Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cash Back

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon Cash Back

Ik hoop dat dit allemaal klopt, dan gaat mijn aanschaf van een 70-200 II zéker binnen deze periode plaatsvinden. Ik ben niet vies van 200,- cashback

Hopelijk laten ze in de winkels hun prijzen niet stijgen om het voordeel teniet te doen.
    Ik ken die Fotonelissen niet maar die lijkt dit toch al wel gedaan te hebben
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
      Nee dat vergeet ik niet, maar dan zijn ze nog erg duur.
      Voorbeeld; 16-35II 1449 euro elders al te krijgen voor 1230 euro. Je mag dan gerust stellen dat ze duur zijn
      En de nieuwe 70-200 met de cash back 1999 euro .
      Maar dat vergeet je er dan ff bij te zeggen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
        En zo zou ik hem graag zien... maar dan wel 200,- cashback op een normale verkoopprijs en niet op een prijs die eerst met 200,- verhoogd is want dan kan ik hem net zo goed direct tegen deze prijs bestellen. Hier of hier bijvoorbeeld, beide prima betrouwbare zaken... Hoef ik ook niet te knoeien met streepjescodes opsturen of wat dan ook
        Waarom doe je dat dan niet?

Bij foto rubens,konijnenberg,foto bastiaens is hij overal duurder jij zegt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
          Nee dat vergeet ik niet, maar dan zijn ze nog erg duur.
          Voorbeeld; 16-35II 1449 euro elders al te krijgen voor 1230 euro. Je mag dan gerust stellen dat ze duur zijn
          Zelfde prijs :

90 euro goedkoper maar nog 129 euro bovenop de prijs die jij zegt :

Ietsje goedkoper maar nog boven de prijs die jij aanhaalt :

En bij foto bastiaens kost hij 1250 euro wat het nog altijd iets duurder maakt!

Ik vergelijk enkel de prijzen uit Belgische winkels omdat foto nelissen dit ook is.
          Nederland heeft een ander BTW tarief gelden dan hier in België dus dat raakt noch kant noch wal om te vergelijken!
          Last edited by Timothy000; 2 april 2012, 21:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
            Ik vergelijk enkel de prijzen uit Belgische winkels omdat foto nelissen dit ook is.
            Nederland heeft een ander BTW tarief gelden dan hier in België dus dat raakt noch kant noch wal om te vergelijken!
            Je kunt als Belg toch ook kopen bij bijvoorbeeld Cameranu.nl, Kamera-Express.nl of Camera.nl. Dan betaal je toch ook gewoon het Nederlandse BTW tarief? Of werkt dat niet zo?

Comment

Je kunt als Belg toch ook kopen bij bijvoorbeeld Cameranu.nl, Kamera-Express.nl of Camera.nl. Dan betaal je toch ook gewoon het Nederlandse BTW tarief? Of werkt dat niet zo?
              Heb ik niet beweerd he?

Maar als je prijzen vergelijkt doe het dan aan hetzelfde btw tarief en dezelfde garantievoorwaarden. Hier in België is dat 2j in NL dacht ik 1j.

Comment

Wel, het verschil in garantievoorwaarden is mij niet precies bekend (ik woon in NL en koop alles in NL) maar ik weet wel dat bijv. Cameranu.nl (waar ik tegenwoordig het meeste koop) standaard 2 jaar garantie geeft....

Comment

Wel, het verschil in garantievoorwaarden is mij niet precies bekend (ik woon in NL en koop alles in NL) maar ik weet wel dat bijv. Cameranu.nl (waar ik tegenwoordig het meeste koop) standaard 2 jaar garantie geeft....
                  Wel dan dien je in mijn ogen prijzen te vergelijken met winkels uit NL en niet uit B.
                  Das mijn gedacht er over.

Maar hey wie ben ik?

Comment

Inderdaad. Zo heb ik, als Belg, mijn 550D bij Fotobooms besteld omdat het voor mij goedkoper was. Zaken die ik in Nederland aankoop, betaal ik 19% BTW op en niet de gebruikelijke 21% die je hier in België betaalt. De Belgische staat kan daar weinig aan doen aangezien er binnen de Europese Unie vrij verkeer van goederen is.

Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
                    Heb ik niet beweerd he?

Maar als je prijzen vergelijkt doe het dan aan hetzelfde btw tarief en dezelfde garantievoorwaarden. Hier in België is dat 2j in NL dacht ik 1j.
                    Fout. De Europese wetgeving zegt dat er 2j garantie moet zijn op goederen die aangekocht zijn binnen de Europese Unie.
                    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Als die korting overal geldig is is het gewoon zaak om te kijken of je die cashback dan "pakken" indien je bv in nl kocht en vanuit B je claim doet en je huiswerk maken (samen met de tonnen wijsheid hier op BD)!
                      Ik hou me dan ook graag aanbevolen voor scherpe-prijs-locatie voor 70-200
                      Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                        Als die korting overal geldig is is het gewoon zaak om te kijken of je die cashback dan "pakken" indien je bv in nl kocht en vanuit B je claim doet en je huiswerk maken (samen met de tonnen wijsheid hier op BD)!
                        Ik hou me dan ook graag aanbevolen voor scherpe-prijs-locatie voor 70-200
                        Er zijn hier toch 'speciaal' figuren en die zulen u hem wel kunnen leveren met de korting af voor 1400 euro. Koopje!!!

Comment

Als je met speciale figuren bedoeld dat ie eerder in een andere tas hoorde bedank ik er meteen voor, als je wat anders bedoeld hoor ik dit graag
                          Webstek in opbouw

Comment

mail gekregen van art&kraft Canon Cashback Actie 2012 - Terugbetaling tot 200 Euro.
                            Vanaf 19 april.

Comment

Voor zei die de mail niet gekregen hebben:

Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Thanx Mir
                                Webstek in opbouw

Comment

Working...
                                X