Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Digital Rebel XT (350d?) onthuld?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon Digital Rebel XT (350d?) onthuld?

Oorspronkelijk geplaatst door tfcw2000
    Ik ben ook in de wolken van de 350D maar kan er iemand eens duidelijk HET GROTE verschil uitleggen ts de 10D en de 350D, buiten het leeftijdsverschil en de 2Mega pixel meer van de 350D dat je toch niet ziet op de foto.... ?

Dat kan nu toch nog niemand? Het toestelleke is juist aangekondigd....
    Wachten op de reviews he, dan kan je vergelijkende tests zien, ruis bij hoge iso enzovoorts....
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Ik denk niet dat Canon een slecht product op de markt gaat gooien (zeker niet als ze er elke maand 130 000 gaan produceren!).

Ik ben dat nu al een tijdje aan het volgen, de 300D was ook een "goedkoop" toestel, maar wat voor een! Hetzelfde voor de 20D / 10D. Ik denk niet dat Canon het zich kan permiteren om nu een slecht product op de markt te brengen (Nikon, weet je wel )

My € 0.02 (ik ga hem wel kopen )
      Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

Comment

D'r zulen altijd mensen zeuren over wat'ie allemaal niet kan of dat'ie te veel ruis heeft
        Maar ga er maar vanuit dat de 350D zeker niet minder is. Eerder gelijk of weer een stap vooruit t.o.v. de 20D, en da's al niet misselijk
        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

Comment

Er kan dus weer gekletst en vergeleken worden op dit forum, vond het de laatste tijd wel stilletjes worden hier . . .
          Een jaar geleden de 300D naast een D70 zien staan in een etalage, vergeleek hem toen als zijn klein broertje, tja, als die 350D nog kleiner en lichter is,
          ik heb liever wat steviger in de pollen, en in de armen . . .
          Ga zeker niet jaloers worden, 'k ben wreed content met mijnen Nikon !
          Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
            De camera is wel kleiner geworden, maar de kant die je vastneemt, in ongeveer hetzelfde gebleven.
            Da's ook weer waar, zo had ik het nog niet bekeken.

En met je linkerhand heb je meestal de lens vast, dus zoveel verschil zal daar niet opzitten.
            Klopt ook.
            Maar als ze die toestellen in de toekomst nog kleiner gaan maken, dan hou je niet veel meer over dan een lens met knopjes aan de achterzijde en een kijkertje bovenop.

Voor het overige uiteraard geen kritiek. Canon levert inderdaad steeds kwaliteit, al is het van "plastiek".

Ludovic
            EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
            BD0118BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door igor
              Maar als ze die toestellen in de toekomst nog kleiner gaan maken, dan hou je niet veel meer over dan een lens met knopjes aan de achterzijde en een kijkertje bovenop.
              Ludovic
              En dan heb je een Sony 717 of 828

Hubert
              Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door igor
                Da's ook weer waar, zo had ik het nog niet bekeken.
                ik vind toch dat die ook mee kleiner is geworden, als je dit bekijkt valt het toch op:

hij is toch wel té klein als jet mij vraagt, kan onhandig zijn
                Last edited by koen dd; 18 februari 2005, 17:43.
                You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                www.koendd.be

FZ50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd
                  ik vind toch dat die ook mee kleiner is geworden, als je dit bekijkt valt het toch op:

Dit toestel is dan ook speciaal ontworpen voor fotograferende dames, die hebben wat kleinere handjes.
                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd

Eerst vastpakken en dan oordelen. Eens je de cam vasthebt, kun je er compleet anders over denken....
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Koen,

Heb je het toestel vastgehad? Ik denk van niet (ik ben er zelfs zeker van), ik vind het dus enorm onterecht dat je dit zegt! Het kan evengoed beter in de hand liggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
                        Koen,

Heb je het toestel vastgehad? Ik denk van niet (ik ben er zelfs zeker van), ik vind het dus enorm onterecht dat je dit zegt! Het kan evengoed beter in de hand liggen
                        dat is waar maar ik heb wel al een 300D vastgehad, en dat was (tot nu toe) de juiste grootte, voor mij althans. (veel kleiner mag, alweer voor mij, niet)
                        Ik reageerde vooral op het feit dat er werd gezegd dat het "handvat" van de camera (bijna) even groot zou zijn. Op de foto's is duidelijk te zien dat dit niet het geval is.
                        Het kan natuurlijk zijn dat er mensen zijn die dit als een voordeel zien, maar volgens mij is het de bedoeling dat iedereen hier zijn mening kwijt kan...
                        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                        www.koendd.be

FZ50

Comment

maar volgens mij is het de bedoeling dat iedereen hier zijn mening kwijt kan...
                          Tuurlijk, maar aangezien het product er nog niet is is dit meer een vooroordeel. Maar terug on topic

Comment

Bij Top-foto.de

Te koop vanaf 3 April voor 899 euro met lens Canon 18-55mm EF-S DC
                            Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
                            Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tfcw2000

Nog iemand een verschil opgevallen ?

Ja:
                              de zoeker is NÓG KLEINER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              Enfin, nog steeds geen spijt dat ik alles verpatst heb...
                              http://www.digifotofreak.nl

Comment

Aiki,

Hij is te koop vanaf maar (lees : 03/2005) en niet 3 April

Comment

Working...
                                X