Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony NEX3,NEX5,NEX7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

    Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Ik heb er eentje voorbesteld, kan echt niet wachten. De snelle af tracking zou super moeten zijn voor fotos van de kindjes.
    Laat dit nu ook mijn doelwit zijn tegenwoordig :-)
    Maar ik denk niet dat ik de nex7 al meteen weg doe, misschien houden met de breedhoeklens 10-18 erop die ik niet veel (te weinig) gebruik... Ik gebruik het meeste de 50mm1.8, misschien niet de rapste maar zo goed bruikbaar als portretlens...
    Waar en voor hoeveel heb je de a6000 besteld? Met kitlens of zonder? Kitlens ga ik niet nemen, heb al genoeg lenzen denk ik.
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

      Besteld bij art&craft, koop daar al mijn gerief. Moet voorschot trouwens nog betalen, goed dat ik er even aan denk
      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

      Comment


      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

        Ik ga daar ook, mmm ik wacht nog even af, wordt tijd dat we onze ecocheques krijgen :-)
        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

        Comment


        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

          De mijne liggen blijkbaar te wachten op me op hoofdzetel werk. Normaal gezien is mijn rx100 ook verkocht, dus de a6000 is eigenlijk beperkt voor mij qua kostprijs. Heb hem voorlopig besteld enkel met de kitlens, als mijn Canon lens verkocht raakt zal daar mogelijk ofwel de Zeiss 16-70 ofwel de 35mm/1.8 bijkomen.
          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

          Comment


          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

            Nieuwe firmware beschikbaar voor nexen met pdaf
            Nex5 serie, nex6.

            Comment


            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

              Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
              ofwel de 35mm/1.8 bijkomen.
              Héél leuke lens vind ik .
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                Als Sony een even grote sprong kan maken met de SLT's en toekomstige A7's wat ze met het AF systeem van de A6000 hebben gedaan...

                Comment


                • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                  ik tel elke dag af naar levering van mijn a6k
                  Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                  Comment


                  • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                    Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
                    Als Sony een even grote sprong kan maken met de SLT's en toekomstige A7's wat ze met het AF systeem van de A6000 hebben gedaan...

                    http://nexblog.be/2014/03/28/sony-a6...tracking/7365/
                    Met zo'n goed AF systeem zie ik weinig reden meer om de doorzichtige spiegel in de slt's nog te gebruiken. Ik heb dan ook een sterk vermoeden dat de A77II die in april uitkomt zonder spiegel zal zijn. De buffer van 50 foto's voor een 24mp sensor is ook zeer goed, dan kan je zo'n 4sec aan 11fps schieten.
                    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                    Mijn bird foto's en urbex foto's

                    Comment


                    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                      Op amazon.de zijn al enkele gebruikerservaringen te lezen, en de AF zou toch nog niet 'je dat' zijn...

                      Comment


                      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                        "De camera is dankzij autofocus met fasedetectie AF-punten en 179 het beste alternatief voor omvangrijke DSLR-camera's"
                        Amazon.de

                        Het lijkt me een goed toestel zeker, maar alsnog geen vervanger voor m'n DSLR.

                        Comment


                        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                          Oorspronkelijk geplaatst door paulmedusa Bekijk bericht
                          Het lijkt me een goed toestel zeker, maar alsnog geen vervanger voor m'n DSLR.
                          Oei. Als je hier eens op je gemak de reacties leest, dan zou je zeggen
                          dat ze al 20 jaar voorsprong hebben, die toestellen.

                          Comment


                          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            Oei. Als je hier eens op je gemak de reacties leest, dan zou je zeggen
                            dat ze al 20 jaar voorsprong hebben, die toestellen.
                            Dat willen sommige mensen ons doen geloven!

                            Comment


                            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Oei. Als je hier eens op je gemak de reacties leest, dan zou je zeggen
                              dat ze al 20 jaar voorsprong hebben, die toestellen.
                              Tja - de markt beweegt een beetje. Je hebt dan believers en non-believers - dat mag.

                              Comment


                              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                                Ik zag vandaag dat er 1 A6000 (body only) in stock is bij Art&Craft in Mariakerke, heb deze besteld ondertussen (nu staat er terug 1 week levertijd). Zijn er hier nog A6000's uitgeleverd? Ervaringen tov Nex7?
                                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                                Comment

                                Working...
                                X