Re: Olympus DSLR, een blijver of niet?
Wat bedoel je hiermee precies ? Ik vind namelijk mijn ondertussen verouderde E510, geen vage lelijke bridge DSLR. Ik weet zeker dat dit ook zeker niet zal gelden voor de E1, E330, de E5xx en E4xx series, de E30 en E3. Dit zijn volledige camera's waarbij natuurlijk wel het volgende geldt: hoe meer je betaalt, hoe meer je krijgt. De E3 is natuurlijk een andere klasse dan de E3, maar goed dat mag dan ook wel voor dat geld.
Ik merk niks vaags aan mijn camera of bridge achtigs. De AF werkt prima en is snel genoeg voor het fotograferen van bijvoorbeeld mijn spelende kinderen. Ik snap je punt eigenlijk niet.
Los van het feit dat Olympus zo betrouwbaar is dat ze:
In Nederland standaard 2 jaar garantie bieden (dit is bij de andere merken niet het geval)
Voor pixelmapping niet terug gegaan hoeft te worden naar de fabrikant, dit kan gewoon met de camera zelf, zonder moeilijk gedoe.
Ik tot nu toe geen stof heb moeten laten verwijderen.
De kitlenzen uitstekende resultaten bieden.
De upgrade van firmware in je camera en lens echt heel eenvoudig is.
Ik snap de opmerking dus eigenlijk niet. Ondertussen heb ik met vrij veel verschillende merken gefotografeerd en ik moet zeggen dat Olympus mij tot nu toe niet heeft teleurgesteld. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nikon, maar goed dat was dan ook geen spiegelreflex maar een supertrage bridge camera.
Groeten,
Bart
Oorspronkelijk geplaatst door Krasser
Bekijk bericht
Ik merk niks vaags aan mijn camera of bridge achtigs. De AF werkt prima en is snel genoeg voor het fotograferen van bijvoorbeeld mijn spelende kinderen. Ik snap je punt eigenlijk niet.
Los van het feit dat Olympus zo betrouwbaar is dat ze:
In Nederland standaard 2 jaar garantie bieden (dit is bij de andere merken niet het geval)
Voor pixelmapping niet terug gegaan hoeft te worden naar de fabrikant, dit kan gewoon met de camera zelf, zonder moeilijk gedoe.
Ik tot nu toe geen stof heb moeten laten verwijderen.
De kitlenzen uitstekende resultaten bieden.
De upgrade van firmware in je camera en lens echt heel eenvoudig is.
Ik snap de opmerking dus eigenlijk niet. Ondertussen heb ik met vrij veel verschillende merken gefotografeerd en ik moet zeggen dat Olympus mij tot nu toe niet heeft teleurgesteld. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nikon, maar goed dat was dan ook geen spiegelreflex maar een supertrage bridge camera.
Groeten,
Bart
Comment