Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D2X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: D2X

    MartinVideo,

    Het gaat er mij niet om , de absolute kost van een hobby te beoordelen.

    Maar als een camerabody 5 maal meer kost dan een ander kwaliteitstoestel word ik achterdochtig.

    U zegt dat dit snel terugverdiend zal zijn.

    Beweert u dus dat de opdrachtgever eist dat het werk gedaan wordt met een Nikon D2X?
    Last edited by warre; 16 april 2005, 16:16.

    Comment


    • Re: D2X

      Oorspronkelijk geplaatst door warre
      MartinVideo,
      .../...Beweert u dus dat de opdrachtgever eist dat het werk gedaan wordt met een Nikon D2X?
      ja. zowel voor de kwaliteit als voor de grootte.
      D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

      BD0323BE

      Comment


      • Re: D2X

        jammer dat ik alleen maar discussies lees maar geen foto`s zie

        Gr. John
        www.sportactiefoto.nl

        Comment


        • Re: D2X

          Oorspronkelijk geplaatst door warre
          MartinVideo,

          Het gaat er mij niet om , de absolute kost van een hobby te beoordelen.

          Maar als een camerabody 5 maal meer kost dan een ander kwaliteitstoestel word ik achterdochtig.

          U zegt dat dit snel terugverdiend zal zijn.

          Beweert u dus dat de opdrachtgever eist dat het werk gedaan wordt met een Nikon D2X?

          Ik ken al vier reclameburo's die een Nikon D2X hebben voorgeschreven. Want die betrokkene hebben toen een Nikon D2X moeten huren.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • Re: D2X

            Oorspronkelijk geplaatst door marbico
            jammer dat ik alleen maar discussies lees maar geen foto`s zie

            Gr. John
            dit is een topic over camera's
            D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

            BD0323BE

            Comment


            • Re: D2X

              Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
              Ik ken al vier reclameburo's die een Nikon D2X hebben voorgeschreven. Want die betrokkene hebben toen een Nikon D2X moeten huren.
              Rare jongens, die van het reclamebureau. Dat zou dan willen zeggen dat alle foto's genomen vóór de D2X uitkwam, plotseling niet goed meer zijn.

              Comment


              • Re: D2X

                Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
                Oorspronkelijk geplaatst door by marbico
                jammer dat ik alleen maar discussies lees maar geen foto`s zie

                Gr. John
                dit is een topic over camera's
                Foto's nemen, dat is nog altijd hetgeen waarvoor de meesten van ons hun camera gebruiken.

                seppuku.

                Comment


                • Re: D2X

                  Oorspronkelijk geplaatst door marbico
                  jammer dat ik alleen maar discussies lees maar geen foto`s zie

                  Gr. John

                  .....Dyslexie.......

                  Comment


                  • Re: D2X

                    ik post geen foto's op commando hoor
                    Moet er eerst "even" een 1000 van vorige week zondag bewerken.

                    Comment


                    • Re: D2X

                      Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                      Foto's nemen, dat is nog altijd hetgeen waarvoor de meesten van ons hun camera gebruiken.

                      seppuku.
                      er is nog altijd een stap tussen foto's nemen en foto's posten. Ik gebruik mijn foto's voor wat ze dienen....
                      D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                      BD0323BE

                      Comment


                      • Re: D2X

                        Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
                        ik post geen foto's op commando hoor
                        .../...
                        Inderdaad, Natalia.

                        En er zitten er geslepen om opmerkingen te geven over wat 'een D2X maar meer kan dan bv een D70'.....Doe uw best, ik begin er niet meer aan....Er wordt tegen de haren in gestreeld....

                        NB in Objectif Photos van deze maand staat een zeer volledig testverslag: resultaat: 10/10. Volgens mij nooit eerder toegekend....(enige opm: de prijs, en het feit dat capture niet bijgeleverd wordt. Twee zaken die niks met de kwaliteit van het toestel zelf te maken hebben.)
                        D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                        BD0323BE

                        Comment


                        • Re: D2X

                          Oorspronkelijk geplaatst door marbico
                          jammer dat ik alleen maar discussies lees maar geen foto`s zie
                          Scroll even naar boven

                          Heb 2 foto's erop staan in post #239
                          (foto's genomen doormezelf tijdens m'n eerste testweekend )


                          mvg Sven

                          Comment


                          • Re: D2X

                            Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                            Foto's nemen, dat is nog altijd hetgeen waarvoor de meesten van ons hun camera gebruiken.

                            seppuku.
                            Ik dacht dat het hier een forumonderdeel was waar men over camera's kan praten.Als jullie je een mening wil vormen over de fotokwaliteit van de D2X kijk dan de reviews op het internet na.

                            @ Natalia: Ge moogt me gerust "sukkel" noemen hoor. Ik zal zelf wel beoordelen of ik daar aanstoot aan neem of niet.Ben groot genoeg.
                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • Re: D2X

                              Ik verdien om uit te geven, anders heeft het verdienen geen enkele nut
                              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                              www.langenacker.nl

                              Comment


                              • Re: D2X

                                @ Natalia: Ge moogt me gerust "sukkel" noemen hoor. Ik zal zelf wel beoordelen of ik daar aanstoot aan neem of niet.Ben groot genoeg. [/QUOTE]

                                Ge moogt er mij ook bijzetten, dan zijn er al 2 sukkels hier aanwezig.
                                Om daar een PM voor te zenden mag er al eens gelachen worden MOD.
                                .....Dyslexie.......

                                Comment

                                Working...
                                X