Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als amateur ben ik trouwens dezelfde menig toegedaan, maar dan om andere redenen. Ik wil ook die ene foto hebben. Als ik daar een sluiter voor opbrand, nou da's dan jammer. Pochen met zo min mogelijk clicks (of juist zo veel mogelijk) doet me niks, maar die ene foto die ik aan de muur kan hangen is me heel veel waard En ja, de kans is groter met 1000 foto's dat die eneer bij zit dan met 10. Wel afhankelijkvan het onderwep natuurlijk In mijn geval auto en motorsport.
De upgrade van een Mark II naar de nieuwere N versie is IMHO niet echt de moeite, maar wat wel tof zou zijn , maar waarschijnlijk "wishfull thinking" van ondergetekende, zou een aangepaste firmware voor de Mark II zijn die de mogelijke zaken haalbaar in een firmware zou meenemen naar de Mark II om aldus een iets betere en bredere ondersteuning van Canon te mogen genieten. Niet dat het echt veel uitmaakt want ik heb de nieuwe mogelijkheden en ook het groot display in de EOS 5D, maar als blijk van waardering voor de trouwe gebruiker zou het een "Geste" kunnen zijn van Canon.
MVG, Jeff
helemaal mee eens Digipics357 , ik zou het ook zeer op prijs stellen mochten ze hun " vorige " modellen niet zo gauw vergeten en te zorgen voor updates ... Canon ????
Ik heb snel een klein vraagje. Als ik bij Digital Photo Professional de informatie opvraag van een bepaalde foto, dan blijkt dat er daar enkele dingen leeg staan, zoals Sharpness Level, Pattern Scharpness e.d.m. Ik ben momenteel vooral geïnteresseerd in de mogelijkheid om een naam (de naam van de eigenaar van het toestel) in te geven. Heb ik hier over gelezen in de handleiding, of is dit eenvoudigweg voorzien in het programma voor andere toestellen??
Ben sedert een paar weken ook de trotse eigenaar van een 1D Mark II. Ik heb ondertussen het prog. Opanda gedownload om het aantal clicks van het toestel te achterhalen. Kan er mij iemand vertellen waar ik dat juist vind. Ik heb er al verschillende topics op nagelezen maar krijg er alleen maar hoofdpijn van
Kan er mij ook nog iemand vertellen hoe ik aan een Nederlandse handleiding geraak? Momenteel heb ik ze enkel in het Duits en Engels...
alvast bedankt.
Comment