Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikon D750

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Nikon D750

Oorspronkelijk geplaatst door tober Bekijk bericht
    Ik heb mijn 750 gewoon binnen gekregen gisteren.
    Ik ben ook benieuwd of hij straks terug moet, eerste indruk: sommige delen zoals bv het klepje van het batterijvak voelen niet echt heel solide aan maar de plaatjes die er uit komen zijn heel erg scherp.
    Onder aan de body waar de statiefplaat op moet kan je zien of hij terug moet. Als er een zwarte stip in de opening met draad zit moet hij niet terug anders wel. Bij de mijne komt het batterijdeksel ook af en toe eens open te staan. Nu let ik er goed op bij
    het terugplaatsen van batterij dat het zekers dicht zit met een klik.

Gr, Daniel.

Comment

Hoi,
      Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
      en canon oa heeft daar nooit last van zeker?
      en zo zijn er nog wel wat camera's en merken waarvan er sommige modelen kinderzieken hadden
      oa een hele reeks van de 7D had nogal wat last van banding
      http://community.usa.canon.com/t5/EO...ssue/td-p/3815
      Zelfs de groten der aarde van beide merken kunnen daar last van hebben:

Dus niet te veel met modder gooien, anders komt daar óók nog iets van.

Adrie

Comment

Mijn serienummer zit bij de camera's die geserviced zouden moeten worden. Zondag nog een honderdtal foto's gaan nemen met allerlei vormen van tegenlicht. Ik kan het probleem uitlokken met een halogeen spotje, en in een bepaalde situatie met de zon. Maar wanneer ik gewoon foto's aan het nemen was is het probleem nergens opgedoken. Vraag is , ga ik hem daarvoor binnen doen of laat ik het zo...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
          Mijn serienummer zit bij de camera's die geserviced zouden moeten worden. Vraag is , ga ik hem daarvoor binnen doen of laat ik het zo...?
          Zit met de zelfde vraag!! Verzenden dan komt hij in een situatie heen en terug waarbij de doos nogal ruw kan behandeld worden dus goed inpakken is de boodschap. Is er een garantie op het aangepaste werk dat ze doen enz.

Comment

Hoi,

Gilles en Felix, altijd laten fixen!
            Eens kom je in de situatie dat je het te veel op je wonderschone plaatjes ziet.
            Je kunt de camera toch gewoon naar de zaak brengen waar je 'm gekocht hebt?
            Mocht je 'm moeten verzenden...
            Met die postpakketten wordt niet zo ruig gedaan, oké, heel soms gaat er iets mis met een pakket (het zijn gewoon mensen die er mee werken).
            Maar dat is miniem percentage, voor ieders veiligheid blijft goed inpakken wel vereist.
            Camera in originele doos, originele doos verpakken in grotere doos, rondom voorzien van die opblaaszakjes of schuimstukjes.
            En niet vergeten, verzekerd verzenden...

Adrie

Comment

De mijne zit ook in de 'foute' serie …
              Zelf heb ik nog niets gemerkt, zelfs na enkele probeersels om de fout te produceren.
              Ga hem dus niet insturen. De manipulatie en de moeite en het gemis wegen niet op tegen deze futiliteit.
              Als er toch eens een slechte foto zich zou voordoen, dan smijt ik hem gewoon weg (de foto). Ik smijt er zoveel weg …
              Simpel hé.
              Groeten, Freddy
              http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

Comment

Hoi,

zoals je aan m'n onderschrift kunt zien, ben ik ook voor de D750 "gevallen"...
                Alleen het afrekenen doet in het begin effe pijn...
                Kuifjetintin, je hebt gelijk.
                Indien je geen problemen op kunt roepen, heeft het geen zin om de camera weg te brengen.
                Dicht laten als alles nog goed is.
                Je hebt toch nog de gehele garantieperiode de mogelijkheid om het te laten fixen, zodra je er tegen aan loopt.
                Ik moet nog gaan testen of mijn D750 nagezien moet worden, er staat in ieder geval géén zwart puntje in de schroefdraad van het statiefmount.
                Eerst nog wat plezier maken met m'n nieuwe cam...

Adrie

Comment

Ken er iemand overigens het juiste materiaal om het LCD schermpje te beschermen. Ik kom nog uit de tijd dat je zo'n beschermkap kreeg bij de D7000.

Comment

ik denk niet dat er een mogelijkheid voor is op die camera, op de d7100 kan je er ook gene bevestigen....
                    portfolio en workshops:
                    https://www.bennybulke.com/

Comment

• Re: Nieuwe Nikon D750

je kan er wel een screen protector op plaatsen :
                      JJC LCP-D750 LCD bescherming - Displaybescherming van JJC tegen stof, krassen en ander vuil koopt u voor een hele scherpe prijs bij Cameranu!

vergelijkbaar met die van op een smartphone.
                      Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
                      Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Comment

Is er nu zekerheid dat de D750 geen olie problemen zal hebben zoals de D600-610-7100-7000 ??
                        Ik begrijp toch niet goed als nikon een nieuwe camera uitbrengt er toch altijd 'iets' scheelt !
                        canon of een sony

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chipkenaas Bekijk bericht
                          Is er nu zekerheid dat de D750 geen olie problemen zal hebben zoals de D600-610-7100-7000 ??
                          Ik begrijp toch niet goed als nikon een nieuwe camera uitbrengt er toch altijd 'iets' scheelt !
                          Waar haal je dat nu weeral vandaan, enkel de D600 had die problemen.
                          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                            waar haal je dat nu weer vandaan, de d7100, en in mindere mate (bij mij toch) de d800 hebben hier ook last van
                            portfolio en workshops:
                            https://www.bennybulke.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                              Van het forum hier http://forum.belgiumdigital.com/f9/n...em-506225.html
                              canon of een sony

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                                waar haal je dat nu weer vandaan, de d7100, en in mindere mate (bij mij toch) de d800 hebben hier ook last van
                                Dus bijna alle toestellen de ene wat minder dan de andere , jammer toch !
                                canon of een sony

Comment

Working...
                                X