Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het kleine Canon Eos 1D Mark II topic ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het kleine Canon Eos 1D Mark II topic

typische forumdiscussie weer....

los het dan simpel op : lever geen bijgrage meer aan een vraag die ik ooit zou stellen, ook al weet je 't antwoord,lach dan maar eens goe

zagevent

Comment

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

OK,
        De galblaas heeft al genoeg vocht geproduceerd voor vandaag.
        Terug on topic of zwijgen aub

mvgr
        Mod: Jo(han)
        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
          typische forumdiscussie weer....

los het dan simpel op : lever geen bijgrage meer aan een vraag die ik ooit zou stellen, ook al weet je 't antwoord,lach dan maar eens goe

zagevent
          waarvan nota

Comment

Is er hier nog iemand die een zaak weet met een hele scherpe prijs voor een 1D MKIIn ? Dus lager dan 3550 euro ?

grtz edelf
            Canon 1DX, 5D MKIII, EF 50 MKI, 24-70L, EF 11-24 4.0 L, EF 24-105L, EF 300 2.8 IS, EF 400 2.88 S II, EF 70-200 F2.8 F4, 600 EXII, etc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
              kheb mijn boekske wel goe gelezen zenne , sorry hoor
              gij onthoud alles wa ge leest ?
              kgebruik de camera bijna nooit om zulke opnamen te maken, ruis reductie staat aan , maak ook gewoon foto's door als ik eens een langere sluiter gebruik
              Mijn standpunt: als je een camera uit deze klasse koopt, ben je verplicht aan jezelf de handleiding van buiten te kennen. Heb je iets tegen handleidingen, koop dan die 89,99€ camera van de Aldi.

Als je met professioneel materiaal wil werken, hoef je nog geen professioneel te zijn of je zo te gedragen. Maar je kunt tenminste doen alsof. En dat begint met het lezen van de handleiding. Ik ben geen professioneel, maar ik kan goed faken .
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edelf
                Is er hier nog iemand die een zaak weet met een hele scherpe prijs voor een 1D MKIIn ? Dus lager dan 3550 euro ?

grtz edelf
                eens 2compute proberen misschien ( Belgisch in Gent Gentbrugge )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                  Mijn standpunt: als je een camera uit deze klasse koopt, ben je verplicht aan jezelf de handleiding van buiten te kennen. Heb je iets tegen handleidingen, koop dan die 89,99€ camera van de Aldi.

.
                  kheb niks tegen die handleiding zenne fullator

Comment

Inmiddels heb ik mijn "back-up" 10D vervangen door een 1D MKII N.
                    Groet,
                    Paul

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edelf

grtz edelf
                      Het "probleem" heeft zich gisteren opgelost in Urk.....
                      Canon 1DX, 5D MKIII, EF 50 MKI, 24-70L, EF 11-24 4.0 L, EF 24-105L, EF 300 2.8 IS, EF 400 2.88 S II, EF 70-200 F2.8 F4, 600 EXII, etc

Comment

Tas advies:

Ik gebruikte een Lowepro Toploader 70, maar dat past niet meer.

Wie kan een goede tas aanbevelen ? Rugzak ?
                        Inhoud geschikt voor een 1DMKIIN, 24-70 100-400 580 EX.

grtz edelf

link: www.cambags.com

Comment

Mini Trekker...
                          ik gebruik deze, daar steek ik mn 1DII, 24-70, 70-200IS, 17-40 en 50mm in... zonder proppen...

Comment

zeer goede rugzak - ik heb een nieuwe te koop (pm me)

Comment

Wat vinden de eigenaars van een "gewone" van de N versie. Een update waard of toch niet ?

(Wanneer) komt er eigelijk nog een andere nieuwe 1D versie ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                                Wat vinden de eigenaars van een "gewone" van de N versie. Een update waard of toch niet ?

(Wanneer) komt er eigelijk nog een andere nieuwe 1D versie ?
                                je hebt altijd upgrade-geile apen die een nieuwe cam kopen omdat het gewoon het nieuwste is maar ik denk niet dat de N een update van een "gewone" 1DII het waard is... mijn mening is dat de 1DII een beest van een cam is en om echt een overtreffer te hebben die een upgrade waard is zullen ze toch wat meer konijnen uit hun hoed mogen toveren en liefst nog een paar duifjes erbij

Comment

Working...
                                X