Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cash Back

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon Cash Back

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
    Als je onderin gaat kijken zie je de lenzen die ook in aanmerking kwamen, maar idd de datum klopt daar welke je aangaf, gegoogeld op 30 juni 2012 en deze kwam als resultaat naar boven ten onrechte

Neemt niet weg dat ik poog de hoop erin te houden, t'zou een motivatie zijn om mijn volgende "wanted" te schrappen van t'papiertje en toe te voegen aan de collectie
    yep... same here... 70-200 f2.8II om precies the zijn. Nou ja, die komt er sowieso wel deze zomer, cashback of geen cashback. Maar toch, als ik zou kunnen besparen door middel van een Cashback-actie dan laat ik dat natuurlijk niet aan mij voorbij gaan
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
      Zelfs met de cash back zijn ze nog duur
      Foto Rubens tegenwoordig ook...
      Konijnenberg ook...

Ze moeten allemaal van Canon de prijzen van hun lenzen optrekken.
      Heb ik in 3 verschillende winkels gehoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timothy000 Bekijk bericht
        Foto Rubens tegenwoordig ook...
        Konijnenberg ook...

Ze moeten allemaal van Canon de prijzen van hun lenzen optrekken.
        Heb ik in 3 verschillende winkels gehoord.
        Hoikes,

Vergeten julie niet dat Canon,sinds 1 maart,de prijzen v.d. objectieven met 5% verhoogd heeft.
        Ik heb me,eind februari, nog vlug een EF 100mm f2,8 IS USM Macro L gekocht.
        Dat scheeld hem toch een goeie slok op de borrel hoor.

Comment

Nee dat vergeet ik niet, maar dan zijn ze nog erg duur.
          Voorbeeld; 16-35II 1449 euro elders al te krijgen voor 1230 euro. Je mag dan gerust stellen dat ze duur zijn

Comment

Er komt inderdaad vanaf ongeveer half april een officiële Canon Cash-Back actie

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Er komt inderdaad vanaf ongeveer half april een officiële Canon Cash-Back actie

grts
              Sieg
              Mag ik vragen waar jij deze kennis van zaken vandaan hebt? Ik geloof het namelijk graag (lees: ik wil het graag geloven aangezien ik op afzienbare tijd graag een 70-200 II wil kopen) maar ik kan er toch nergens info over terugvinden....

Comment

Bij de vorige Cash Back deed de 70-200 II niet mee. Bij de Cash Back doen helaas niet alle objectieven mee

Comment

bij mijn eerste posts zou de 70/200 er ook bij zijn -200 euro.

Comment

Ik wacht de officiële lijst van Canon wel af. Als dit een actie is van de winkel zelf. Dan is de 70-200 II nog steeds duur

Ik kan tot op heden helaas niks terug vinden op de site van Canon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                      bij mijn eerste posts zou de 70/200 er ook bij zijn -200 euro.
                      En zo zou ik hem graag zien... maar dan wel 200,- cashback op een normale verkoopprijs en niet op een prijs die eerst met 200,- verhoogd is want dan kan ik hem net zo goed direct tegen deze prijs bestellen. Hier of hier bijvoorbeeld, beide prima betrouwbare zaken... Hoef ik ook niet te knoeien met streepjescodes opsturen of wat dan ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                        yep... same here... 70-200 f2.8II om precies the zijn. Nou ja, die komt er sowieso wel deze zomer, cashback of geen cashback. Maar toch, als ik zou kunnen besparen door middel van een Cashback-actie dan laat ik dat natuurlijk niet aan mij voorbij gaan
                        Kunnen we samen gaan kopen, misschien krijgen we nog een extra %'tje voor twee stuks
                        Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josr Bekijk bericht
                          Hoikes,

Vergeten julie niet dat Canon,sinds 1 maart,de prijzen v.d. objectieven met 5% verhoogd heeft.
                          Ik heb me,eind februari, nog vlug een EF 100mm f2,8 IS USM Macro L gekocht.
                          Dat scheeld hem toch een goeie slok op de borrel hoor.
                          Ik heb 'm gekocht in januari met de cashback, scheelde twee slokken
                          Webstek in opbouw

Comment

Vandaag toevallig in Media Markt geweest, hun verkoper vertelde met trots dat er vanaf nu inderdaad een cashback actie loopt van canon. Hij toonde mij de lijst, en klopt ongeveer met de lijst van fotonelissen... Toen kwam zijn baas en vertelde hem dat dit eigenlijk nog niet getoond mocht worden, dat dit pas half april van start gaat... Toen werd het lijstje snel weer weg gestopt.
                            Maar klopt dus, Canon Cashback actie komt er starks!!

Comment

Hopelijk laten ze in de winkels hun prijzen niet stijgen om het voordeel teniet te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caterham Bekijk bericht
                                Vandaag toevallig in Media Markt geweest, hun verkoper vertelde met trots dat er vanaf nu inderdaad een cashback actie loopt van canon. Hij toonde mij de lijst, en klopt ongeveer met de lijst van fotonelissen... Toen kwam zijn baas en vertelde hem dat dit eigenlijk nog niet getoond mocht worden, dat dit pas half april van start gaat... Toen werd het lijstje snel weer weg gestopt.
                                Maar klopt dus, Canon Cashback actie komt er starks!!
                                Misschien dan toch maar een 24-70 erbij

Comment

Working...
                                X