Ik ben onlangs langs geweest in een winkel om informatie in te winnen over de prijs van de Olympus E-3, maar in plaatst daarvan liet de verkoper mij kennis maken met de Nikon D700 en Canon 50D. De verkoper heeft sterk zijn twijfels over het voortbestaan van het merk Olympus in de DSLR wereld (lage verkoop, begrenzingen van de 4/3 sensor, ...). Wat denken jullie hiervan? Heeft Olympus met zijn 4/3 sensoren een kans op voortbestaan in de huidige snel evoluerende DSLR-wereld, of zal het een langzame dood tegemoetgaan? Bovendien kunnen ze geen fullframe camera op de markt brengen zonder hun lenzenassortiment aan te passen aan 36x24 mm sensoren...
Ik had mij graag een E-3 aangeschaft, maar moest het merk stoppen met DSLR's produceren is dat wel minder interessant. Ik hou mij niet professioneel met fotografie bezig en kan het mij bijgevolg niet permitteren om binnen een paar jaar terug van 'systeem' te veranderen.
Ik had mij graag een E-3 aangeschaft, maar moest het merk stoppen met DSLR's produceren is dat wel minder interessant. Ik hou mij niet professioneel met fotografie bezig en kan het mij bijgevolg niet permitteren om binnen een paar jaar terug van 'systeem' te veranderen.
Comment