Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D2X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: D2X

    Als leek met belangstelling blijf ik toch met vragen zitten....

    Waar schieten andere merken en typen te kort waar de D2X voldoet ?

    Comment


    • Re: D2X

      Oorspronkelijk geplaatst door Geen Camera
      @ Natalia: Ge moogt me gerust "sukkel" noemen hoor. Ik zal zelf wel beoordelen of ik daar aanstoot aan neem of niet.Ben groot genoeg.
      Ge moogt er mij ook bijzetten, dan zijn er al 2 sukkels hier aanwezig.
      Om daar een PM voor te zenden mag er al eens gelachen worden MOD.
      Er bestaat nog zoiets als algemene beleefdheidsregels. Wat voor het ene forumlid een kleinigheid is, gaat een ander forumlid als erg storend ervaren. Die PM wordt trouwens door de moderators verzonden om in de eerste plaats een verklaring te geven waarom de topic werd verwijderd.
      Bovendien is er een verschil tussen "sukkel !" en "sukkel ".

      Heb je een probleem met de forummoderatie, stuur dan een PM of e-mail naar de verantwoordelijke mod ipv off-topic een thread te vervuilen. Indien dit een onmogelijke opgave blijkt, zal deze topic worden afgesloten.
      Lees de FAQ.


      Willy
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • Re: D2X

        [MOD] off-topic tekst verwijderd.


        Willy
        Last edited by Hombre; 17 april 2005, 19:24.

        Comment


        • Re: D2X

          Oorspronkelijk geplaatst door warre
          Als leek met belangstelling blijf ik toch met vragen zitten....

          Waar schieten andere merken en typen te kort waar de D2X voldoet ?
          Warre,

          Ik vraag je eerst een andere vraag (of meerdere ):
          - Wat wil je doen met je foto's?
          - Wat mag alles kosten?
          - Ga je je foto's zwaar croppen?
          - Ga je foto's trekken in moeilijke omstandigheden? Erg koud, vochtig of donker?
          - Ga je je foto's groter afdrukken dan een A3?
          - ...

          Als je foto's wil trekken van de eerste stapjes van de buurjongen of van uw vrouw/vriendin haar nieuwe boeketje en deze dan niet wil bewerken en afdrukken op een 10*15cm, raad ik het je niet aan om een Nikon D2X te kopen.

          Hier zijn mensen die het zich kunnen permitteren om zo'n bedrag uit te gevenen er dan plezier aan hebben.

          Geloof me vrij dat deze camera op dit moment iets ultiem is.

          Als je nog vragen hebt, raad ik je aan even te pm'men of mailen met de persoon in kwestie. Want de sfeer wordt door zulke vragen er alleen maar grimmiger door (misschien ongewild, maar toch is het zo )

          mvg Sven

          Comment


          • Re: D2X

            Groot gelijk sven!
            1° ik zou het al spijtig vinden dat Natalia hier weggaat,ik denk dat zij nog één van de oudste leden hier is van in de tijd van phille!Die is hier ook vertrokken om dezelfde redenen!
            2°Nu wat mij betreft:de belastingen zijn mij gunstig geweest en ik ben ook overgegaan van een D2H naar een D2X dewelke ik sinds ik hem van vrijdagavond heb nog niet heb gebruikt!Maar daar ik graag wat grotere formaten afdrukte ben ik op zoek gegaan naar een kamera met wat meer pixels hoewel ik zéér tevreden was van de D2H qua afdruk tot A3 maar dan zonder te croppen!
            Dus ieder zijn hebbetje he zonder commentaar!!

            Comment


            • Re: D2X

              [MOD] off-topic tekst verwijderd.

              Willy
              Last edited by Hombre; 17 april 2005, 19:22.
              Danny's Photosite

              Comment


              • Re: D2X

                Beste BD-ers,

                Laten we allemaal een beetje kalmeren en 5 keer goed in- en uitademen .

                Als je alles eerlijk bekijkt en eens goed relativeerd is er hier, buiten een paar pittige antwoorden, niets gebeurd. Dus laten we mekaar dan ook niet met de vinger wijzen en gewoon verdere genieten van onze, dat mag ik toch wel zeggen, toffe hobby.

                Daarom stel ik voor dat we allemaal ook onze account behouden (hé Natalia ) en ook wat minder pittige antwoorden geven (hé Warre en Roadrunner ).

                Het is inderdaad waar dan je vragen mag stellen Warre, maar het is precies duidelijk dat bepaalde leden zich erg aangevallen voelden (hoewel dit misschien niet de bedoeling was).
                Iedereen is gebonden aan ZIJN ervaring, kennis & budget en moet daar ook mee leren leven.

                Nikon brengt +/- om de 3 à 4 jaar een top-professioneel toesel uit en, zo blijkt uit de reviews van de top-fotografen, is het ook top!
                Ga er dus maar vanuit dat je geen miskoop doet.

                Ik hoop dat iedereen nu een beetje zal bedaren en elkaar zal aanvaarden.

                mvg Sven Michiels

                Comment


                • Re: D2X

                  zonder woorden

                  Comment


                  • Re: D2X

                    Beste D2X gebruikers,

                    Aangezien ik mezelf ook binnen enkele dagen een D2X ga bestellen (moet het wel eerst thuis nog zeggen ) zou ik graag jullie instellingen (Shooting Manu Banks) kennen.

                    Je hebt 4 banken (A,B,C en D) welke je afzonderlijk kan instellen.

                    Wat zijn jullie aanbevelingen?

                    mvg Sven

                    Comment


                    • Re: D2X

                      Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                      Beste D2X gebruikers,

                      Aangezien ik mezelf ook binnen enkele dagen een D2X ga bestellen (moet het wel eerst thuis nog zeggen ) zou ik graag jullie instellingen (Shooting Manu Banks) kennen.

                      Je hebt 4 banken (A,B,C en D) welke je afzonderlijk kan instellen.

                      Wat zijn jullie aanbevelingen?

                      mvg Sven
                      Nog geen aanbevelingen hier... Van mijn vrouwtje mocht ik 'm al vroeger gekocht hebben, maar ik wacht nog even tot alle plooien in de produktie gladgestreken zijn alvorens ca. 4750 Euro neer te tellen. ik denk de mijne te bestellen einde juli of augustus. Prijsdalingen zullen toch niet meer voor dit jaar zijn waarschijnlijk.

                      Groeten,

                      Frank

                      Comment


                      • Re: D2X

                        Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
                        Nog geen aanbevelingen hier... Van mijn vrouwtje mocht ik 'm al vroeger gekocht hebben, maar ik wacht nog even tot alle plooien in de produktie gladgestreken zijn alvorens ca. 4750 Euro neer te tellen. ik denk de mijne te bestellen einde juli of augustus. Prijsdalingen zullen toch niet meer voor dit jaar zijn waarschijnlijk.
                        Jij zit met je vrouwtje en ik met m'n ouders, blijft een probleem blijkbaar om uit te leggen waarom er zoveel geld wordt uitgegeven voor een kamera

                        Je prijsnotering is wel erg ruim. Ik betaal voor een legale "De Beukelaer" D2X maar 4370€ (welk een schitterende prijs is voor België )

                        Sven

                        Comment


                        • Re: D2X

                          Wil je met ons delen waar je die schitternende prijs kan krijgen.

                          Comment


                          • Re: D2X

                            Oorspronkelijk geplaatst door voyager
                            Wil je met ons delen waar je die schitternende prijs kan krijgen.
                            Bij deze commentaar kan ik mij 100% aansluiten. "Vriendenprijsjes" hou je dacht ik beter stilzwijgend voor jezelf, of ben ik mis en kan iedereen de D2X aan deze voorwaarden krijgen???? Ikzelf heb bij een gekende Belgische keten de prijs van 4999 naar 4750 gekregen mits ik geen Visa of Mastercard gebruik en geen "halve dag uitleg" nodig heb bij de aanschaf van deze beauty. 4370 euro is natuurlijk andere pap!

                            Groeten,

                            Frank

                            Comment


                            • Re: D2X

                              Oorspronkelijk geplaatst door voyager
                              Wil je met ons delen waar je die schitternende prijs kan krijgen.
                              Als ik in de loop van de week mijn D2X ben gaan bestellen zal ik tevens de bewuste handelaar vragen of dit een vriendenprijs is of niet.

                              mvg Sven

                              Comment


                              • Re: D2X

                                Oorspronkelijk geplaatst door voyager
                                Wil je met ons delen waar je die schitternende prijs kan krijgen.
                                Hogerop in deze draad, heeft Sven al gezet dat hij hem kon krijgen bij Foto Dierckx voor 4465 € - je kunt die fotohandel misschien eens mailen.

                                Comment

                                Working...
                                X