Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 7D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 7D

Heeft Canon het eindelijk begrepen ?

NL handleiding kan gedownload worden van hun site : KLIK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
      Het blijft nogal stil rond dit toestel
      ??? op dpreview staat het bol van de reacties op de 7D je valt er over!

Comment

Het blijft nogal stil rond dit toestel
        Hangt er vanaf waar je kijkt.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          ??? op dpreview staat het bol van de reacties op de 7D je valt er over!
          Op dit forum bedoel ik

Comment

Op dit forum bedoel ik
            Waarschijnlijk omdat er nog niet zo heel veel mensen die de camera hebben.
            Ik kijk de kat uit de boom. De prijs is beetje per beetje aan't zakken. Wie weet voor sinterklaas of van de kerstman.
            Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
            website: http://www.hung.be
            facebook - Instagram

Comment

er is ook nog geen review op dpreview om eens op te kunnen vitten
              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
                Is dat Vlaams?
                Wat verstaat u precies onder het naar voor en achter klikken van een camera.....

Klikken is
                -Verraden
                -Een klikkend geluid maken
                west-vlaams is: vorut en achterut droaien van da kodakske

tzal wel kantelen zijn
                Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
                  Waarschijnlijk omdat er nog niet zo heel veel mensen die de camera hebben.
                  Ik kijk de kat uit de boom. De prijs is beetje per beetje aan't zakken. Wie weet voor sinterklaas of van de kerstman.
                  mijne is in bestelling, verwacht hem eerste helft van november

eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn om foto's te zoeken in de fotohoek die gemaakt zijn met een 7D, je kan wel dit als zoekterm opgeven maar dit zal irrelevante resultaten opleveren ....

zou zo'n functie niet geprogrammeerd kunnen worden ? fotohoek forum doorzoeken op basis van exif info .....
                  Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pin13689 Bekijk bericht

eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn om foto's te zoeken in de fotohoek die gemaakt zijn met een 7D, je kan wel dit als zoekterm opgeven maar dit zal irrelevante resultaten opleveren ....

zou zo'n functie niet geprogrammeerd kunnen worden ? fotohoek forum doorzoeken op basis van exif info .....
                    Pbase heeft die optie. Je kan op camera zoeken, maar nog interessanter ook op lens.
                    voorbeelden met de 7D: http://www.pbase.com/cameras/canon/eos_7d
                    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Bij Flickr is dit ook mogelijk :
                      http://www.flickr.com/cameras/canon/eos_7d/
                      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pin13689 Bekijk bericht
                        Uit nieuwschierigheid. Waar heb je hem gekocht? Want bij konijnenberg zie ik hem staan op voorraad aan € 1372.69
                        Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                        website: http://www.hung.be
                        facebook - Instagram

Comment

Ik heb m net gekocht + 24-70 L lens. Nog niet echt kunnen testen. Ziet er veelbelovend uit. Ligt fantastisch in de hand, veeeel functies, intuïtieve bediening. Ga nu de handleiding eens beginnen uitpluizen. Zeer tevreden met m'n aankoop tot dusver!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doriangray Bekijk bericht
                            Ik heb m net gekocht + 24-70 L lens. Nog niet echt kunnen testen. Ziet er veelbelovend uit. Ligt fantastisch in de hand, veeeel functies, intuïtieve bediening. Ga nu de handleiding eens beginnen uitpluizen. Zeer tevreden met m'n aankoop tot dusver!
                            Ik hoop het voor jou dat het intïtief is. Heb hem eens vast gehad op de mini-photokina van FotoRubens in Wilrijk. En moest steeds om uitleg vragen want kreeg dat ding niet ingesteld naar mijn goesting. Heb het na een kwartiertje opgegeven. Maar dat lag omdat alles net anders is dan op mijn ouwe 5D.

vb: De cam stond op video mode. Ik had dat nooit zelf gevonden om dat af te zetten.
                            Dan stond de bovenste AF-zone aan, toch wel moeten zoeken omdat naar het middenste punt te krijgen...

Maar goed met een handleiding zal dat wel snel lukken neem ik aan. En als Canon het niet eens grondig aanpast dan kunnen ze ook niets verbeteren hé. Maar het is misschien wel een nadeel als je 2 camera's hebt met een verschillende user interface.
                            Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                              Pbase heeft die optie. Je kan op camera zoeken, maar nog interessanter ook op lens.
                              Ik kijk er waarschijnlijk over maar hoe selecteer je op lens ???

EDIT : daar onderaan ergens kan je op lens selecteren maar niet op lens + cam ?

Comment

Wel, eindelijk heb ook ik de knoop doorgehakt en heb hem sinds gisteren.
                                Ben wel blij dat ik zolang heb gewacht, want ik wou echt weathersealing en het aansturen van je andere speedlites is voor mijzelf ook een groot pluspunt.
                                Ik fotograveer meestal in slechte weersomstandigheden, vanwege die speciale sfeer. Met mijn 10D moest ik er altijd een plastiek overtrekken en nu hoop ik dat dat gesukkel gedaan is.

Ik kom dus van een 10D en wat een verademing!!! De menu's zijn heel intuïtief. Als je een beetje weet wat je aan het doen bent, is de handleiding niet echt een must, maar toch handig voor sommige punten.

De 10D is NU een héél goed instapmodel in de reflex wereld, maar wat een verschil! Tegen dat mijn 10D is opgestart heb ik met de 7D al 10 foto's gemaakt, bij manier van spreken natuurlijk.

Voor mij is dit een wereld van verschil en de kwaliteit van de foto's zijn echt super tov de 10D. Nu hoor ik velen zeggen, zelfde gLas, zelfde kwaliteit, enkel wat minder pixels, maar ik heb het dan vooral over de hogere ISO waarden.
                                Op de 7D is ISO 400 geen enkel probleem, maar op de 10D is dit bijna niet bruikbaar.
                                Canon 7D + gLas + Flitserke + afstandsbediening + Rugzakske + allerlei....

Comment

Working...
                                X