Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

Oorspronkelijk geplaatst door Siesje Bekijk bericht
    Blijf maar nog een beetje leven hoor Paul!!
    Heb je de instellingen van je D90 al veranderd?

Walter
    D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
      Paul, wat houd je tegen om op straat wat te zingen?

Walter
      Dat is heel simpel : een frustratie uit het eerste middelbaar. Ik kon niet zingen en ik wou niet zingen maar ik moest zingen.
      Eenmaal ik zong kreeg ik straf of erger : werd ik vernederd. Ik ga die vent zijn naam nooit vergeten, hij had zelf veldolie een splaakgeblek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Dat is heel simpel : een frustratie uit het eerste middelbaar. Ik kon niet zingen en ik wou niet zingen maar ik moest zingen.
        Eenmaal ik zong kreeg ik straf of erger : werd ik vernederd. Ik ga die vent zijn naam nooit vergeten, hij had zelf veldolie een splaakgeblek.
        Hier hetzelfde: ik was als de dood dat de zangleraar mij zou aanduiden om een deuntje te zingen. Hij heeft het nooit gedaan, voelde waarschijnlijk dat hij daarmee geen goed zou doen.
        Walter
        D850

Comment

Uiteindelijk ben ik blij dat ik mijn D800 verkocht heb in ruil voor een Df
          www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Uiteindelijk ben ik blij dat ik mijn D800 verkocht heb in ruil voor een Df
            Ik snap het toch niet hoor... in wat is een Df beter dan een D610 behalve een stop high iso, laat staan D800?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
              behalve een stop high iso
              ... je bedoelt 0,1 stops ...

Comment

Deze eens bekijken Paul :
                Last time we reviewed the Nikon Df(http://bit.ly/Nik-Df), we weren't hugely impressed by the camera beneath all that retro-inspired facade. But some still de...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  Vrij duidelijk !! Even doorsparen voor de D4 Thankx voor de link

Comment

Ik snap het toch niet hoor... in wat is een Df beter dan een D610 behalve een stop high iso, laat staan D800?
                    De sensor van de D4 bijvoorbeeld?

Je kan de 800 en de 610 niet vergelijken met de Df, zijn compleet andere toestellen.
                    De 800 had veel te grote files, de 610 heeft niet de sensor die ik gewoon ben.

Nu kan ik perfect met 2 bodies werken zonder ik een verschil in beelden zie, de Df & de D4.

Ik spreek uit persoonlijke ervaring, zonder dat ik de D800 of de D610 wil afbreken.
                    Is het nu zo moeilijk om gewoon gebruikerservaring te accepteren?
                    www.fotofolio.be

Comment

Wel, dat dacht ik nu in feite ook.
                      Dat de D4 nog meer aankan is maar wiedes, hij kost ook ook het dubbele van een Df.
                      Maar waar is de wet van de verminderende meeropbrengsten gebleven ? Is tenslotte niet zowat iedereen hier niet een amateur die het allemaal uit eigen zak moet betalen ?
                      Ik wel.

Comment

Nee, versta me niet verkeerd...ik ben zwaar aan het twijfelen op de moment...daarmee dat ik hier de vraag stel...
                        Ik ben heel blij met jullie ervaring!!

Is die dan zoveel beter dan b.v. die van D610? (FF - 24MP)

Je kan de 800 en de 610 niet vergelijken met de Df, zijn compleet andere toestellen.
                        Df en D610 hebben toch buiten de sensor en body bijna alles hetzelfde?

Comment

Heb je dit al gezien?
                          Not content with just the fine range of full-frame DSLRs such as the D600, D800, D800E and D4, Nikon has released this retro-ish DSLR - the Df (http://bit.ly...
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

Is die dan zoveel beter dan b.v. die van D610? (FF - 24MP)

wat is "beter" ??
                            je moet je vooral goed voelen bij een beeld-camera-..
                            ik heb al verschillende toestellen gebruikt en dąt was de les die ik eruit haal !

en de d610 en df zijn compleet andere toestellen lees sensor..

stel jezelf de vraag wat je verwacht van een camera.. ik loop na al die jaren nog altijd rond met 2 d700's en nog geen haar op mijn hoofd die denkt aan veranderen..
                            is voor iedereen een persoonlijk vraagstuk denk ik dan..
                            Succes !
                            Photography helps people to see
                            -Berenice Abbott-
                            BD1050BE

Comment

Df en D610 hebben toch buiten de sensor en body bijna alles hetzelfde?
                              Laat het voor mij die sensor zijn die het allerbelangrijkste is.

Kijk hier eens:
                              Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
                              www.fotofolio.be

Comment

En deze review als uitsmijter:
                                About two months ago, I posted a highly controversial post called The Nikon Df Represents Everything Wrong With Photography. Even though I completely stand behind my original article, I began to wonder if I had not given Nikon's newest DSLR offering a fair chance. Today I decided to take the Nikon Df out into the real world and not only test it's photographic capabilities, but also hear what normal people had to say about it. I'm going to let me video speak for itself, but I did find the Nikon Df camera to have some strengths and weaknesses.

Comment

Working...
                                X