Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony NEX3,NEX5,NEX7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

    Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
    wil zeggen dat verschil in belichting tussen 2 opeenvolgende opnames 0,3 of 0,7 stops is.
    instellen door links op draaiknop te drukken en BRK-C te selecteren
    volledig onderste knop (optie) kun je de waarde kiezen

    in jpg-mode verwerkt toestel het beeld zelf intern tot HDR

    In jpg kun je het instellen op HDR heb ik gezien maar dan hoef je niet 3 of meer foto's te maken?

    Die 0,3 en 0,7 stops maken elke x 3 foto's.
    als ik 5 foto's wil maken kan dat ook met Bracket.

    en bedankt voor u antwoord!!

    Groetjes
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

    Comment


    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

      tussen 0,3 en 0,7 schakelen lukt wel.
      maar nu wil ik graag op -2 0 +2 zetten. (dat is niet mogelijk)?
      Het liefst zelf op -2 -1 0 +1 +2

      Groetjes
      Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

      Comment


      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

        Nee, dat gaat niet. Tenminste niet voor zover ik weet. Nu, niets belet je om de belichtingscompensatie te gebruiken ...
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

          Voor de liefhebbers, HIER enkele eerste testopnames, jpeg recht uit de camera.
          Met zeiss 24 mm, exif zit erin.
          Als er speciale verzoeken zijn PM me maar.
          Last edited by Wimpy; 10 januari 2012, 13:53.

          Comment


          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

            Ik heb ze niet in 't groot bekeken, maar van de aankoop van die Carl Zeiss zal je geen spijt krijgen, daar ben ik van overtuigd .
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

            Comment


            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

              Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
              Ik heb ze niet in 't groot bekeken, maar van de aankoop van die Carl Zeiss zal je geen spijt krijgen, daar ben ik van overtuigd .
              Wel dat denk ik ook niet.

              Comment


              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                Voor de liefhebbers, HIER enkele eerste testopnames, jpeg recht uit de camera.
                Met zeiss 24 mm, exif zit erin.
                Als er speciale verzoeken zijn PM me maar.
                Die 1600 iso binnenopnames lijken mij heel mooi, alleen jammer van wat bewegingsonscherpte bij deze op f5.0 , 6200 iso is er wel duidelijk over, hoewel toch nog bruikbaar op klein formaat afdrukken.
                Last edited by Guest42; 10 januari 2012, 17:57.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg

                  Die 1600 iso beelden lijken mij heel mooi, alleen jammer van de bewegingsonscherpte bij deze op f5.0 , 6200 iso is er wel duidelijk over, hoewel toch nog bruikbaar op klein formaat afdrukken.
                  Ja, zal statief eens moeten bovenhalen, heb aan een raw wat liggen prutsen in LR en dan is 6200 nog 'bruikbaar' (is te zien voor wat ;-) )

                  Comment


                  • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                    Ja, zal statief eens moeten bovenhalen, heb aan een raw wat liggen prutsen in LR en dan is 6200 nog 'bruikbaar' (is te zien voor wat ;-) )
                    De buitenopnames zien er ook best goed uit, maar bij die laatste meen ik ook wat bewegingsonscherpte te zien.

                    Inderdaad, graag eens een paar opnames op statief, en als het kan ook een automatische (in camera) hdr.

                    Reeds bedankt om deze te delen.

                    Ik heb ook de set in bestelling staan, daarmee dat ik er tenvolle naar uitkijk, hoe voelt de camera aan qua gebruik ? En is die EVF werkelijk zo fameus als ze schrijven ?
                    Last edited by Guest42; 10 januari 2012, 18:00.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg

                      De buitenopnames zien er ook best goed uit, maar bij die laatste meen ik ook wat bewegingsonscherpte te zien.

                      Inderdaad, graag eens een paar opnames op statief, en als het kan ook een automatische (in camera) hdr.

                      Reeds bedankt om deze te delen.

                      Ik heb ook de set in bestelling staan, daarmee dat ik er tenvolle naar uitkijk, hoe voelt de camera aan qua gebruik ? En is die EVF werkelijk zo fameus als ze schrijven ?
                      Geert,

                      Zal morgen nog wat meer foto's / ervaringen delen, momenteel ben ik niet thuis.

                      Comment


                      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        De buitenopnames zien er ook best goed uit, maar bij die laatste meen ik ook wat bewegingsonscherpte te zien.

                        Inderdaad, graag eens een paar opnames op statief, en als het kan ook een automatische (in camera) hdr.

                        Reeds bedankt om deze te delen.

                        Ik heb ook de set in bestelling staan, daarmee dat ik er tenvolle naar uitkijk, hoe voelt de camera aan qua gebruik ? En is die EVF werkelijk zo fameus als ze schrijven ?
                        Ik heb deze EVF mogen proberen op de A77.. wees gerust.. deze is fameus
                        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                        Comment


                        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                          Ik heb een A77 vastgenomen in de Fnac en in een Sony Centre - die A77 is zoals Dpreview.com schreef. De beste ter wereld, punt .
                          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                          Comment


                          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                            Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                            Ik heb ze niet in 't groot bekeken, maar van de aankoop van die Carl Zeiss zal je geen spijt krijgen, daar ben ik van overtuigd .
                            Staan deze samples er dan op in full size ? ni gezien
                            Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Funcky

                              Staan deze samples er dan op in full size ? ni gezien
                              Op 'origineel' klikken...

                              Comment


                              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                                Op 'origineel' klikken...
                                Als ik op origineel klik dan is deze ni groter dan x3 large
                                Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 24-105 f4

                                Comment

                                Working...
                                X