Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony NEX3,NEX5,NEX7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ah, OK. Dat is heel wat anders .

    Bij mij rammelde de lens gewoon, zelfs zonder dat ze op het toestel stond.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

      Hoe zit het feitelijk met de snelheid & correctheid van het AF bij de Nex 5n met lichtgevoelig objectief? Heeft er hier iemand ervaring met binnensporten? Enkele voorbeelden zou welkom zijn.

      Comment


      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

        hangt er vanaf welke sport, voor vechtsporten geen probleem voor bvb zaalvoetbal zal het minder geschikt zijn. Maar bij gebruik van nex in combi met la-ea2 adapter is er geen enkel probleem, dan heb je heel snelle AF.

        Comment


        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

          zou voor tafeltennis zijn. Wil het wel eens proberen met een systeem camera. Bridge lukt absoluut niet en een dslr wil ik niet aanschaffen.
          Kanshebbers zou de de Nex 5n, de Oly OM-DE-M5 (beetje aan de dure kant) of de Nikon V1 worden.

          Comment


          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

            Net de Voigtlander 35mm f1.4 Nokton besteld als standaard lensje op de NEX 7, ben benieuwd !! De 24mm f/1.8Z Carl Zeiss Biogon T is voor mij iets te breed om continu op het toestel te hebben. Hoop dat ze evengoed is.
            Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

            https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

            Comment


            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

              Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
              De 24mm f/1.8Z Carl Zeiss Biogon T is voor mij iets te breed om continu op het toestel te hebben.
              Vind ik ook.

              Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat .
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
                Ik denk dat hij het 5n klik geluid tijdens video bedoelt
                Wat is dit klikgeluid eigenlijk...hoor het ook wel eens bij mijn toestel..en niet alleen bij video,ook gewoon op fotostand....

                Comment


                • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                  nex3f is er nu ook

                  Comment


                  • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                    Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
                    Wat is dit klikgeluid eigenlijk...hoor het ook wel eens bij mijn toestel..en niet alleen bij video,ook gewoon op fotostand....
                    Looking for support on Sony Electronics products? Find comprehensive support information for Sony products.


                    Ik herinner mij geen officiële mededeling over wat de oorzaak precies was, maar algemeen denkt men aan de oriëntatiesensor die kleine klikgeluiden maakt. Alleszins, als je er last van hebt tijdens video of dergelijke, best binnenbrengen tijdens garantie (met die link gekopieerd of zo)!

                    Comment


                    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                      hey iedereen , na6 maanden te moeten wachten heb ik eindelijk mijn nex 5ny ( 18-55 ,55-210). Juist op tijd achter een paar maanden zal er wel weer een nieuwe nex 5 uitkomen . maar ik ben zeer content over de zoomlens.ik heb ook de HVL-F20 NEX Flitser gekocht die heb je ook wel nodig met de zoom deze geeft veel licht in donker kamers en de foto's zien er goed uit ook als ik met de zoomlens inzoom.
                      nu heb ik wel een vraag hoe zet je de creative instellingen het best daar kun je 3dingen instellen. want mijn kleuren zoals ik het zie en op de foto zijn toch wat anders

                      Comment


                      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                        hotshoe-adaptor voor NEX5,NEX5n
                        Shopify provides a reliable Ecommerce platform so you focus on selling online! Integrated hosting, shopping cart and Ecommerce payment solution all in one!

                        Comment


                        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                          Oorspronkelijk geplaatst door mike29 Bekijk bericht
                          hey iedereen , na6 maanden te moeten wachten heb ik eindelijk mijn nex 5ny ( 18-55 ,55-210). Juist op tijd achter een paar maanden zal er wel weer een nieuwe nex 5 uitkomen . maar ik ben zeer content over de zoomlens.ik heb ook de HVL-F20 NEX Flitser gekocht die heb je ook wel nodig met de zoom deze geeft veel licht in donker kamers en de foto's zien er goed uit ook als ik met de zoomlens inzoom.
                          nu heb ik wel een vraag hoe zet je de creative instellingen het best daar kun je 3dingen instellen. want mijn kleuren zoals ik het zie en op de foto zijn toch wat anders
                          kleuren worden grotendeels bepaalt door de kleurtemperatuur, kun je regelen met de witbalans (WB) maar WB op automatisch zou normaal goede resultaten moeten geven.
                          creatieve instellingen zet je best op uit als je natuurlijke kleuren wenst.

                          Comment


                          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                            volgens de wilde geruchten zou de standaard zoom lens (G- versie) van het type pancake, zijn, nog even wachten op de waarheid.

                            Comment


                            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                              Nog even ? Misschien zien we voor de zomervakantie iets (in juni), zoniet zal het wel op de Photokina zijn...
                              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                              Comment


                              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                                Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                                Nog even ? Misschien zien we voor de zomervakantie iets (in juni), zoniet zal het wel op de Photokina zijn...
                                Ik geloof wel sterk dat het samen met de nex F5 zal zijn, typisch iets voor Juni?

                                Comment

                                Working...
                                X