Oorspronkelijk geplaatst door Funcky
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sony NEX3,NEX5,NEX7
Collapse
X
-
-
Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk berichtAls je op origineel klikt heb je in elk geval het volledige bestand.
Ook de hogere iso's .. veel detail aanwezig, wel geen fraaie ruisonderdrukking, maar dat had ik verwacht met de samples die ik al gezien had.
Kwalitatief goede Lens die Zeiss, dat zie je..Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtDe buitenopnames zien er ook best goed uit, maar bij die laatste meen ik ook wat bewegingsonscherpte te zien.
Inderdaad, graag eens een paar opnames op statief, en als het kan ook een automatische (in camera) hdr.
Reeds bedankt om deze te delen.
Ik heb ook de set in bestelling staan, daarmee dat ik er tenvolle naar uitkijk, hoe voelt de camera aan qua gebruik ? En is die EVF werkelijk zo fameus als ze schrijven ?
Nog wat bijkomende opnames, allen vanop statief, jpeg recht uit de camera, nr 44 en 46(staat achter 47) zijn 'AUTO HDR' opnames KLIK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk berichtNog wat bijkomende opnames, allen vanop statief, jpeg recht uit de camera, nr 44 en 46(staat achter 47) zijn 'AUTO HDR' opnames KLIK
Tja wat kan ik meer zeggen .. is subliem gewoon (buiten dan het klein minpuntje van de NR.. maar ja indien gewenst schiet je Raw en bewerk je zelf)
Diegene die zegt dat deze Camera (combinatie Zeiss) niet deugd is gewoon een idioot.Leiqa Q3 43, Canon R5 , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon RF 100-500 L
Comment
-
Kwa gebruik is deze camera voortreffelijk, belichtingscompensatie, diafragma, iso tijdens het fotograferen binnen handbereik zonder je oog van de zoeker te halen, dan nog twee knoppen die je naar wens kan instellen en een meer dan geweldige zoeker waarin je het effect van je aanpassingen/correcties onmiddelijk ziet, zeer aangenaam. Mijn eerste indrukken zijn dan ook prima. Een van de dagen ga ik hem met de 18-200 lens eens deftig uitproberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk berichtNog wat bijkomende opnames, allen vanop statief, jpeg recht uit de camera, nr 44 en 46(staat achter 47) zijn 'AUTO HDR' opnames KLIK
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtBedankt, ziet er inderdaad veelbelovend uit, ook zijn die HDR mooi, niet overdreven dus waarvoor het eigenlijk gemaakt is, ik vraag mij af hoeveel stops DR waarde hier wordt gehaald.
Er was natuurlijk niet zoveel verschil tussen de lichtste en de donkerste vlakken, het waren niet echt omstandigheden waarbij je deze instelling zou gebruiken, maar ja...
Comment
-
Persoonlijk vind ik juist de HDR net wat tegenvallen. De kleuren mochten meer uitkomen.
Ik twijfel echt aan een systeemcamera te kopen. Ik weet niet of het zijn geld waard is op dit moment. Ik zoek wel een camera om mijn Nikon D7000 aan te vullen. Ook om dat mijn vriendin dan ook dan haar kan bezighouden met fotografie. Een goeie camera is het wel, maar je haalt er idd meer uit bij Raw.
Comment
-
"smart" adapter voor Canon EF objectieven
Comment
-
BBC reportage opgenomen met nex5n
zelfde voordelen als bij de gewone fotografie , uitstekende beeldkwaliteit (in vergelijking met DSLR) compact en handig ,wat belangrijk is voor reportage werk.Last edited by puerte; 20 januari 2012, 15:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk berichtNog wat bijkomende opnames.
Puur om ons het water uit de mond te laten lopen zeker ?
Nee, geniet ervan Wim. Ziet er allemaal goed uit.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk berichtWaarom zitten die foto's van die nieuwe Sony-verpakkingen erbij.
Puur om ons het water uit de mond te laten lopen zeker ?
Nee, geniet ervan Wim. Ziet er allemaal goed uit.
De verpakking mag je wel hebben hoor
Luxe verpakking trouwens
Comment
-
Als iemand geïnteresseerd is in de 55-210 voor nex...wellicht een van de zeer weinige plaatsen in heel Europa dat hij op voorraad is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door autofanswim Bekijk berichtHeeft er al iemand deze batterijgrip uitgeprobeerd(of een andere)?
Welkom op BD en leuke blog van je
Comment
Comment