Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

    Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    Ik trek Geert helemaal niet in twijfel en ik ben absoluut niet afgunstig op bezittingen van wie dan ook. Er zijn veel mensen die spullen verzamelen van een specifiek merk en daar is niets mis mee.
    U neemt het woord afgunstig wel heel snel in u mond. Goed lezen en dan tot tien tellen voordat u iemand ergens van beschuldigt.
    Laat me toch in de eerste plaats even opmerken dat ik niemand ook maar ergens van iets beschuldig. U neemt het woord "beschuldigen" wel heel snel in de mond, beter eerst eens drie keer lezen en vervolgens tot honderd tellen vooraleer U dit woord tegen mij gebruikt.
    Bovendien ontwijkt U het onderwerp dat U zelf ter sprake bracht

    Comment


    • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

      Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
      @PaulM: heb jij al foto's gemaakt met de DF en die geplaatst hier op BD? Ik ben wel nieuwsgierig en heb ze wellicht gemist.
      Gemaakt wel, geplaatst op BD niet. Geeft U me een reden waarom ik dat zou doen ?
      Ik kan U dus geruststellen, U hebt ze niet gemist.

      Volstaat dit ?

      Comment


      • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

        Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
        www.ginodepreter.com

        Comment


        • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

          Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht

          Comment


          • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Gemaakt wel, geplaatst op BD niet. Geeft U me een reden waarom ik dat zou doen ?
            Ik kan U dus geruststellen, U hebt ze niet gemist.

            Volstaat dit ?
            Pardon! Wat een rare reactie van u. U laat wel buitengewoon fraaie foto's van uw vriend zien gemaakt met een Df als voorbeeld maar plaatst uw eigen foto's niet want waarom zou u?

            Tja, ik zou niet weten waarom u het zou kunnen doen het is hier immers maar een fotosite......

            Fijn dat ik niks gemist heb!
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

              Over een rare reactie gesproken.....
              Fijn voor U dat U niks gemist hebt, met deze reactie kan ik echt iets doen, jammer dat U me geen reden geeft om hier te publiceren, wie wat minimale moeite doet kan me makkelijk vinden hoor.
              Kan ik ook wat van Uw werk terugvinden ?
              BTW in Vlaanderen schrijven we U met een hoofdletter, u is de eenheid van moleculaire massa.

              Comment


              • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

                Ik ben die man echt beu!! , paul M heeft duidelijk tijd te veel....constant vervelende opmerkingen maken en iedereen afzeiken. wss een verzuurde ouwe man.... zo, dit moest eruit. ik heb lang genoeg een stuk van mijn tong gebeten!
                Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                www.ginodepreter.com

                Comment


                • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

                  Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
                  Ik ben die man echt beu!! , paul M heeft duidelijk tijd te veel....constant vervelende opmerkingen maken en iedereen afzeiken. wss een verzuurde ouwe man.... zo, dit moest eruit. ik heb lang genoeg een stuk van mijn tong gebeten!
                  Daar zit dus duidelijk het verschil tussen jou en mij.
                  Ik wens jou alleen het allerbeste toe

                  Comment


                  • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Over een rare reactie gesproken.....
                    Fijn voor U dat U niks gemist hebt, met deze reactie kan ik echt iets doen, jammer dat U me geen reden geeft om hier te publiceren, wie wat minimale moeite doet kan me makkelijk vinden hoor.
                    Kan ik ook wat van Uw werk terugvinden ?
                    BTW in Vlaanderen schrijven we U met een hoofdletter, u is de eenheid van moleculaire massa.
                    Jammer dat ik tijd gestoken heb in het volgen van dit topic.

                    Heel veel plezier verder met uw camera!

                    Voor de goede orde: in Nederland èn in Vlaanderen wordt u met een kleine letter geschreven tenzij er verwezen wordt naar een heilig persoon of een godheid. Uw "terechtwijzing" is dus enigszins misplaatst.
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

                      Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
                      Ik ben die man echt beu!! , paul M heeft duidelijk tijd te veel....constant vervelende opmerkingen maken en iedereen afzeiken. wss een verzuurde ouwe man.... zo, dit moest eruit. ik heb lang genoeg een stuk van mijn tong gebeten!
                      Sorry, maar ik ken Paul persoonlijk redelijk goed, is geen "oude verzuurde man" integendeel, wie hem persoonlijk kent kan dit bevestigen.
                      Ik hen Paul leren kennen via BD en ben reeds verschillende keren bij hem thuis geweest en omgekeerd, ik moet zeggen dat ik weinig
                      mensen ken waar je zo welkom bent als bij Paul en zijn vrouw, en dat van de eerste keer dat ik hen heb ontmoet.

                      Dat hij hier geen foto's zet, daar kan ik hem tot op een bepaald vlak in volgen, een paar dagen geleden zette ik hier in dit draadje (#140)
                      een testje neer gemaakt met mijn D800 en Nikon 105mm AF-s objectief, wordt meteen afgekraakt door Eenbes met de vermelding dan een Sigma
                      het veel beter doet, een paar regels verder zie je een reactie van Walter die de scherpte juist goed vind........

                      Een oordeel vellen over iemand die je niet persoonlijk kent is moeilijk, maar ik ben ervan overtuigd moest je Paul eens ontmoeten,
                      dat je je oordeel zou herzien, wie weet worden jullie nog beste vrienden.

                      Trouwens, wil je foto's van hem zien, klik op zijn album http://isomo.jalbum.net/
                      Last edited by Guest42; 20 maart 2014, 03:41.

                      Comment


                      • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Sorry, maar ik ken Paul persoonlijk redelijk goed, is geen "oude verzuurde man" integendeel, wie hem persoonlijk kent kan dit bevestigen.
                        Ik hen Paul leren kennen via BD en ben reeds verschillende keren bij hem thuis geweest en omgekeerd, ik moet zeggen dat ik weinig
                        mensen ken waar je zo welkom bent als bij Paul en zijn vrouw, en dat van de eerste keer dat ik hen heb ontmoet.

                        Dat hij hier geen foto's zet, daar kan ik hem tot op een bepaald vlak in volgen, een paar dagen geleden zette ik hier in dit draadje (#140)
                        een testje neer gemaakt met mijn D800 en Nikon 105mm AF-s objectief, wordt meteen afgekraakt door Eenbes met de vermelding dan een Sigma
                        het veel beter doet, een paar regels verder zie je een reactie van Walter die de scherpte juist goed vind........

                        Een oordeel vellen over iemand die je niet persoonlijk kent is moeilijk, maar ik ben ervan overtuigd moest je Paul eens ontmoeten,
                        dat je je oordeel zou herzien, wie weet worden jullie nog beste vrienden.

                        Trouwens, wil je foto's van hem zien, klik op zijn album http://isomo.jalbum.net/
                        Niet mijn woorden verdraaien a.u.b.
                        We moet respecteren dat wanneer je een openbare discussie start of aan deelneemt dat er ook gereageerd wordt door mensen die er een andere opvatting op na kunnen houden, want anders is het geen discussie maar elkaar veren in de kont stoppen.
                        Wat de aanval op Paul betreft: helaas vervalt het op BD steeds weer in persoonlijke aanvallen. Waar gaat het nu om: een stuk glas en een camera toch niet iets om je over op te winden.

                        Comment


                        • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

                          Moderator Warning: Nog persoonlijke aanvallen in deze topic? Dan gaat ie op slot. Op de bal, a.u.b., niet op de man.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                          Comment


                          • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

                            Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                            Niet mijn woorden verdraaien a.u.b.
                            We moet respecteren dat wanneer je een openbare discussie start of aan deelneemt dat er ook gereageerd wordt door mensen die er een andere opvatting op na kunnen houden, want anders is het geen discussie maar elkaar veren in de kont stoppen.
                            Wat de aanval op Paul betreft: helaas vervalt het op BD steeds weer in persoonlijke aanvallen. Waar gaat het nu om: een stuk glas en een camera toch niet iets om je over op te winden.
                            Daar heb je volledig gelijk in, ik heb het incident trouwens al geklasseerd

                            Comment


                            • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

                              voor de geintresseerden DF is uiteraard beter op hoge iso maar x-t1 doet het toch niet echt heel slecht volgens mij....

                              Fujifilm X-T1 vs Nikon Df - Both the Fujifilm X-T1 and the Nikon Df hark back to 35mm film SLRs in terms of design and handling, but do they meet the requirements of today's digital photographer? And if so, which does it best?

                              Comment


                              • Re: Voor wie aan de Df denkt (ik dus).

                                Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                                voor de geintresseerden DF is uiteraard beter op hoge iso maar x-t1 doet het toch niet echt heel slecht volgens mij....

                                http://www.whatdigitalcamera.com/rou...-nikon-df.html
                                Inderdaad niet maar die wordt dan wel al héél klein en licht.
                                Ik voel met de Df dat de stabiliteit uit de losse pols anders is dan een D3 met vb een 24-70/2.8 erop, zeker als je in portrait wil gaan. Een 70-200/2.8 heeft er tot nu nog niet opgezeten, weet ik dus niks van.

                                Comment

                                Working...
                                X