Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concerten en urbex.Welke Nikon?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

    Oorspronkelijk geplaatst door Basketfan Bekijk bericht
    Ik heb nachtdienst en ben nochtans zeker dat na bericht 73 er rode tekst van de TS stond met een uitnodiging om naar die parking te gaan vannacht


    Zware beschuldiging (en ik neig je te geloven ook hoor), alleen jammer dat je er geen screenshot van genomen hebt.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #92
      Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

      Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
      Het is in ieder geval flink materiaal dat gestolen is, gezien het mooie Nikon spul dat er terug gekocht kan worden (snap enkel de 16-85 niet goed naast de 24-70, had een 12-24 beter bij gepast).
      De Nikon D300s wordt in kitvorm gekocht met die lens dus...
      Voldoet ze niet verkopen we ze en kopen we een andere lens .

      Alleziens deze aankoop voelt 'goed' aan terwijl het bij de 5D Mark II wringde!

      Comment


      • #93
        Re: Concerten en urbex.Welke Nikon?

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht


        Zware beschuldiging (en ik neig je te geloven ook hoor), alleen jammer dat je er geen screenshot van genomen hebt.
        Dat hoeft niet, alle berichten, zelfs de verwijderde worden opgeslagen in de database van het forum en zijn makkelijk terug te vinden door de forumleiding.
        Als dit inderdaad het geval is, en er echt sprake is van oplichting, zal de forumleiding wel de IP-gegevens doorgeven aan de bevoegde instanties.
        Dan zijn wij van een zeveraar OF oplichter af, en kunnen we terug over fotografie praten.

        Comment

        Working...
        X