Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikon D750

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuwe Nikon D750

Enkele maanden geleden heb ik eens een D7000 naar Procirep verzonden. Op hun website kan je een account aanmaken en dan via je serienummer van je camera opvolgen op welke datum deze is aangekomen. Verder kan je er ook zien hoelang de herstelling ongeveer zal duren aan de hand van een meter rechts boven op hun site. Deze duid aan hoe druk het ongeveer is met hun herstellingen. Je kan ook later zien wanneer deze weer verzonden is naar de eigenaar.

Comment

Hoi Felix, hartelijk dank voor de info maar dat heb ik ook allemaal gedaan...via het online Nikon reparatiecentrum is er al een maand geen nieuws wat betreft m'n camera. Nikon heeft voor dit gratis nazicht zelf contact opgenomen met alle D750-eigenaars en heeft me vervolgens, nadat ik eind januari te kennen had gegeven hierop te willen ingaan, zelf gevraagd het toestel te verzenden. Ze hebben dus duidelijk alles zelf in handen om dit nazicht vlot te laten verlopen. Er werd vermeld dat de duur van dit nazicht 7 à 10 werkdagen zou zijn. Ondertussen zijn we 20 werkdagen verder en weet men zowel bij Procirep als bij Nikon België zelfs niet waar m'n toestel zich momenteel bevindt. Sorry maar dit boezemt me niet echt veel vertrouwen in.
      Danny's Photosite

Comment

Ik had zo'n vermoeden Met zo'n terugroep acties is het altijd hetzelfde liedje. Ik heb de mijne nog niet binnen gedaan. Ik ben die 'banded flard' nog niet tegen gekomen (intussen zomaar in het wild geklikt elke keer de zon laag staat). Ik ga bij Grobet eens vragen of het mogelijk is dat toestel in heel de garantieperiode nog te laten bijsturen. Als dat mogelijk is wacht ik nog. Er komen terug mooie dagen aan om er op uit te trekken. Ik zit ook met een paar aankomende feestjes waar ik gevraagd ben om ieders smoel in beeld te zetten. Vervelend toch he.

By the way, bedankt voor de tips over de protector. Heb er eentje en zit perfect op het scherm, geen hinder bij bekijken van beelden, geen blaasjes en stevige bescherming.

Comment

Van Nikon België vandaag te horen gekregen dat ze niets afweten van m'n camera en dat ik daarvoor Procirep moet contacteren. Dus heb ik daarnet Procirep opnieuw gecontacteerd en vernomen dat de camera's in Frankrijk worden nagekeken en het nazicht nu zo'n 20 à 25 werkdagen in beslag neemt. Bij Procirep zitten ze erg verveeld met de ganse geschiedenis daar zij van Nikon Frankrijk afhankelijk zijn en ze nauwelijks info doorkrijgen wat betreft de herstellingen.
          Last edited by roadrunner; 5 maart 2015, 22:26.
          Danny's Photosite

Comment

20-25 dagen...hallo kroket. Ik ga navragen of ik m eind dit jaar nog mag binnen sturen.
            Bedankt voor de info in elk geval ;-)

Dit gezegd zijnde: het is anders wel een prima camera hoor.

Comment

Naar wat ik te horen kreeg van Nikon België zou je uw gehele garantieperiode de tijd hebben om het toestel terug te zenden voor de flare issue.
              Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
              Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Comment

Hoi Gilles...de D750 is inderdaad een prachtcamera!
                Danny's Photosite

Comment

Ik heb toch heel lang moeten proberen hoor...
                  en het is mij dan nog enkel gelukt via live view heel langzaam op en neer en opzij tot het plots in beeld kwam..
                  Al een duizendtal foto's getrokken, heel veel in tegenlicht, en nooit last van gehad... Vandaag dan eens aandacht aan besteed...

Ik ga die wel eens binnensteken , maar dan rij ik zelf wel tot bij Procirep , zaventem is maar een uurke rijden, en dan ben ik zeker.. Al teveel miserie gehad met Bpost.

Comment

Proficiat met uw geslaagde operatie om het fenomeen te simuleren

Comment

Heb net bericht gekregen dat m'n D750 terug bij Procirep is. Normaal heb ik hem vrijdag terug. Ik had wel vrij vlug last van dat lichtlek op mijn toestel bij tegenlichtopnames. Hopelijk is dat nu verholpen.
                      Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
                        Heb net bericht gekregen dat m'n D750 terug bij Procirep is. Normaal heb ik hem vrijdag terug. Ik had wel vrij vlug last van dat lichtlek op mijn toestel bij tegenlichtopnames. Hopelijk is dat nu verholpen.
                        Hey Danny, je hebt je toestel moeten missen van 3 febr. tot vermoedelijk 12 maart. Dat lijkt me veel te lang. Zegt veel over de organisatie bij Procirep en/of Nikon ...
                        Groeten, Freddy
                        http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

Comment

Hoi,
                          Fijn dat je er weer zicht op hebt dat de cam weer thuis komt.
                          Dit na al de onzekerheden van enige tijd terug.
                          Natuurlijk hoop ik ook voor je dat de problemen nu achter je liggen en héél veel fotoplezier kunt gaan beleven.

Ad B

Comment

Net een mailke gehad van Procirep...
                            4 tot 6 weken moest ik hem nu binnendoen.
                            Ook de bevestiging dat ik het heel de garantieperiode mag doen...
                            Zal wel voor september of zo zijn dan...

Comment

Ben hem deze namiddag zelf gaan halen bij Procirep. Anders kon ik het toestel pas gaan afhalen op 17 maart op het postkantoor. Ben content dat m'n bakse terug thuis is
                              Danny's Photosite

Comment

Ben hem deze namiddag zelf gaan halen bij Procirep. Anders kon ik het toestel pas gaan afhalen op 17 maart op het postkantoor. Ben content dat m'n bakse terug thuis is
                                En zo rap :-)

Comment

Working...
                                X