Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nope, en al zeker niet bij a&c, sta klaar om te bestellen dus is aftellen
Ik ben van de week nog naar deze kit gaan informeren bij Foto Coudenys (aankoop is wel nog niet voor direct, maar eens gaan voelen kan nooit kwaad hé ;-)). Toen hadden ze er nog binnen...
Ik bestel altijd bij a&c, ze kennen me daar ook goed en prijs is ook steeds ok. Hij zou 15/11 arriveren, dus is niet al te lang meer. Kan ik ondertussen zien welke prime ik erbij koop
Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8
Het was mijn plan om een paar maandjes te wachten om te zien of er nog kinderzoektes waren bij de D750, ingedachtig de miskleun van Nikon bij het uitbrengen van zowel de D800 als de D600, maar toen de ene na de andere zeer lovende beoordeling binnenkwam van pro gebruikers, ben ik tot aanschaf overgegaan. Heb de camera nu enkele dagen en kan geen enkele reden bedenken waarom ik mijn goede "oude" D700 niet zou verkopen. De D750 is in alle opzichten beter. Ik hoef geen video en ook geen pretstanden, maar ik heb er ook geen last van. Een geweldige camera en ik word een beetje "ziek" van de opmerkingen dat dit geen pro camera zou zijn. Maar die komen vooral van mensen die een D700 hebben en niet daadwerkelijk op pad zijn gegaan met de D750. Eindelijk komt Nikon met een direkt schot in de roos.
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Hij zou 15/11 arriveren, dus is niet al te lang meer.
15/11? Heb net dit zien passeren: https://www.facebook.com/FotoCoudeny...type=1&theater
(ik hoop dat de link werkt - is van Facebook)
De kits zijn er dus wel degelijk nu al. Wordt moeilijk om er aan te weerstaan...
De D750 is de eerste camera van Nikon die mij nagenoeg dezelfde beelden in jpeg oplevert als de previews die ik op het scherm van de camera zie.
Op auto WB heb ik tijdens mijn test steeds consistente en correctie resultaten gehad waardoor de jpegs die uit de camera komen ook op dat vlak onmiddellijk afleverbaar zijn.
Ik was op papier niet zo onder de indruk van dit toestel, tot dat ik de resultaten zag. Voor mij een mooie deal voor mensen die een (betaalbare) stap in de FX wereld willen wagen.
De D750 is de eerste camera van Nikon die mij nagenoeg dezelfde beelden in jpeg oplevert als de previews die ik op het scherm van de camera zie.
Op auto WB heb ik tijdens mijn test steeds consistente en correctie resultaten gehad waardoor de jpegs die uit de camera komen ook op dat vlak onmiddellijk afleverbaar zijn.
Ik was op papier niet zo onder de indruk van dit toestel, tot dat ik de resultaten zag. Voor mij een mooie deal voor mensen die een (betaalbare) stap in de FX wereld willen wagen.
Kennelijk had je dan nog niet de vele nagenoeg unaniem positieve testrapporten gelezen. Over JPG kan ik overigens weinig zeggen, omdat ik de conversie liever zelf doe vanuit RAW.
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Kennelijk had je dan nog niet de vele nagenoeg unaniem positieve testrapporten gelezen. Over JPG kan ik overigens weinig zeggen, omdat ik de conversie liever zelf doe vanuit RAW.
Ik test een camera nooit op papier
Ik bekijk en vergelijk de beelden met ik gewoon ben uit mijn Df / D4 en D800 ... en deze D750 is een winner en een blijver voor mij
Ik test een camera nooit op papier
Ik bekijk en vergelijk de beelden met ik gewoon ben uit mijn Df / D4 en D800 ... en deze D750 is een winner en een blijver voor mij
En de sync snelheid geen probleem als je met losse flits werkt?
Comment