Ik ben sinds 3 dagen de gelukkige bezitter van een D70.
Maar ik wil graag mijn bedrijfsnaam automatisch in alle foto's hebben.
De D70 geeft deze optie, maar ik zie niks, niet in de Nikon software (Capture en Pictureproject) en ook niet in Photoshop. Volgens mij doe ik niks verkeerd, volg de handleiding en ik heb ook in Thom Hogans Complete Guide to the D70 gekeken. Heeft iemand dit ook al meegemaakt en zo ja, is er een oplossing?
Tevens de volgende twee vragen:
1) Ik heb een 4gb Hitachi microdrive en die gaf al de geest na 340 foto's.
Is de microdrive echt zo veel meer gevoelig dan een CF kaart of heb ik gewoon pech? Ik woon wel in een warm land...
2) Vergeleken met mijn Coolpix 8700 vind ik de foto's van de D70 wat flets overkomen. Ik heb eerst in "auto" stand gefotografeerd en later in de "A" stand, maar het lijkt wel of de foto's van de 8700 "warmer" zijn.
Moet ik een andere stand kiezen?
Wederom zijn suggesties/tips welkom betreffende de beste "stand".
Bij voorbaat dank.
Maar ik wil graag mijn bedrijfsnaam automatisch in alle foto's hebben.
De D70 geeft deze optie, maar ik zie niks, niet in de Nikon software (Capture en Pictureproject) en ook niet in Photoshop. Volgens mij doe ik niks verkeerd, volg de handleiding en ik heb ook in Thom Hogans Complete Guide to the D70 gekeken. Heeft iemand dit ook al meegemaakt en zo ja, is er een oplossing?
Tevens de volgende twee vragen:
1) Ik heb een 4gb Hitachi microdrive en die gaf al de geest na 340 foto's.
Is de microdrive echt zo veel meer gevoelig dan een CF kaart of heb ik gewoon pech? Ik woon wel in een warm land...
2) Vergeleken met mijn Coolpix 8700 vind ik de foto's van de D70 wat flets overkomen. Ik heb eerst in "auto" stand gefotografeerd en later in de "A" stand, maar het lijkt wel of de foto's van de 8700 "warmer" zijn.
Moet ik een andere stand kiezen?
Wederom zijn suggesties/tips welkom betreffende de beste "stand".
Bij voorbaat dank.
Comment