Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon Digital Rebel XT (350d?) onthuld?
Collapse
X
-
-
Re: Canon Digital Rebel XT (350d?) onthuld?
Er wordt niet gelinkt wordt naar de homepage. Foutje of NDA
Als deze specs kloppen begin ik me af te vragen wat voor voordelen de 20D nog heeftHet lijkt erop dat alle missende opties van de 300D, die door de hack vrijgegeven werden, nu gewoon geimplementeerd zijn.
Er is sprake van de vierde nieuwe sensor binnen 1 jaar. Wat komt er dan nog meer aan als ze zo snel een nieuwe sensor kunnen ontwikkelen
Interessante tijden zijn het zeker
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tijs_aWanneer zal hij op zijn vroegst in de shop te verwachten zijn?
Comment
-
Mhm...er is idd weinig verschil met de 20D.
Wat mij opvalt :
7 focus points t.o.v. 9 bij 20D
3fps t.o.v. 5fps bij 20D
minder aantal burst frames achter elkaar
Body is kleiner en lichter
WAARSCHIJNLIJK goedkoper....
voor de rest...
Nog iemand een verschil opgevallen ?Canon 30D - Tammy 28-75 2.8
Comment
-
Oh ja....en om de discussie een beetje 'vlam in de pijp' te geven :
DIT IS EEN D70 KILLER !!!!
Nu nog het antwoord van Nikon afwachten want dat gaat pas een interesante strijd worden.Canon 30D - Tammy 28-75 2.8
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tfcw2000Mhm...er is idd weinig verschil met de 20D.
Wat mij opvalt :
7 focus points t.o.v. 9 bij 20D
3fps t.o.v. 5fps bij 20D
minder aantal burst frames achter elkaar
Body is kleiner en lichter
WAARSCHIJNLIJK goedkoper....
voor de rest...
Nog iemand een verschil opgevallen ?
Wat ik raar vind, hoewel de 300D en de 10D dezelfde sensor (of vergis ik mij?) hebben, liggen de ruisniveaus (veel) lager bij de 10D. Zou dit voor de 20D en de 350D ook zo zijn? En wat is daarvan de oorzaak?Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotonewbie252is die Rebel (stoere naam trouwens ) nou beter dan de 20D of niet. Ben newbieDe vraag is of de extra's van de 20D genoeg zijn om meer te betalen
Verder is het de vraag wat de levensduur van de 20D gaat zijn nu deze camera toch wel erg dicht in de buurt komt qua specs
Maar voordat we hier antwoorden op kunnen geven eerst maar eens de reviews afwachten
Edit: Op DPReview lees ik net dat Phil Askey de links naar de site verwijderd heeft. Reden schending Embargo/NDA Canon. Begint er toch wel serieus uit te zien
Comment
-
AMAI! Wat een specs!
Als het zo zit, dan is het geen 20D meer hoor, dit toestel is zowat hetzelfde!
Ik zal maar ff wachten op reviews van dit ding.
Wou dit weekend een 20D kopen, maar nu wacht ik wel, ik heb geduld.
Alhoewel ik op het eerste zicht de bouwkwaliteit van de 20D beter vind.
Body van de 20D is trouwens gezakt naar 1250 euro.
Mvg"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tijs_aWanneer zal hij op zijn vroegst in de shop te verwachten zijn?
De eerste containers landen op 15 april 2005 in Europa. Daar zoals gebruikelijk de meeste verdelers niet hebben ingetekend en pas nu gaan bestellen of nog later zal het toestel pas vanaf 15 juni volop beschikbaar zijn. Tot en met deze tijd wordt de hoofdprijs betaald voor de eerste exemplaren.
Helaas zit er een embargo tot en met 12.00 uur op de berichtgeving maar hier is alvast een fotoimpressie
Last edited by Otto Knap; 17 februari 2005, 10:26.Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Comment
-
-
DE LINK NAAR
LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews
IS NIET MEER BEREIKBAAR !!!!!
Gelukkig heb ik alles afgeprint !!!!!
Op DPREVIEW zijn ook alle link die hiernaar verwezen uit de forums gehaald !Canon 30D - Tammy 28-75 2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tfcw2000DE LINK NAAR
LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews
IS NIET MEER BEREIKBAAR !!!!!
Gelukkig heb ik alles afgeprint !!!!!
Op DPREVIEW zijn ook alle link die hiernaar verwezen uit de forums gehaald !
Comment
-
Mhm....de foto dat Otto laat zien is een totaal andere camera dan die dat te zien was op de link van PMA
Kleur kan verschillen , dat weet ik, maar body vorm ?? die zal toch wel hetzelfde blijven zeker ?
Wie is hier verkeerdCanon 30D - Tammy 28-75 2.8
Comment
Comment