Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony NEX3,NEX5,NEX7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Funcky

Als ik op origineel klik dan is deze ni groter dan x3 large
    Als je op origineel klikt heb je in elk geval het volledige bestand.
    Last edited by Wimpy; 10 januari 2012, 22:23.

Comment

• Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Als je op origineel klikt heb je in elk geval het volledige bestand.
      Blijkt ni te lukken en raar maar waar, op mijn iPad lukt het wel.... enfin.. voor het geen ik te zien krijg.. wel ik sta versteld.
      Ook de hogere iso's .. veel detail aanwezig, wel geen fraaie ruisonderdrukking, maar dat had ik verwacht met de samples die ik al gezien had.
      Kwalitatief goede Lens die Zeiss, dat zie je..
      Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        De buitenopnames zien er ook best goed uit, maar bij die laatste meen ik ook wat bewegingsonscherpte te zien.

Inderdaad, graag eens een paar opnames op statief, en als het kan ook een automatische (in camera) hdr.

Reeds bedankt om deze te delen.

Ik heb ook de set in bestelling staan, daarmee dat ik er tenvolle naar uitkijk, hoe voelt de camera aan qua gebruik ? En is die EVF werkelijk zo fameus als ze schrijven ?

Nog wat bijkomende opnames, allen vanop statief, jpeg recht uit de camera, nr 44 en 46(staat achter 47) zijn 'AUTO HDR' opnames KLIK

Comment

Nog wat bijkomende opnames, allen vanop statief, jpeg recht uit de camera, nr 44 en 46(staat achter 47) zijn 'AUTO HDR' opnames KLIK
          Heb de foto's nu bekeken (full samples)

Tja wat kan ik meer zeggen .. is subliem gewoon (buiten dan het klein minpuntje van de NR.. maar ja indien gewenst schiet je Raw en bewerk je zelf)
          Diegene die zegt dat deze Camera (combinatie Zeiss) niet deugd is gewoon een idioot.
          Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L

Comment

Kwa gebruik is deze camera voortreffelijk, belichtingscompensatie, diafragma, iso tijdens het fotograferen binnen handbereik zonder je oog van de zoeker te halen, dan nog twee knoppen die je naar wens kan instellen en een meer dan geweldige zoeker waarin je het effect van je aanpassingen/correcties onmiddelijk ziet, zeer aangenaam. Mijn eerste indrukken zijn dan ook prima. Een van de dagen ga ik hem met de 18-200 lens eens deftig uitproberen.

Comment

Bedankt, ziet er inderdaad veelbelovend uit, ook zijn die HDR mooi, niet overdreven dus waarvoor het eigenlijk gemaakt is, ik vraag mij af hoeveel stops DR waarde hier wordt gehaald.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Bedankt, ziet er inderdaad veelbelovend uit, ook zijn die HDR mooi, niet overdreven dus waarvoor het eigenlijk gemaakt is, ik vraag mij af hoeveel stops DR waarde hier wordt gehaald.

Er was natuurlijk niet zoveel verschil tussen de lichtste en de donkerste vlakken, het waren niet echt omstandigheden waarbij je deze instelling zou gebruiken, maar ja...

Comment

Persoonlijk vind ik juist de HDR net wat tegenvallen. De kleuren mochten meer uitkomen.
                  Ik twijfel echt aan een systeemcamera te kopen. Ik weet niet of het zijn geld waard is op dit moment. Ik zoek wel een camera om mijn Nikon D7000 aan te vullen. Ook om dat mijn vriendin dan ook dan haar kan bezighouden met fotografie. Een goeie camera is het wel, maar je haalt er idd meer uit bij Raw.
                  http://xstreamdigital.be

Comment

"smart" adapter voor Canon EF objectieven

Comment

BBC reportage opgenomen met nex5n

zelfde voordelen als bij de gewone fotografie , uitstekende beeldkwaliteit (in vergelijking met DSLR) compact en handig ,wat belangrijk is voor reportage werk.
                      Last edited by puerte; 20 januari 2012, 15:29.

Comment

Nog wat bijkomende opnames
                        Waarom zitten die foto's van die nieuwe Sony-verpakkingen erbij .
                        Puur om ons het water uit de mond te laten lopen zeker ?

Nee, geniet ervan Wim. Ziet er allemaal goed uit.
                        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                          Waarom zitten die foto's van die nieuwe Sony-verpakkingen erbij .
                          Puur om ons het water uit de mond te laten lopen zeker ?

Nee, geniet ervan Wim. Ziet er allemaal goed uit.

De verpakking mag je wel hebben hoor

Luxe verpakking trouwens

Comment

Als iemand geïnteresseerd is in de 55-210 voor nex...wellicht een van de zeer weinige plaatsen in heel Europa dat hij op voorraad is

Comment

Heeft er al iemand deze batterijgrip uitgeprobeerd(of een andere)?
                              Autofans.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door autofanswim Bekijk bericht
                                Heeft er al iemand deze batterijgrip uitgeprobeerd(of een andere)?
                                Ik denk niet dat er al velen dat hier getest zullen hebben (lees: hoogstwaarschijnlijk niemand), maar ownuser is niet aan zijn proefstuk toe! Ze maken al custom grips voor Sony sinds hun eerst A100...met succes dus...

Welkom op BD en leuke blog van je

Comment

Working...
                                X