Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D2X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: D2X

    Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
    Toestellen zijn toch overal in Belgie uit voorraad leverbaar !
    ik ken in België niet 1 winkel waar ik heb zo kan gaan afhalen tegen een verantwoorde prijs.

    Leurs in Knokke heeft hem in de vitrine liggen aan 5100€ en das al snel een 400€ duurder als overal in België en 900€ duurder als in Nederland

    Sven

    Comment


    • Re: D2X

      Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
      ik ken in België niet 1 winkel waar ik heb zo kan gaan afhalen tegen een verantwoorde prijs.

      Leurs in Knokke heeft hem in de vitrine liggen aan 5100€ en das al snel een 400€ duurder als overal in België en 900€ duurder als in Nederland

      Sven
      Heb het ook gezien, een beetje onderhandelen en je krijgt 15%.

      .....Dyslexie.......

      Comment


      • Re: D2X

        Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
        Bedankt!Ziet er inderdaad goed uit.

        Ik heb mijn 24-85mm vervangen door de Nikkor 35-70 F2.8 AF-D.Ben ze gisteren gaan ophalen te Nederland en ze is niet van een nieuw exemplaar te onderscheiden.Het is een prachtlens!Even scherp als de 28-70 F2.8,iets trager maar sneller dan ik dacht en ze geeft een prachtige bokeh (iets wat de 24-85mm niet of nauwelijks doet).Ze is ook veel beter gebouwd dan de 24-85mm.Dit is echt een aanrader!Nadeel is natuurlijk dat ze een beperktere range heeft.Weet niet dat ik de range tussen de 24mm en de 35mm ga opvullen.

        Hier vind je vergelijkende beelden gemaakt met de 28-70mm en de 35-70mm:

        http://www.nikonians.org/html/resour...out/index.html
        Was dat een 24/85 AFS? of de vorige versie?
        een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

        Comment


        • Re: D2X

          Oorspronkelijk geplaatst door NoName
          Kan wel zo zijn maar dat weet ik niet,
          Ik had een tweedehands D1X gekocht in winkel en was daar niet tevreden over ,de winkel hebt de D1X terug genomen en heb ik de D2X bij hem besteld,dus moet maar even wachten voor dat hij er is ik had al gezien op je site dat de prijs niets uitmaakte (zelfde prijs)

          Met vriendelijke groet,NoName
          Moet je wel controleren of er de cleaning kit en de SanDisk Extreme kaart inzit, want die wordt meestal verwijderd en apart verkocht.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • Re: D2X

            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
            Moet je wel controleren of er de cleaning kit en de SanDisk Extreme kaart inzit, want die wordt meestal verwijderd en apart verkocht.
            bij de D2X? Zit m.i. geen kaart of setje bij... Was ook niet zo bij de D70!
            D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

            BD0323BE

            Comment


            • Re: D2X

              Laat je niet gek maken door O.K. Nikon levert niet standaard een Extreme card of reinigingsset bij de camera.....
              Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

              Comment


              • Re: D2X

                Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                Moet je wel controleren of er de cleaning kit en de SanDisk Extreme kaart inzit, want die wordt meestal verwijderd en apart verkocht.
                Moet je toch eens laten zien waar Nikon heeft aangegeven dat de door jou genoemde extra's worden meegeleverd.
                Er zit veel standaard bij, zoals een accu + lader, een neckstrap, verschillende disks met software, documentatie, al dan niet ook in nederlands, kabels,
                maar geen CF kaart en ook geen cleaning kit.
                Ben,
                Nikon D2X, D100, D70
                Lenzen: Nikon 10.5 fisheye, 50 1.4D, 70-200 VR, 300 F4
                Tamron 17-35, 28-75, 90
                Sigma 170-500,
                Nikon SB 800

                Comment


                • Re: D2X

                  Wat was er mis met de D1X, NoName?
                  Hoelang moet je wachten op de D2X?

                  D2X op voorraad in België? Nou, ik weet dat bv Dirk Vermeirre er ook al weken op wacht hoor.

                  Comment


                  • Re: D2X

                    Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
                    Wat was er mis met de D1X, NoName?
                    Hoelang moet je wachten op de D2X?

                    D2X op voorraad in België? Nou, ik weet dat bv Dirk Vermeirre er ook al weken op wacht hoor.

                    Die toestellen zijn gewoon direct uit voorraad leverbaar.
                    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                    Comment


                    • Re: D2X

                      Weet niet wat er mee aan de hand was, maar de foto,s uit mijn D100 waren veel beter ,wat ik ook probeerde met de D1X, niet scherp te krijgen,antwoord was dit kan bijgesteld worden,maar ik voelde mij al niet meer prettig met zo,n toestel ondanks dat het een Demo was van Inca
                      en ik moest op 3 weken levertijd rekenen


                      Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
                      Wat was er mis met de D1X, NoName?
                      Hoelang moet je wachten op de D2X?

                      D2X op voorraad in België? Nou, ik weet dat bv Dirk Vermeirre er ook al weken op wacht hoor.
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

                      Comment


                      • Re: D2X

                        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                        Die toestellen zijn gewoon direct uit voorraad leverbaar.
                        ja otto, waar als ik vragen mag????? Ze zijn wel vlot 'bestelbaar' .

                        Ik weet nog enkele wachtenden, die besteld hebben in november 2004...

                        'k heb de indruk dat uw informatiebron niet zo betrouwbaar is: er scheelt vermoedelijk iets met zijn geheugen(kaart) of heeft zijn onderhoud(set) niet gehad...
                        Last edited by martinvideo; 7 april 2005, 15:24.
                        D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                        BD0323BE

                        Comment


                        • Re: D2X

                          Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
                          ja otto, waar als ik vragen mag????? Ze zijn wel vlot 'bestelbaar' .

                          Ik weet nog enkele wachtenden, die besteld hebben in november 2004...

                          'k heb de indruk dat uw informatiebron niet zo betrouwbaar is: er scheelt vermoedelijk iets met zijn geheugen(kaart) of heeft zijn onderhoud(set) niet gehad...

                          Ik heb er hier genoeg staan, direct uit voorraad leverbaar.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • Re: D2X

                            oei, je bent handelaar!

                            maar sorry, een fototoestel online kopen is niet aan mij besteed...Héél slechte ervaringen mee (was wel duitsland...)
                            D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                            BD0323BE

                            Comment


                            • Re: D2X

                              Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                              Hallo,

                              Voor diegene die goed de franse taal machtig zijn:

                              Koop de "Chasseur d'images" van deze maand !!!!!!!!!!

                              Er staat een revieuw in van 7 blz. met onderandere de AF-S VR 70-200 f/2.8

                              mvg Sven
                              En hun conclusie => D2X beter dan 1Ds mark II...

                              sugar
                              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                              http://supermasj.zenfolio.com

                              Comment


                              • Re: D2X

                                Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
                                oei, je bent handelaar!

                                maar sorry, een fototoestel online kopen is niet aan mij besteed...Héél slechte ervaringen mee (was wel duitsland...)

                                Daarom bestellen de meeste zo'n toestel online per telefoon en halen het af.

                                U weet wel dat zijn van die toestellen met zo'n draaischijf en zo'n apperaatje waar je doet moet spreken en dat zit meestal aan een steel en daar is ook een soort luidsprekertje waar wat geluid uit komt.
                                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                                Comment

                                Working...
                                X