Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cash Back

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon Cash Back

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
    Thanx Mir
    Er zit jammer genoeg niks bij dat ik kan gebruiken.

50mm f1.2 85mm f1.4 of 135mm f2

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

voor mij wel 70/200f2.8 II is USM.

Comment

oh oh ik hoop toch dat deze actie ook in NL geldt.... Kan er nog geen info over vinden
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
          oh oh ik hoop toch dat deze actie ook in NL geldt.... Kan er nog geen info over vinden
          Ja hoor ik had mazzel nieuwe 70/200f2.8 II is USM gekocht voor 1995,00 en daar gaat de cashback van 200,00 euro nog vanaf dus komt ie op 1795,00

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gertjan Bekijk bericht
            Ja hoor ik had mazzel nieuwe 70/200f2.8 II is USM gekocht voor 1995,00 en daar gaat de cashback van 200,00 euro nog vanaf dus komt ie op 1795,00
            Da's een mooie prijs. De prijs van deze lens is *&%#*$ nu net weer gestegen. Kost bij Cameranu.nl nu 2089,- en bij Konijn in NL zelfs 2139,-... Vorige week was 'ie nog zo'n 50,- goedkoper Nou ja, nu kan ik gelukkig de btw terugkrijgen en dáárna nog gebruik maken van de Cashback dus kost hij mij uiteindelijk nog geen 1600,-

Comment

Wow jij mag zeker niet klagen 1600,00

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Comment

Om even de discussie over gestegen prijzen te vervolledigen: vorige zomer de 70-200 zonder cashback gekocht aan 1999,- (in B). Intussen staat hij bij de meeste B winkels rond de 2199. Ik denk dus dat er waarheid inzit, dat ze de prijzen eerst verhogen (al dan niet onder druk van Canon).
                1600 is mooi, maar als je al geen prijzen tussen B en NL mag vergelijken mag je zeker geen prijzen zonder BTW vergelijken...

Of je vanuit B ook NL cashback kan genieten hangt af van de spelregels van Canon, iemand die dit al uitgeplozen heeft?
                Ik had in NL een computerscherm met cashback gekocht, maar daar kreeg je enkel betaling naar een NL rekeningnummer. Gelukkig heb ik wel wat NL vrienden, dus een van hen is een avondje op café geweest op mijn kosten...

"Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bees Bekijk bericht
                  Om even de discussie over gestegen prijzen te vervolledigen: vorige zomer de 70-200 zonder cashback gekocht aan 1999,- (in B). Intussen staat hij bij de meeste B winkels rond de 2199. Ik denk dus dat er waarheid inzit, dat ze de prijzen eerst verhogen (al dan niet onder druk van Canon).
                  Dít is mij ook opgevallen, vlak voor het begin van de Cashback-actie kostte de 70-200 II bij Cameranu.nl 2039,- Vorige week is de prijs twee keer in één week gestegen, eerst naar 2089,- en inmiddels staat de teller op 2179,- Belachelijk is dit

Ik heb er nu spijt van dat ik mijn 135L niet eerder te koop heb aangeboden (deze moet om financiële redenen eigenlijk wel plaats maken voor de 70-200) want nu lijk ik qua Cashback-actie dus min of meer achter het net te gaan vissen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bees Bekijk bericht
                    1600 is mooi, maar als je al geen prijzen tussen B en NL mag vergelijken mag je zeker geen prijzen zonder BTW vergelijken...

Of je vanuit B ook NL cashback kan genieten hangt af van de spelregels van Canon, iemand die dit al uitgeplozen heeft?
                    Ik had in NL een computerscherm met cashback gekocht, maar daar kreeg je enkel betaling naar een NL rekeningnummer. Gelukkig heb ik wel wat NL vrienden, dus een van hen is een avondje op café geweest op mijn kosten...
                    Gisteren bij art&kraft de 70/200 gekocht voor 2099 nu nog wachten op de cashback. dan is het 1899 .

Comment

Iemand ook problemen met het invullen van het IBAN nummer bij de cashback 2012 van Canon? Ik krijg steeds opnieuw een foutmelding voor dat veld.

Comment

welke foutmelding?

Wij hebben een 70-200 F4 L IS gekocht met cashback bij kamera-express. Ondertussen staat deze aan 1099€ terwijl we die gekocht hebben voor 1019€. Prijs is dus ondertussen ook weer gestegen.
                        UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieterdco Bekijk bericht
                          Iemand ook problemen met het invullen van het IBAN nummer bij de cashback 2012 van Canon? Ik krijg steeds opnieuw een foutmelding voor dat veld.
                          wij hebben het aangetekend verzonden daarwe het formulier niet konden downloaden op de site dit bij art&kraft gedownload.Geld staat wel nog niet op de rekeking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                            welke foutmelding?

Wij hebben een 70-200 F4 L IS gekocht met cashback bij kamera-express. Ondertussen staat deze aan 1099€ terwijl we die gekocht hebben voor 1019€. Prijs is dus ondertussen ook weer gestegen.
                            'k Krijg de melding dat het veld niet correct ingevuld is, 't moet aan 't formaat liggen dan?
                            al vanalles geprobeerd
                            normale formaat:
                            bv: BE66 1345 0546 5247 ('k merk wel dat ik nog 1 karakter over heb op die manier)
                            ook al zo geprobeerd BE66134505465247

pff, frustrerend...

Comment

melding: je gegevens zijn niet juist ingevuld

die geeft hij bij het vakje IBAN nummer: ik veronderstel dat dat mijn ibanrekeningnummer is?

In het vakje erboven staat dan gewoon rekeningnummer

Comment

Contact opgenomen met Art en Craft omdat de prijzen nog meer zijn gestegen, kamera epress staat 70 euro goedkoper, dus dacht niet geschoten is zeker mis. Krijg ik van A&C te horen dat Camera Express illegale Poolse import verkoopt en niet door Canon erkend is en je dus geen cashback krijgt bij aankoop van hun en Foka is dan volgens hun maar weer één jaar garantie tegenover 2 in België (garante is toch europees?!!!!) en dus is hun prijs correct met 2149 bij foka en KE tegenover 2219 bij A&C. Iemand die wijsheid kan brengen? Ik wil deze op de valreep nog binnehalen maar helaas die prijzen Ik wil geen dief van eigen euro's zijn!
                                Webstek in opbouw

Comment

Working...
                                X