicht eos cashback actie" + copy factuur + streepjescode maar er staan er meerdere op die doos ... Zodat ik de boel kan insturen Ik zie wel dat het een antwoordnummer is dus aangetekend schrijven zal niet mogelijk zijn, op goed geluk en vertrouwen dus met duidelijk tegenadres
                      Waar heb je de lens nu gekocht Sonja?

Anyway... Volgens mij staat er maar één streepjescode op de (zijkant van de) doos en die moet je uitknippen (ik heb hem, om de doos verder intact te laten, uitgesneden met een stanleymes) en versturen. Ik heb de Cashback binnen de gestelde 20 dagen netjes op mijn rekening ontvangen
                      www.indetailfotografie.nl

Comment

Kamera Express bleek ie niet voorradig te zijn in Wilrijk helaas toen ik belde vanmiddag (wel online te bestellen maar helemaal zekerheid kon die meneer me niet geven over de datum die op de factuur zou komen te staan "waarschijnlijk wel te regelen dat ie nog in juli zou staan maar als je betaling pas donderdag binnenkomt kan ik het niet helemaal garanderen" ... ) - eerlijkheid die ik zeer kan waarderen en waar ik in de toekomst zeker aan zal denken!
                        A&C hun afmaken van andere zaak kan ik niet waarderen en liegen is een ware NO-GO voor mij, wie liegt is bij mij "de man van eruit" dus die viel ook af, uiteindelijk bij Fnac in Lille beland, online scherpe prijs, in de zaak een stuk hoger, verkoopsmeneer benaderd en online-prijs+ onderhandeld en voor scherpe prijs daar gekocht Cashback is ook lopende in FR met zelfde voorwaarden (en al eerder zaken uit Fr gecashbacked in BE en UK).

Kamera Express trouwens zeer vriendelijk en behulpzaam tewoord gestaan, veel aardiger dan mijn laatste ervaring met A&C die nog net beter scoord dan mediamarkt Roeselare waar ze verdikke liegen erger dan de bijbel - jeezes-maria-jozef, die sloegen werkelijk alles! Al moesten ze nog de laatste zaak op de planeet zijn die de spullen verkoopt ik zou er nog niet kopen Echt erg daar! Duur, oneerlijke praktijken en als je als klant je bek openhaalt om hun op onwaarheden te wijzen worden ze ... verbaal en fysiek agressief

Dirk - wat had-ge-gedacht Je zal nog een canon-nikon-adapter kopen met tijd, wacht maar af

Ik ga mijn doos effe telijf gaan sé Bedankt jongens

Volgende speurtocht = welke pola voor op mijn nieuw kindje
                        Last edited by Sonjabelgium; 31 juli 2012, 21:45.
                        Webstek in opbouw

Comment

Proficiat Sonja.

Waarschijnlijk ga je er zaterdag al plezier aan beleven. En als je deze lens meeneemt, is dat ineens goed voor de conditie .
                          Ik ben zaterdag ook van de partij, en ik heb mijn polarisatie-filter bij. Je mag deze dan gerust wel eens uitproberen.
                          Tot zaterdag.

Kamera Express bleek ie niet voorradig te zijn in Wilrijk helaas toen ik belde vanmiddag (wel online te bestellen maar helemaal zekerheid kon die meneer me niet geven over de datum die op de factuur zou komen te staan "waarschijnlijk wel te regelen dat ie nog in juli zou staan maar als je betaling pas donderdag binnenkomt kan ik het niet helemaal garanderen" ... ) - eerlijkheid die ik zeer kan waarderen en waar ik in de toekomst zeker aan zal denken!
                          A&C hun afmaken van andere zaak kan ik niet waarderen en liegen is een ware NO-GO voor mij, wie liegt is bij mij "de man van eruit" dus die viel ook af, uiteindelijk bij Fnac in Lille beland, online scherpe prijs, in de zaak een stuk hoger, verkoopsmeneer benaderd en online-prijs+ onderhandeld en voor scherpe prijs daar gekocht Cashback is ook lopende in FR met zelfde voorwaarden (en al eerder zaken uit Fr gecashbacked in BE en UK).

Kamera Express trouwens zeer vriendelijk en behulpzaam tewoord gestaan, veel aardiger dan mijn laatste ervaring met A&C die nog net beter scoord dan mediamarkt Roeselare waar ze verdikke liegen erger dan de bijbel - jeezes-maria-jozef, die sloegen werkelijk alles! Al moesten ze nog de laatste zaak op de planeet zijn die de spullen verkoopt ik zou er nog niet kopen Echt erg daar! Duur, oneerlijke praktijken en als je als klant je bek openhaalt om hun op onwaarheden te wijzen worden ze ... verbaal en fysiek agressief

Dirk - wat had-ge-gedacht Je zal nog een canon-nikon-adapter kopen met tijd, wacht maar af

Ik ga mijn doos effe telijf gaan sé Bedankt jongens

Volgende speurtocht = welke pola voor op mijn nieuw kindje
                          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Ik heb eens een vraagje over de canon caskback acties. Wordt de cashback ook gegeven op Bulk-lenzen?

Comment

- nee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bert9 Bekijk bericht
                                Ik heb eens een vraagje over de canon caskback acties. Wordt de cashback ook gegeven op Bulk-lenzen?
                                Lijstje staat op de site samen met de bedragen.

Comment

Working...
                                X