Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs Canon 1D MKII spectaculair gedaald...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Prijs Canon 1D MKII spectaculair gedaald...

Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Rudi,

30sec belicht hee, doe dat eens met een andere cam ...
    Ik vind de ruis hier nog heel goed meevallen ....
    Ja Tom ik kan lezen zenne , en euhh IK ben er ni weg van

Rudi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
      Ja Tom ik kan lezen zenne , en euhh IK ben er ni weg van

Rudi
      Hihi, ik dacht al .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
        dat weet ik ook heel goed, maar ik wil aantonen dat zo'n foto weinig zeggende is...
        Over die snoepjes, ik heb al beelden gezien van de 1DmkII, raw beelden notabene, dagopnames, iso100, NIET ruisvrij. Dat zijn geen snoepjes meer, maar al eerder hele diamantjes, de cam kost een faktor 3-4 maal de prijs van deze nikon geloof ik. En zelfs die laat steken vallen.
        Over die beelden kunnnen we nog uren doorgaan, maar voor mij is de Canon ontworpen door de makers van een Walt disney film, die hebben ook slechts 16 kleuren ter beschikking ;-) , en met kleurpotloodjes maak je geen ruis.
        Tja....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
          Over die beelden kunnnen we nog uren doorgaan, maar voor mij is de Canon ontworpen door de makers van een Walt disney film, die hebben ook slechts 16 kleuren ter beschikking ;-) , en met kleurpotloodjes maak je geen ruis.
          Tja....
          Maar ze maken wel de prachtigste beelden waar al de anderen een potloodpuntje aan kunnen zuigen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
            Maar ze maken wel de prachtigste beelden waar al de anderen een potloodpuntje aan kunnen zuigen
            Yeah right, dream on.

Comment

Yeah right, dream on.
              Ik vraag mij af wie er aan het dromen is. Maar zolang je gelukkig bent..... Nu ja dat behoeft ook geen discussie er is genoeg materiaal te vinden zodat iedereen zelf zijn eigen mening kan vormen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
                Ik vraag mij af wie er aan het dromen is. Maar zolang je gelukkig bent..... Nu ja dat behoeft ook geen discussie er is genoeg materiaal te vinden zodat iedereen zelf zijn eigen mening kan vormen.
                Ach, ik heb geen minuut spijt van men overschakeling, en aangezien ik beide systemen lang genoeg gehad heb, denk ik met kennis van zaken te kunnen oordelen. (Internet reviews zijn voor mij maar internet reviews, je vind alles wat je wil zo..)
                Algoed dat we niet allen met dezelfde cam wekren..

Comment

Over die snoepjes, ik heb al beelden gezien van de 1DmkII, raw beelden notabene, dagopnames, iso100, NIET ruisvrij. Dat zijn geen snoepjes meer, maar al eerder hele diamantjes, de cam kost een faktor 3-4 maal de prijs van deze nikon geloof ik. En zelfs die laat steken vallen.
                  Tja....
                  Ik denk dat met dit soort reakties, de lezers jouw niet meer serieus nemen.
                  In jouw opinie zou het kunnen dat er een verschil is tussen de 2 merken, maar dit soort vergelijkingen komen nogal puberaal over. En omdat jij zegt dat je dagopnames gezien hebt van 100 ISO met ruis... en dat je daarbij de lichte indruk wilt wekken dat dit de standaard is van de MKII, dan weet ik in ieder geval genoeg. Echt geloofwaardig kom je niet meer over.
                  Canonvijfdeemarkdrie

Comment

Nah, heren, veel plezier met de techniek! Ik ga weer eens wat anders doen... lekker mooie foto's maken...

Groeten, Miriam

Comment

Working...
                    X