Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spijt van overstap naar ander merk.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Spijt van overstap naar ander merk.

1 ja en nee. van analoge minolta xg-m naar digitale Nikon D50 gegaan, nu D200.
    2 spijt? Enkel dat ik niet onmiddellijk een betere kon kopen

overstappen? Ik denk er niet aan. Misschien wel aanvullen: ipv een back up body een Canon body (2de hands 5D of zo) met de 2 of 3 stuks L glas die me wel lekker lijken.
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Welke kudde?
      De kudde die je tegenkomt in dierentuinen, speeltuinen enzovoort. Waar jij en ik ook toebehoren met ons mooie speelgoed van Nikon en Canon. En al wordt de kleine kudde Sony-gebruikers ook steeds iets groter, Pentax is beslist geen kuddemerk. Ik fotografeer geregeld in groepen (kuddes ), ik heb nog nooit een Pentax gezien...

1. Nee
      2. NVT

Ik heb in den beginnen een 350D gekocht omdat ik die kon betalen. Daarna betere lenzen, weer betere toestellen, weer betere lenzen, en dan zit je al gauw vast aan een merk. En let wel..., ik ben zéér gelukkig met mijn materiaal (ik fotografeer de komende 20 jaren beslist niet beter dan mijn huidige toestellen), maar als ik nu opnieuw moest beginnen zou het mij niet héél veel uitmaken welk merk ik zou kiezen. Misschien wel Nikon. Het is moeilijk uit te leggen, maar Nikon heeft iets ruigs en ongetemds over zich. Canon is veel braver...

Jacobus
      Last edited by DaiKatana; 4 september 2010, 07:35.
      Zenfolio

Comment

Overgestapt van Canon analoog naar Nikon analoog op aanraden van winkelmeneer - spijt? Ja, zeer zeker, toestel lag me helemaal niet en niet één foto met plezier genomen, ik was echt de lol in het fotograferen kwijt!
        Terug overgestapt van Nikon analoog naar Canon 350D en t'voelde als terug thuis komen, van deze wissel geen spijt! Dus ja er zijn er die durven zeggen dat ze spijt hadden van een keuze, ik!
        Webstek in opbouw

Comment

Jaren terug fotografeerde ik met een Sony dsc717 , was zeer leuk toestelletje.
          Heeft me overhaald om echt met fotografie te beginnen.
          Maar toen ik de dslrs van sony in men handen had vond ik die echt wel duur en niet zo goed in men hand liggen. Ben toen naar Nikon gegaan (d80) en nog altijd zeer tevreden van dit merk.
          dan van d80 > d300
          Mijn site...
          vandaelefotografie.be
          * BD0916BE *

Comment

Pentax naar Nikon

spijt: neen in tegendeel

is wel grote stap dus bereid hem goed voor... zorg dat je eens een dag of halve dag de camera die je wil kan huren of gebruiken... en speel er eens mee...

vooral menu is anders.... plaats (en richting) van knoppen.... is veel gewoon worden...
            www.aeri-photography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
              Pentax blijft 4Ever, dat is zeker.
              Waarom denk je dat ik van Pentax naar Nikon gegaan ben? Nadat de heer Asahi met pensioen ging, verdween Pentax gewoon(met SLRs).
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                Waarom denk je dat ik van Pentax naar Nikon gegaan ben? Nadat de heer Asahi met pensioen ging, verdween Pentax gewoon(met SLRs).
                Even melden dat je een oud draadje oprakelt. StoneFree is intss niet meer. Het Pentax-verhaal is wat anders, maar laat ons dat maar laten rusten.

Wim
                Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Working...
                X