Wel ik heb de alles eens rustig bekeken. Mijn conclusie?
De 350 D lijkt me een grote sprong voorwaarts van de 300D, misschien zelfs meer dan de evolutie 20D >>> 10D. De 300D was toch een beetje een kreupele camera door de beperkingen in firmware.
Wat erg eigenaardig is is de sensor... Waarom niet dezelfde als die van de 20D? Wat zit hier achter vraag ik me dan af... Laten we hopen dat de beeldkwaliteit vergelijkbaar is.
Zelfs als we daarvan uitgaan blijven er toch nog behoorlijk wat verschillen tussen beide camera's, de vraag of die het prijsverschil waard maken? hangt af van je noden denk ik...
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
D'r zulen altijd mensen zeuren over wat'ie allemaal niet kan of dat'ie te veel ruis heeft
Maar ga er maar vanuit dat de 350D zeker niet minder is. Eerder gelijk of weer een stap vooruit t.o.v. de 20D, en da's al niet misselijk
Ik weet ook zeker dat de 350D gelijk is aan de 20D.
En dat een 300D gelijk is aan een 10D.
En dat een 20D gelijk is aan een 1DII.
Hoeveel een 350D beter is dan een 10D, daarover kunnen we wel nog van mening verschillen.
Mja, ik persoonlijk denk dat je weinig kan misdoen met de 350D.
En de 20D heeft zo te zien nog voordelen tov de 350D, maar of de "door-de-weekse" fotograaf daar echt iets van gaat merken / over klagen? Ik dus niet. Maar dat kan voor jullie dan weer belangrijk zijn (bv meer shots etc).
Maar ik vind het toch al heel goed dat Canon de prijs laag houdt én een verschil laat zien tussen de "low" DSLR klasse (alhoewel) en de rest 20D / 1D, etc. Een zeer goede vooruitgang tov de 300D / 10D
Mja, ik persoonlijk denk dat je weinig kan misdoen met de 350D.
En de 20D heeft zo te zien nog voordelen tov de 350D, maar of de "door-de-weekse" fotograaf daar echt iets van gaat merken / over klagen? Ik dus niet. Maar dat kan voor jullie dan weer belangrijk zijn (bv meer shots etc).
Maar ik vind het toch al heel goed dat Canon de prijs laag houdt én een verschil laat zien tussen de "low" DSLR klasse (alhoewel) en de rest 20D / 1D, etc. Een zeer goede vooruitgang tov de 300D / 10D
Wel, één ding staat me echt niet aan in de 350D als ik het zo allemaal op een rijtje zet : de shutterlag...
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Comment