Aaaaaaaa het staat op de prijslijst.
Kwas aan het zoeken op de indexpagina
Maar langs de andere kant doen ze bij bepaalde lenzen wel iets bij de prijs zodat de echte forting eigenlijk 'maar' 100 euro is.
Wie bijv de nieuwe 70-200 wilt kopen is bij hen wel goedkoper af momenteel met de cash back.
Ik had 'm ook nog niet gevonden ... De andere officiele verdelers moeten toch ook die korting kunnen geven dan? Het begint hier pas medio april, de anderen volgen vast met hun aanbieding.
Last edited by Sonjabelgium; 31 maart 2012, 15:27.
Vandaar mijn "vraag" of de aktie vanuit canon komt de anderen nog zouden moeten volgen, ik wil een zaak niet nega belichten dus vraag het maar "aardig" dan
Oorspronkelijk geplaatst door SonjabelgiumBekijk bericht
Op canon UK en FR staat het wel, misschien moet het nog komen
Om te kunnen voldoen aan de actie op de UK site had je wel tussen 01 december 2011 en 28 februari 2012 een 60D, 7D of 5DII moeten kopen hè, om vervolgens tussen 01 december 2011 en 28 mei 2012 één of meerdere objectieven erbij aan te schaffen... Lijkt me dus een andere actie dan die van Fotonelissen....
Als je onderin gaat kijken zie je de lenzen die ook in aanmerking kwamen, maar idd de datum klopt daar welke je aangaf, gegoogeld op 30 juni 2012 en deze kwam als resultaat naar boven ten onrechte
Neemt niet weg dat ik poog de hoop erin te houden, t'zou een motivatie zijn om mijn volgende "wanted" te schrappen van t'papiertje en toe te voegen aan de collectie
Comment