Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14-24mm f/2.8G ED AF-S

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 14-24mm f/2.8G ED AF-S

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Ik vind niet dat we op dit forum het recht hebben om te oordelen over iemand zijn financiën.
    Ook volledig mee akkoord.

Wij Vlamingen kunnen blijkbaar onze afgunst nooit tot gezonde proporties herleiden Ook al een reden waarom mijn apparatuur niet in mijn handtekening voorkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Ik vind niet dat we op dit forum het recht hebben om te oordelen over iemand zijn financiën.
      Even off topic :

Hier heb je zeker een punt vantje. Ik heb de laatste tijd meer en meer de indruk dat sommige individuen hier nogal eens last hebben van wat er in jou signatuur staat.
      De reden waarom ik het althans doe is om aan mensen de gelegenheid te geven eventuele vragen te stellen aangaande apparatuur waarover ik beschik. Heel dikwijls krijg ik hierover privéberichtjes. Ik leid hieruit af dat sommige mensen uit schrik voor reacties hier bepaalde vragen niet durven te stellen, wat uiteraard heel jammer is.
      Ik krijg daarom meer en meer zin om mijn signatuur te verwijderen omdat dit een doorn in het oog lijkt voor sommigen hier.
      Persoonlijk heb ik nooit iemand anders rekening gemaakt, en dat zal ik ook nooit doen. Hoe beter mijn medemens het heeft, hoe liever ik het heb...

Groetjs,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
        Ook volledig mee akkoord.

Wij Vlamingen kunnen blijkbaar onze afgunst nooit tot gezonde proporties herleiden Ook al een reden waarom mijn apparatuur niet in mijn handtekening voorkomt

Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
          100% mee akkoord.
          Inderdaad Sven, wij kennen mekaar ondertussen ook al wat beter....

Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
            Ook al een reden waarom mijn apparatuur niet in mijn handtekening voorkomt
            Die fout heb ik ook een tijdje geleden aangepast

Comment

ieder heeft er zijn eigen mening over maar over jaloerse praat of blikken moet je je erover kunnen zetten anders zitten er mensen die een serieuze vraag hebben over iets in uw sig.met hun handen in het haar,spijtig genoeg voor iedereen die wil helpen of juist iets wilt weten.
              ik kan het me niet altijd direkt veroorloven maar ben niet jaloers op iemand die het in zijn bezit heeft,dromen is ook leuk en met zogezegd minder materiaal kun je ook goeie dingen doen in het leven of toch proberen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marcva Bekijk bericht
                ieder heeft er zijn eigen mening over maar over jaloerse praat of blikken moet je je erover kunnen zetten anders zitten er mensen die een serieuze vraag hebben over iets in uw sig.met hun handen in het haar,spijtig genoeg voor iedereen die wil helpen of juist iets wilt weten.
                ik kan het me niet altijd direkt veroorloven maar ben niet jaloers op iemand die het in zijn bezit heeft,dromen is ook leuk en met zogezegd minder materiaal kun je ook goeie dingen doen in het leven of toch proberen
                Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

niet verkeerd verstaan he,ik bedoel alleen dat je fotookes maakt met het materiaal dat je zelf wilt en dat je niet niemand anders moet aanspreken als die er meer willen investeren
                  het financiele moet ieder voor zichzelf uitmaken en niet praten over dat van iemand anders
                  gr

Comment

Nog even een vergelijkende test, deze is hier reeds eens gepost, maar blijkbaar is deze nu meer uitgebreid, Contax komt er maar magertjes uit met zijn zoomobjectief http://www.16-9.net/lens_tests/nikon...14_24mm_a.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Nog even een vergelijkende test, deze is hier reeds eens gepost, maar blijkbaar is deze nu meer uitgebreid, Contax komt er maar magertjes uit met zijn zoomobjectief http://www.16-9.net/lens_tests/nikon...14_24mm_a.html
                      uhhh die staat hier al hoor.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Die vaste 21mm van Contax lijkt me daarentegen wel een raspaardje.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                        X