Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D2X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: D2X

    Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
    nee, de kleuren van nikonians.org zijn te opvallend om ongemerkt op werk te lezen
    De link kwam net tevoorschijn op dpreview.
    Wel SH*T dat ik op werk geen nikon software heb, dus niets met de NEF's kan.
    Als je je geroepen voelt, mag je er best een paar omzetten naar jpg en binnen nu en 17.00 uur naar me doorsturen. Later heeft geen nut, dan ben ik al weer thuis en kan ik de files gewoon bekijken.
    ...de site is momenteel druk bezocht, krijg de samples momenteel niet gedownload....


    hier D2X hoge isowaarden: http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=12394004
    Last edited by martinvideo; 24 februari 2005, 15:23.
    D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

    BD0323BE

    Comment


    • #62
      Re: D2X

      Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
      sorry, hombre: heb mijn typfoutje rechtgezet: twijfelde tussen "niet-objectief "en "subjectief".

      Is dus héél subjectief.....
      No problemo, ik had beter ook of er bijgezet.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #63
        Re: D2X

        Vannacht (00:00 om precies te zijn) komt zij review online.

        Daar wacht ik pas echt op.

        Om een voorsmaakje te hebben, moet je die van de D70 of D2h maar eens bekijken.

        Dit zijn top-reviews !!!

        Hier is de link

        mvg Sven

        Comment


        • #64
          Re: D2X

          0.00 uur zijn tijd he

          Comment


          • #65
            Re: D2X

            Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
            0.00 uur zijn tijd he
            GMT +1 staat er. En naar mijn mening is dat toch België, Nederland en dergelijke. Tenzij jij in de USA of China woont

            Sven

            Comment


            • #66
              Re: D2X

              review!

              Comment


              • #67
                Re: D2X

                Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
                Dat ziet er zeer goed uit!Geweldige weergave van de details en kleuren.Prachtcamera!

                Als je op Nikonians het interview leest met de Nikon topman lees je dat veel technologie van deze D2X in de nieuwe D200 gaat terechtkomen.Dat beloofd dus
                Last edited by roadrunner; 25 februari 2005, 08:15.
                Danny's Photosite

                Comment


                • #68
                  Re: D2X

                  Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
                  Dat ziet er zeer goed uit!Geweldige weergave van de details en kleuren.Prachtcamera!

                  Als je op Nikonians het interview leest met de Nikon topman lees je dat veel technologie van deze D2X in de nieuwe D200 gaat terechtkomen.Dat belooft dus
                  En op die zitten we hier te wachten...

                  Neen, zit er knap uit - toptoestel ! Jullie zijn "lucky bastards"
                  Greetz, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #69
                    Re: D2X

                    Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
                    Dat ziet er zeer goed uit!Geweldige weergave van de details en kleuren.Prachtcamera!
                    Als je op Nikonians het interview leest met de Nikon topman lees je dat veel technologie van deze D2X in de nieuwe D200 gaat terechtkomen.Dat belooft dus
                    Ik neem aan dat je begonnen bent met sparen voor de D200, Roadrunner

                    Comment


                    • #70
                      Re: D2X

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                      En op die zitten we hier te wachten...

                      Neen, zit er knap uit - toptoestel ! Jullie zijn "lucky bastards"
                      Greetz, Kariboe
                      Jij toch ook.Je kan toch zonder enig lensprobleem switchen van Fuji naar Nikon.Gaat misschien enkel pijn doen in de portefeuille (dus zo'n lucky bastards zijn we nu ook weer niet.Als we betalen wel natuurlijk... )

                      De D200 zou nog 4 tot 7 maanden achterblijven.Ze haasten zich niet bij Nikon.PMA of geen PMA,ze doen rustig door aan hun eigen tempo.Heeft zo zijn voor- en nadelen zoals alles dat heeft. Geduld is een schone zaak zeker
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • #71
                        Re: D2X

                        Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
                        Ik neem aan dat je begonnen bent met sparen voor de D200, Roadrunner
                        Als ik een upgrade doe moet het in 1 keer liefst wel een serieuze stap zijn.Ik zou dan graag iets hebben dat ook beter afgedicht is tegen stof en vocht.

                        Als natuurlijk de D200 tegenover de D100 een grote stap is weet je maar nooit...(zal wel,er zijn dan 3 jaar verstreken en de technologie staat niet stil).

                        Veel plezier met de D2X,Nat!
                        Last edited by roadrunner; 25 februari 2005, 11:13.
                        Danny's Photosite

                        Comment


                        • #72
                          Re: D2X

                          Ik begin ziek te worden... Dit is echt teveel... Ziekte laten overgaan en nog wat maanden wachten op de D200 (zou iets minder pijn doen)?
                          Ik haat vooruitgang
                          Website: http://www.d-eye.be

                          Comment


                          • #73
                            Re: D2X

                            Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
                            Ik begin ziek te worden... Dit is echt teveel... Ziekte laten overgaan en nog wat maanden wachten op de D200 (zou iets minder pijn doen)?
                            Ik haat vooruitgang
                            Pak alvast een disprilleke
                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #74
                              Re: D2X

                              of twee

                              Comment


                              • #75
                                Re: D2X

                                Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
                                Als ik een upgrade doe moet het in 1 keer liefst wel een serieuze stap zijn.Ik zou dan graag iets hebben dat ook beter afgedicht is tegen stof en vocht.

                                Als natuurlijk de D200 tegenover de D100 een grote stap is weet je maar nooit...(zal wel,er zijn dan 3 jaar verstreken en de technologie staat niet stil).

                                Veel plezier met de D2X,Nat!
                                Allee RR dat is dan toch simpel dan neem je een D2x die doet toch wat je wil?
                                Maar tja dat geld he altijd dat geld ik ken dat ook.

                                Comment

                                Working...
                                X