Dat is een ander paar mouwen!
Aha, dat is goed nieuws, Wim!
Ik dacht nl. in de K-7 Pdf van mijne Pa, iets anders gelezen te hebben?
namelijk:
1.Op statief wordt aangeraden om de SR uit te schakelen! (nie automatisch, dus)
Set shake reduction to OFF when using camera on a tripod or when this function is not needed!!
>>staat onder Caution > pagina 136
2. De Comp adjust is ook enkel te kiezen via het: [REC. mode 2] menu, staat op pagina: 205
To adjust ...... such as when using a tripod!
Staat niets van automatisch bij, hier??
Maar vermits dat je een K-7 eigenaar met ervaring bent, ga ik ervan uit dat je wel gelijk zal hebben en de K-7 operating manual (pdf) verouderd of gewoonweg fout zit.
Raf'ken
Btw ons ma is volledig clean (vrij van) krijg ik hier net binnen, dus zal de aankoop snel volgen!
Mijne pa had zich voorgenomen om niets te kopen alvorens dit "posi" bericht te horen!
Joepiiiiiiiiii
Oorspronkelijk geplaatst door ishpuini
Bekijk bericht
Ik dacht nl. in de K-7 Pdf van mijne Pa, iets anders gelezen te hebben?
namelijk:
1.Op statief wordt aangeraden om de SR uit te schakelen! (nie automatisch, dus)
Set shake reduction to OFF when using camera on a tripod or when this function is not needed!!
>>staat onder Caution > pagina 136
Oorspronkelijk geplaatst door ishpuini
Bekijk bericht
2. De Comp adjust is ook enkel te kiezen via het: [REC. mode 2] menu, staat op pagina: 205
To adjust ...... such as when using a tripod!
Staat niets van automatisch bij, hier??
Maar vermits dat je een K-7 eigenaar met ervaring bent, ga ik ervan uit dat je wel gelijk zal hebben en de K-7 operating manual (pdf) verouderd of gewoonweg fout zit.
Raf'ken
Btw ons ma is volledig clean (vrij van) krijg ik hier net binnen, dus zal de aankoop snel volgen!
Mijne pa had zich voorgenomen om niets te kopen alvorens dit "posi" bericht te horen!
Joepiiiiiiiiii
Comment