Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D2X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: D2X

    Oorspronkelijk geplaatst door bennyboy
    Er waren klachten dat NC 4.2 wel heel erg langzaam was. Welnu de nieuwe versie van NC is op te halen op Euopean Support Center. Is veel sneller dan de oude versie en enkele foutjes zijn bovendien verbeterd.
    Vereiste is dat je al de oude versie via European Support Center had binnengehaald. Anders via Nikon Wereldwijd de juiste downloadsite zoeken (Americas of Asia)

    Veel plezier
    Ik heb mijn Nikon Capture van de fotoboer, en de upgrade werkt prima...(je kan zelfs kiezen tussen de Nederlanstalige of engelse versie).
    A propos, de problemen met de Athlon64 zijn nog niet opgelost...
    D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

    BD0323BE

    Comment


    • Re: D2X

      Oorspronkelijk geplaatst door bennyboy
      Vereiste is dat je al de oude versie via European Support Center had binnengehaald. Anders via Nikon Wereldwijd de juiste downloadsite zoeken (Americas of Asia)

      Veel plezier
      Hoeft niet echt hoor.Had de oude versie via European Center en gisteren via een link op Nikonians naar het American Support Center de nieuwe upgrade eraf gehaald en zonder enig probleem geïnstalleerd.
      Danny's Photosite

      Comment


      • Re: D2X

        Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
        Maar wanneer is die dan leverbaar??????
        Mijn leverancier gaat niet onder de 4.780 Euro (BTW in) Als hij er binnenkrijgt zijn ze dezelfde dag weg voor die prijs....
        Mijn leverancier (dierckx) weet ook niet wanneer hij leverbaar is.

        Sven

        Comment


        • Re: D2X

          Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
          Hoeft niet echt hoor.Had de oude versie via European Center en gisteren via een link op Nikonians naar het American Support Center de nieuwe upgrade eraf gehaald en zonder enig probleem geïnstalleerd.
          Andersom gaf echter een foutboodschap over een niet juiste region bij het uitvoeren van de update. Toen ik de zip-file uit usa had binnengehaald en de exe file daar startte, toen werkte alles perfect.
          Ben,
          Nikon D2X, D100, D70
          Lenzen: Nikon 10.5 fisheye, 50 1.4D, 70-200 VR, 300 F4
          Tamron 17-35, 28-75, 90
          Sigma 170-500,
          Nikon SB 800

          Comment


          • Re: D2X

            Oorspronkelijk geplaatst door bennyboy
            Andersom gaf echter een foutboodschap over een niet juiste region bij het uitvoeren van de update. Toen ik de zip-file uit usa had binnengehaald en de exe file daar startte, toen werkte alles perfect.

            Hallo bennyboy
            ik ben ook al bezig geweest en krijg ook de melding dat ik een verkeerde regio hebt,wil/kan je mij de url geven van waar jij hem hebt gedownload(ben zelf al aan het zoeken geweest maar het lukt mij niet)

            Groetjes NoName
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

            Comment


            • Re: D2X

              Oorspronkelijk geplaatst door bennyboy
              Er waren klachten dat NC 4.2 wel heel erg langzaam was. Welnu de nieuwe versie van NC is op te halen op Euopean Support Center. Is veel sneller dan de oude versie en enkele foutjes zijn bovendien verbeterd.
              Vereiste is dat je al de oude versie via European Support Center had binnengehaald. Anders via Nikon Wereldwijd de juiste downloadsite zoeken (Americas of Asia)

              Veel plezier
              Inderdaad een wereld van verschil die 4.2 !!!

              Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • Re: D2X

                Oorspronkelijk geplaatst door bennyboy
                Andersom gaf echter een foutboodschap over een niet juiste region bij het uitvoeren van de update. Toen ik de zip-file uit usa had binnengehaald en de exe file daar startte, toen werkte alles perfect.
                Aha,dan heb ik geluk gehad precies
                Danny's Photosite

                Comment


                • Re: D2X

                  Oorspronkelijk geplaatst door NoName
                  Hallo bennyboy
                  ik ben ook al bezig geweest en krijg ook de melding dat ik een verkeerde regio hebt,wil/kan je mij de url geven van waar jij hem hebt gedownload(ben zelf al aan het zoeken geweest maar het lukt mij niet)

                  Groetjes NoName
                  Hoi NN,

                  Eerst aanloggen bij nikon wereldwijd: http://www.nikon.com/
                  Vervolgens bij downloads de juiste site kiezen (voor mij was dat: americas)
                  Op het volgende scherm kiezen Nikon Capture. Op het volgende scherm kiezen software downloads. Op het volgende scherm aanklikken: New - Nikon Capture 4.2.1 Updater - Windows (of Mac)

                  De rest wijst zich vanzelf. Veel succes.
                  Ben,
                  Nikon D2X, D100, D70
                  Lenzen: Nikon 10.5 fisheye, 50 1.4D, 70-200 VR, 300 F4
                  Tamron 17-35, 28-75, 90
                  Sigma 170-500,
                  Nikon SB 800

                  Comment


                  • Re: D2X

                    Oorspronkelijk geplaatst door bennyboy
                    Hoi NN,

                    Eerst aanloggen bij nikon wereldwijd: http://www.nikon.com/
                    Vervolgens bij downloads de juiste site kiezen (voor mij was dat: americas)
                    Op het volgende scherm kiezen Nikon Capture. Op het volgende scherm kiezen software downloads. Op het volgende scherm aanklikken: New - Nikon Capture 4.2.1 Updater - Windows (of Mac)

                    De rest wijst zich vanzelf. Veel succes.

                    Bennyboy
                    bedankt nu werk het perfect
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • Re: D2X

                      Graag gedaan
                      Ben,
                      Nikon D2X, D100, D70
                      Lenzen: Nikon 10.5 fisheye, 50 1.4D, 70-200 VR, 300 F4
                      Tamron 17-35, 28-75, 90
                      Sigma 170-500,
                      Nikon SB 800

                      Comment


                      • Re: D2X

                        Nog niemand de D2X in bezit? De 2de reeks leveringen komt in het buitenland stilaan op gang, in Belgiië voor zover ik weet nog geen beweging...
                        D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                        BD0323BE

                        Comment


                        • Re: D2X

                          Ben nog steeds in afwachting. Zou deze week aankomen, maar eerst zien en dan geloven. Zou namelijk vorige week al zijn binnengekomen, maar dat was ietwat voorbarig.

                          Zodra ie er is zal ik het wel melden.
                          Ben,
                          Nikon D2X, D100, D70
                          Lenzen: Nikon 10.5 fisheye, 50 1.4D, 70-200 VR, 300 F4
                          Tamron 17-35, 28-75, 90
                          Sigma 170-500,
                          Nikon SB 800

                          Comment


                          • Re: D2X

                            Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
                            Nog niemand de D2X in bezit? De 2de reeks leveringen komt in het buitenland stilaan op gang, in Belgiië voor zover ik weet nog geen beweging...
                            Ik ben nog steeds in blijde verwachting: ik ben nr. 2 op de wachtlijst (zegt men). Met 1 levering per maand hoop ik in April aan de beurt te zijn.

                            Ik verwacht dat tegen dan zal de prijs reeds met ettelijke 100eur naar beneden zal zijn gegaan zodat ik hoopelijkdaarvan kan meegenieten...
                            Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                            Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                            Comment


                            • Re: D2X

                              Zelfde verhaal als bennyboy...... helaas......
                              Maar EENS.................................op een dag...............................

                              Comment


                              • Re: D2X

                                Hallo,

                                Voor diegene die goed de franse taal machtig zijn:

                                Koop de "Chasseur d'images" van deze maand !!!!!!!!!!

                                Er staat een revieuw in van 7 blz. met onderandere de AF-S VR 70-200 f/2.8

                                mvg Sven

                                Comment

                                Working...
                                X