hoe langer ik hier zit hoe meer ik besef dat alles echt wel persoonlijk en relatief is.
lijkt me een bom geld als je niet semi-prof gaat
Inderdaad alles is relatief, maar hoeveel mensen geven geen fortuin uit aan hun auto, dat vind ik nu veel geld se, om je dan constant te moeten ergeren dat het toch niet opschiet in het verkeer. Waarom zou je dan geen camera kopen die je bevalt ook als kost dit een paar duizend Euro, zolang je der gelukkig mee bent is er toch niks aan de hand hé. Fotografie is geen goedkope hobby, maar er zijn er ook nog die veel duurder hobby's beoefenen, al is gedacht wat een zeiljachtje kan kosten ?
My2cents
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
hoe langer ik hier zit hoe meer ik besef dat alles echt wel persoonlijk en relatief is.
't is inderdaad heel relatief. Toen ik net begon met werken was iedere gulden die ik uitgaf aan een hobby ééntje die ik drie keer omdraaide. Tegenwoordig zou ik zonder blikken of blozen zo'n 1D mkII kunnen kopen.
Maar ik ben die tijd nog niet vergeten dat ik dat niet kon Die 1D zal toch nog echt wat goedkoper moeten worden wil ik er één aanschaffen Een hobby mag wat mij betreft best geld kosten, maar er zijn wel grenzen
Inderdaad alles is relatief, maar hoeveel mensen geven geen fortuin uit aan hun auto, dat vind ik nu veel geld se, om je dan constant te moeten ergeren dat het toch niet opschiet in het verkeer. Waarom zou je dan geen camera kopen die je bevalt ook als kost dit een paar duizend Euro, zolang je der gelukkig mee bent is er toch niks aan de hand hé. Fotografie is geen goedkope hobby, maar er zijn er ook nog die veel duurder hobby's beoefenen, al is gedacht wat een zeiljachtje kan kosten ?
My2cents
MVG, Jeff
Jeff, dat soort rethoriek had ik ook enkele maanden geleden ... ondertussen ben ik gewoon gestopt met te verdedigen waarom ik zoveel geld uitgeef aan mijn hobby. Ik heb er gewoon zin in en daarmee basta. Ik trek me ook niets aan van wat anderen doen, ik heb het geld en ik geef het uit
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Comment