Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als ik in uw plaats was zou ik de verzekering maar NIET laten lezen op dit forum, anders ga je je centen niet zien, of moeten terugbetalen.
Als je al je reacties samenvat en dan ziet dat het toevallig allemaal gestolen is, zou je wel een verdacht kunnen worden van oplichting.
Indien ik in jouw schoenen stond, en zulke azijnpisser was, die iedereen aanvalt, zou ik maar snel al je reacties laten weghalen, vooraleer er iemand die je tegen zijn benen hebt gezeikt de politie informeert.
Een trol is iemand die provocerende berichten plaatst in een forum om veel schreeuwerige reacties op te roepen. Een trol is gevaarlijk voor forumbezoekers omdat die vaak niet door hebben dat ze met een trol te maken hebben en zich laten meeslepen in een spiraal van negatieve reacties.
Er zijn drie redenen waarom een trol een bericht plaatst. De eerste is aandacht vragen. De trol is vaak opgegroeid met het besef dat negatieve aandacht ook aandacht is. De tweede reden kan zijn dat hij discussies stuk wil laten lopen of (dit is de derde reden) hij is er op uit moedwillig problemen te veroorzaken.
Opgelet dus voor mensen die
- zelden een eigen bericht plaatsen, maar altijd klaarstaan om een ander op een fout te wijzen
- een forumgebruiker systematisch uitdagen en zijn/haar berichten eindeloos analyseren
- proberen discussies te kapen door over een totaal ander onderwerp te beginnen, waardoor het topic een hele andere kant opgaat.
De forumleiding en de moderators kunnen dergelijke berichten meteen afsluiten of verwijderen, en desnoods de betreffende forumgebruiker tijdelijk of definitief bannen.
grt,bouk.
Heu ja ik heb de PV hier bij mij en de aangifte bij de verzekering.
En neen ik hoef hier juist NIKS te bewijzen.Mij bewijzen ze ook nooit niets als ik achter bewijzen vraag.
Alleziens dit topic mag op slot.De bestelling en de keuzes zijn gemaakt en dit is zeker niet met de medewerking van dit board gebeurd.
Het is in ieder geval flink materiaal dat gestolen is, gezien het mooie Nikon spul dat er terug gekocht kan worden (snap enkel de 16-85 niet goed naast de 24-70, had een 12-24 beter bij gepast).
Ik heb nachtdienst en ben nochtans zeker dat na bericht 73 er rode tekst van de TS stond met een uitnodiging om naar die parking te gaan vannacht
Effe aangepast: uur van posten was 23u50!!!
Comment