Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
14-24mm f/2.8G ED AF-S
Collapse
X
-
-
Re: 14-24mm f/2.8G ED AF-S
Voor diegenen die het interesseert, ik heb op mijn fotoblog enkele
100% crops geplaatst afkomstig van een D300 met 14-24mm.
Ik kan de komende dagen enkele landschappen posten mocht er
interesse zijn? Ik hoor het wel .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svc Bekijk berichtVoor diegenen die het interesseert, ik heb op mijn fotoblog enkele
100% crops geplaatst afkomstig van een D300 met 14-24mm.
Ik kan de komende dagen enkele landschappen posten mocht er
interesse zijn? Ik hoor het wel .
14 ..... 24?BD0723BE
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk berichtSedert vanavond gelukkige eigenaar van de Nikon 14-24mm f2.8. 't Is weer speeltijd
Alleen zal je erg voorzichtig moeten omspringen met dit lensje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk berichtProficiat Pol, het is echt een super mooie lens.
Alleen zal je erg voorzichtig moeten omspringen met dit lensje
Tot binnenkort,
Pol.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Ik heb enkel enkele fotos van het objectief gezien.
En als ik goed gekeken heb, is de zonnekap fix, en schuift de bescherming OVER deze kap. Dus wel een relatief diepe beschermkap ?
Klopt mijn voorstelling ?Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk berichtIk heb enkel enkele fotos van het objectief gezien.
En als ik goed gekeken heb, is de zonnekap fix, en schuift de bescherming OVER deze kap. Dus wel een relatief diepe beschermkap ?
Klopt mijn voorstelling ?
Groetjes,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk berichtIk heb de 14-24 F2.8 nu ook en ze is enorm WIJD! Op m'n D3 moet ik echt oppassen of m'n eigen voeten staan erop!
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik schrik heb voor het voorste glaselement. Op 14mm ziet de lens er gevaarlijk kwetsbaar uit.
En hoe zit het met de tonvorming op max wijd ?
Groetjes,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk berichtJa, op de D3 zal dat op 14 wel de ultieme waarneming zijn.
En hoe zit het met de tonvorming op max wijd ?
Groetjes,
Pol.
Alleszins ik zal hier wel een paar foto's posten op 14mm van zodra ik er bruikbare heb. Trouwens een foto van m'n vader getrokken, zo dicht dat zijn neus ongeveer 50% van zijn gezicht in nam. Ok hij heeft een dikke neus, maar toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk berichtIk heb m'n D3 nu een dikke week en de 14-24 sinds eergisteren. Het kriebelt ENORM hard om te fotograferen maar door een stom project op m'n werk heb ik weinig tijd om effectief te gaan schieten. M'n digitale doka is sinds gisteren gereed, ik kan niet wachten nu tot het zonnetje schijnt
HubertHubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
Wel ik heb gisteren het geluk gehad eens te kunnen spelen met een D3 en de 24-70. Ik ben verstomd van de stabiliteit in de hand (hier 1/8sec!!) van deze camera.
Eentje genomen zonder veel poespas. Ik zie dat er een verscherping vanuit het toestel was van 3. Maar toch een resultaat dat mag gezien zijn denk ik.
De flits was hier enkel als invul. (diafragmavoorkeuze)
1/8 - F/6.3 - ISO 3200
Groetjes,
Comment
Comment