Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14-24mm f/2.8G ED AF-S

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 14-24mm f/2.8G ED AF-S

Potverdikke, ik ben elke keer weer onder de indruk van de indrukwekkende prestaties op ISO 3200. Nikon heeft daarmee een geweldige inhaalbeweging gemaakt. Hopelijk kan Canon dat volgen.
    ______
    www.vue.photo

Comment

moja pol,

eens je een D300 en al die veel te dure objectieven hebt, zou je toch moeten weten dat flitslicht je onderwerp bevriest é!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thomasvp Bekijk bericht
        moja pol,

eens je een D300 en al die veel te dure objectieven hebt, zou je toch moeten weten dat flitslicht je onderwerp bevriest é!
        Je onderwerp bevriezen, maar niet de camerashake.
        En Thomas..., als je groot zal zijn, veel gestudeerd hebt en veel gewerkt hebt zal je misschien ook die "te dure" objectieven kunnen aanschaffen.

Groetjes,
        Pol.
        Last edited by enero; 7 maart 2008, 15:32.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
          Je onderwerp bevriezen, maar niet de camerashake.
          En Thomas..., als je groot zal zijn, veel gestudeerd hebt en veel gewerkt hebt zal je misschien ook die "te dure" objectieven kunnen aanschaffen.

Groetjes,
          Pol.
          Pol,

Ergens doet je flash dat wel maar dan enkel als ze de hoofdbron is en er geen nevenlicht is. Hier werkt ze als fill flash en wordt je (eventuele) shake wel degelijk geregistreerd.
          Wou je niet wisselen?

Hubert
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
            Pol,

Ergens doet je flash dat wel maar dan enkel als ze de hoofdbron is en er geen nevenlicht is. Hier werkt ze als fill flash en wordt je (eventuele) shake wel degelijk geregistreerd.
            Wou je niet wisselen?

Hubert
            Daarom had ik erbij geschreven dat het fill flash was.
            En ik voel me nog een beetje te groen om een D3 te hanteren Hubert, ik ben toch maar een amateurke. Maar wie weet, na de groeicurve met de D300 komt er ooit een D?.

Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thomasvp Bekijk bericht

Eens je een D300 en al die veel te dure objectieven hebt
              Wat zouden we anders met al dat geld moeten doen Thomas Nog een paar jaartjes studeren, en dan kunnen gasten zoals U ook helpen betalen om onze inkomsten te verzekeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Wat zouden we anders met al dat geld moeten doen Thomas Nog een paar jaartjes studeren, en dan kunnen gasten zoals U ook helpen betalen om onze inkomsten te verzekeren

Voor mijn pensioen als zelfstandige zal Thomas alvast op zijn twee oren mogen slapen. Met een paar overuurtjes zal ie er wel komen.

Groetjs,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Voor mijn pensioen als zelfstandige zal Thomas alvast op zijn twee oren mogen slapen. Met een paar overuurtjes zal ie er wel komen.

Groetjs,
                  Pol.
                  Gezien je indrukwekkende arsenaal zal je wel niet alleen van je pensioentje leven dunkt me
                  ______
                  www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                    Gezien je indrukwekkende arsenaal zal je wel niet alleen van je pensioentje leven dunkt me
                    Gelukkig ben ik nog niet gepensioneerd en als de gezondheid het mij toelaat zal ik wellicht 65 niet als eindpunt nemen. Dat is nu eenmaal het leven van een zelfstandige "vrije" beroeper.
                    En ik heb bovendien nog het geluk van een jonge zeer dynamisch vrouwtje te hebben die gelukkig voor mij niet hoeft onder te doen.

Groetjes,
                    pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik zal hier maar wijzelijk zwijgen, je weet nooit dat de belastingen meelezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Ik zal hier maar wijzelijk zwijgen, je weet nooit dat de belastingen meelezen
                        Heb je je centen dan niet in Liechtenstein?

Karel

Comment

Gelukkig ben ik nog niet gepensioneerd en als de gezondheid het mij toelaat zal ik wellicht 65 niet als eindpunt nemen. Dat is nu eenmaal het leven van een zelfstandige "vrije" beroeper.
                          En ik heb bovendien nog het geluk van een jonge zeer dynamisch vrouwtje te hebben die gelukkig voor mij niet hoeft onder te doen.

Groetjes,
                          pol.
                          Zo, dat zit daar duidelijk goed Zover moet ik nog maar zien te raken!
                          ______
                          www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
                            Heb je je centen dan niet in Liechtenstein?

Karel
                            Miserie daar momenteel (alléé voor de rijke Duitsers toch)

mvg,

Roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                              Ik vind niet dat we op dit forum het recht hebben om te oordelen over iemand zijn financiën.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                                Ik vind niet dat we op dit forum het recht hebben om te oordelen over iemand zijn financiën.
                                100% mee akkoord.

Comment

Working...
                                X