Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Digital Rebel XT (350d?) onthuld?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon Digital Rebel XT (350d?) onthuld?

DIT IS EEN D70 KILLER !!!!
    Passen er nikonlenzen op dan???
    Mijn Foto's

Comment

Yep, link bij PMA is er ook terug !

GOE MASJIEN (kwa specs toch.....de review en ervaringen zullen uiteindelijk de waarheid aan het licht brengen)
      Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

Comment

Body is weer van plastic
        Is m.i. toch groot verschil met de knappe 20D magnesiumbody

De kwaliteit van de foto's zal echter weer zeer dicht bij elkaar liggen (vgl. 10D-300D)

Maar het oog wil ook wat hé...

overzichtelijk artikel op www.dpreview.com
        Last edited by bartdepooter; 17 februari 2005, 11:30.
        CANON 20D, EFs 17-85 f3.5-5.6, EF 70-200 f4, EF 50 f1.8, EF 28 f2.8, Speedlite 420EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotonewbie252
          is die Rebel (stoere naam trouwens ) nou beter dan de 20D of niet. Ben newbie
          Het autofocus systeem lijkt nog altijd hetzelfde te zijn als van de 10D en de 300D.
          Dit is op het eerste zicht het grootste verschil met de 20D.
          Als alternatief voor een 20D zou dit wel eens de beperking kunnen zijn.

Voor wie Canon lenzen heeft is deze 350D in elk geval een goed alternatief voor de Nikon D70, wat van de 300D moeilijk kon gezegd worden.

Vergelijk gewoon even de specificaties van deze 350D met de specificaties van een 10D.

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tfcw2000
            Mhm....de foto dat Otto laat zien is een totaal andere camera dan die dat te zien was op de link van PMA

Kleur kan verschillen , dat weet ik, maar body vorm ? ? die zal toch wel hetzelfde blijven zeker ?
            Wie is hier verkeerd
            Denk dat de foto van Otto PS werk met de 300D is

Hubert
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

hoh, waarom moet die nu weer uitkomen???
              kwas er net uit om mij een D70 aan te schaffen, hmm, ben terug aan het twijfelen.
              Kzal toch nog een heel eind wachten voor ik er één koop.
              Wachten op reviews ed.
              Is hij nu al ergens te koop?

groeten koen
              You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
              www.koendd.be

FZ50

Comment

En als die prijs klopt, dan zit het ook wel snor (€899 voor Europa, maar de street price zal nog wel wat lager komen te liggen...)
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Koen,

Ik denk dat hij pas vanaf midden april zou beginnen verkopen hier in Europa.

Maar ik ben er toch zeker van dat dit mijn volgende body wordt
                  Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

Comment

gij ebt niet echt de keuze te maken é, ge hebt al canon lenzen,
                    aangezien hij maar in April uitkomt (ofzo) kan ik nog veel sparen en rondneuzen.
                    maar die acht MP is toch wel aantrekkelijk als jet mij vraagt.
                    dan is er nog die prijs, 900EUR is wel heel weinig voor zo'n camera.
                    Kzal nog even vergelijken met de specs van de D70

we zullen zien
                    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                    www.koendd.be

FZ50

Comment

hier een link

met prijzen (OFFICIEEL wel te verstaan, ik denk in Duitsland gewoon te vertalen naar euros )
                      1250 £ voor EOS20D
                      750 £ voor EOS350D
                      de 300D zakt nog in prijs!!

en wat uitleg.

Ziet er wreed interessant uit

is dit nu dezelfde processor /CMOS sensor dan de 20D? met dezelfde goede ruisonderdrukking,....

Verschillen onder andere:
                      ISO maar tot 1600 ipv 3600 op 20D, geen wieltje achteraan zoals de 20D
                      en geen magnesium body maar dat beschouw ik persoonlijk totaal niet als nadeel, eerder als voordeel, lichter .

Batterij is ook vernieuwd , spijtig , heb er net 2 voor mijn Pro1, die kan ik dus niet uitwisselen.
                      Last edited by amest; 17 februari 2005, 12:04.
                      Groetjes,
                      Arvid

Reis- en fotowebsite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
                        Vergelijk gewoon even de specificaties van deze 350D met de specificaties van een 10D.
                        Dat was mijn gedachte ook. 10D met 8Mp (in grote lijnen dan)

Gezien de prijs heeft Canon het hem weer geflikt
                        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                        lidnummer: BD0371NL

Comment

Ik ben er zeker van dat de kwaliteit ook zeer goed zal meevallen! De 300D kostte ook niet zo veel (alhoewel) en is ook een topcamera (voor mij dan )

gelukkig hebben ze eindelijk de zwarte verf teruggevonden bij Canon (ben meer voor zwart dan dat zilver )
                          Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

Comment

De 350D zal waarschijnlijk wel weer een plastic body hebben waardoor die vergelijking met de 10D niet doorgaat vind ik. Een 10D is nog altijd een stapje hoger dan de 3xxD reeks. Ik moet zeggen dat de sample images van de 350D mij zeer bevallen.
                            == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amest
                              is dit nu dezelfde processor /CMOS sensor dan de 20D? met dezelfde goede ruisonderdrukking,....
                              Nope, andere sensor. Jawel, de vierde in een jaar tijd... en weer een nieuwe processor erachter ook.

Die batterij is wel een beetje zwaktebod; die dingen die er in gespecificeerd zijn bevatten aanzienlijk minder peut dan de BP511 series (ik meen zo uit 't hoofd 700 mAh ipv de 1100 nogwat, maar pin me daar niet op vast).

Andere interessante dingen aan die 350D c.q. Rebel XT: USB 2.0, kleinere body, lichter, maar ook weer een eigen grip (Canon's schoorsteen moet ook roken immers ). En in 1 moeite door introduceert Canon ook meteen de nieuwe EF-S 60mm f/2.8 Macro USM en EF-S 18-55 3/5-5.6 MkII objectiefjes. Leuk hoor, die PMA

Van 't Nikon front overigens veel nieuwe compacts en de fraaie D2Hs. En.. niet te vergeten: Rollei doet ook weer een duit in het zakje met o.a. de Rolleiflex 6008 AF (ach... je mag toch dromen, niewaar? ).
                              Last edited by Joost; 17 februari 2005, 12:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                                Helaas zit er een embargo tot en met 12.00 uur op de berichtgeving maar hier is alvast een fotoimpressie
                                Hah die is goed!
                                Dus geef je toe dat al de rest van je 'bekendmakingen', zoals nu weer(al) met de 3D, complete onzin is.

Comment

Working...
                                X